T.V.O.H. 2011

:lol: Rodney eruit!

Danjil vond ik niet een aansprekend nummer hebben en daardoor klonk het mij ook minder goed. Daarvoor vond ik hem altijd wel aardig.

Ik heb niet veel gezien, maar heb de kleine stukjes gezien en ik vond Danjil beter dan Marlous zover ik het natuurlijk kon horen.

@annemarie69 wrote:

Danjil vond ik niet een aansprekend nummer hebben en daardoor klonk het mij ook minder goed. Daarvoor vond ik hem altijd wel aardig.

Jammer, vond het liedje ook niet echt bij hem passen.

Jammer dat Danjil eruit is, had liever Marloes eruit zien gaan, daar vond ik weinig aan eigenlijk en ze zong slecht gister vond ik.

Rodney of Laura maakte me weinig uit, heb met beide weinig.

Nr 1 Angela is duidelijk Niels

Nr 1 N&S is duidelijk Charly

Voor mij in ieder geval!!

Ik denk ook dat daar Niels en Charly over gaan blijven. Hoewel die Laura goed kan zingen is het in haar iets wat me soms niet aantrekt. En die Erwin gaat ergens ook tegenstaan op een bepaalde manier. Maar hoe moet het dan met Chris - die ik toch ook erg favoriet, misschien zelfs meer dan Charly wat mij betreft.

Danjil had ik het meer gegund maar ik denk omdat Marloes maar durft dan ze voor haar gegaan zijn. Maar volgens mij vonden ze het niet makkelijk om te kiezen omdat ze wel erg onder de indruk waren van hem, ook als persoon.

Ook ik vind het niet terecht dat Marloes is doorgegaan. Sascha wel. Marloes is namelijk zangdocent op haar dansschool en ik sta op de wachtlijst voor zangles van marloes. Vorige week kwam Marloes even bij Sascha’s dansgroep in de les dus Sas is helemaal fan geworden :mrgreen: . Toch had ze er wat mij betreft uit gemoeten gisteren. Ik vond Danjil beter. Bovendien wil ik ondertussen wel eens met mijn zanglessen beginnen dus ze mag er wel gewoon uit! :mrgreen:

Natuurlijk gaat het uiteindelijk om het stemgedrag van je achterban. En iemand als Marloes zal het daarom sowieso al nooit winnen van Charly, bijvoorbeeld. Die heeft een enorme achterban waaronder een flinke stoot BN-ers. (Dat neemt niet weg dat ik vind dat Charly een terechte winnaar zal zijn. Ik vond hem gisteren weer ontzettend goed en ben ook heel benieuwd naar een klein liedje van hem)

Team Charly & Team Paul :lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol:

En Sharon is ook echt super goeD!! :lol:

Jammer dt SachaVee eruit is ik vond haar ook vet.

En inderdaad Guy overtreft zijn auditie niet echt, jammer

Kijkt er niemand?

Ben ik nou de enige die die Ben Saunders echt een vieze vieze vent vind??? Yuks…

Ohhh nee ik vind Ben Saunders wel een bijzondere verschijning.

Moet wel zeggen dat wanneer hij een hoedje op heeft er beter uitziet die megatattoo op zijn hoofd schrikt een beetje af, maar zijn stem :inlove: :inlove: .

Verder ben ik fan van Paul hoor…tjonge wat een hylarische gast…lekker gewoon zichzelf, dat zie je tegenwoordig nog maar weinig vind ik.

Ik vind dat Ben Saunders een goede stem heeft, maar verder denk ik dat het wel een gluiperd is, iemand waar je geen ruzie mee moet maken… toch heeft hij op een aparte manier wel iets schijnbaar.

Tja Paul ik vind het echt een verschrikking om naar te kijken, ik vind het echt gewoon geen gezicht, die rare shirts en al dat haar :sick: (ik vond de opmerking van Martijn dan wel weer leuk over dat ie een bos okselhaar in zijn gezicht kreeg :mrgreen: ). Ze zijn wel erg bezig om er alles aan te doen om hem op een aparte manier te profileren, dus ze verwachten wel dat hij favoriet blijft. Dat deden ze destijds uiteindelijk ook met Ben Saunders…

@~Marion~ wrote:

Ook ik vind het niet terecht dat Marloes is doorgegaan. Sascha wel. Marloes is namelijk zangdocent op haar dansschool en ik sta op de wachtlijst voor zangles van marloes. Vorige week kwam Marloes even bij Sascha’s dansgroep in de les dus Sas is helemaal fan geworden :mrgreen: . Toch had ze er wat mij betreft uit gemoeten gisteren. Ik vond Danjil beter. Bovendien wil ik ondertussen wel eens met mijn zanglessen beginnen dus ze mag er wel gewoon uit! :mrgreen:

Natuurlijk gaat het uiteindelijk om het stemgedrag van je achterban. En iemand als Marloes zal het daarom sowieso al nooit winnen van Charly, bijvoorbeeld. Die heeft een enorme achterban waaronder een flinke stoot BN-ers. (Dat neemt niet weg dat ik vind dat Charly een terechte winnaar zal zijn. Ik vond hem gisteren weer ontzettend goed en ben ook heel benieuwd naar een klein liedje van hem)

Hey wat leuk. mijn meiden zitten ook bij artistique, geen zangles , maar dansles… :thumbup:

Ik ben bij SR blijven hangen en kon me niet tot tvoh bewegen.

@Dorus wrote:

Kijkt er niemand?

Ben ik nou de enige die die Ben Saunders echt een vieze vieze vent vind??? Yuks…

Ik kijk wel hoor, en ik ben waarschijnlijk nog steeds 1 van Bens grootste fans whahahaha! (althans ik hoor bij die grote groep) :inlove:

Ik ben weg van Sharon, zij doet het goed joh!

En Marco and Friends, mooie performance!!! Marieke zag er stijlvol uit.

Super!

Marloes vond ik in het begin goed, maar daarna viel ze wat meer af bij mij.

Charlie is super, Paul vind ik ook tof, jammer dat zn oortjes net mee uit getrokken werden hahaha! Maar hij is leuk! :inlove:

@Dorus wrote:

Kijkt er niemand?

Mijn smaak ook niet hoor qua man :wink:

Ik kijk wel :mrgreen:

Wat ik niet snap, waarom is iedereen zo gek van die mafkees die paul :think: :roll:

Ilse had naar mijn idee ook een verkeert lied, mooi lied hoor, maar volgens mijn oren heeft ze er de stem niet voor…

Sharon :thumbup:

ben benieuwt naar de uitslag :angel:

@Dorus wrote:

Kijkt er niemand?

Hij ziet er wel uit als een echte rocker :wink: :stuck_out_tongue:

Ik houd wel van een beetje vreemd en daar past Ben ook wel bij denk ik.

Oh ik zie net dat Guy met Michelle moet, ik hoop zo dat Guy eruit moet, want Michelle deed het zo geweldig goed.

Ik ga haar uitvoering van wonderfull world echt downloaden.

En ja hoor, hij is wederom door :roll: :thumbdown:

hij stond alsof hij in zijn broek gescheten had,wat een aansteller zeg.

I love Paul, hij gaat nog veel verder komen, let maar op :stuck_out_tongue: :lol: :lol:

Marieke eruit, ondanks dat ik Bart een enorme foute vent vind is hij wel beter.

Oh en man wat ben ik jaloers op Marieke haar prachtige haar.

Ben wel klaar met de Guy geloof ik

:shifty: