Tja die Bart ziet er niet uit (gelukkig is het staartje er al af :sick: )
Gelukkig Michelle door, ze was echt ook gewoon veeeeel beter.
wie ligt eruit behalve marieke?
paul is niet echt een geweldige zanger…en alsjeblieft laat iemand iets aan die shirt doen, en een paar goede waxstrips voor hem kopen
en toch …doet ie me een beetje aan die mika denken die is ook vreemd maar wordt juist daardoor wel gepruimd
ik krijg alleen al een soort okselgeur in mn neus als ik em alleen al zie brrrrrrrr
ik was geen grote marieke fan…kan niet goed uitleggen maar t raakt me gewoon niet zo al zingt ze goed
ik vind sharon behoorlijk goed maaris niet zo mijn “ding” wat ze doet…verdient t wel om door te mogen
ben weer wel een iris fan, maar die zie ik niet winnen…maar wat is ze muzikaal pfff
was t uiteindelijk gisteren welmet de keuze van de coaches eens dus…
maar goed ik heb er ook al mensen uit zien gaan waarvan ik dacht HUH?
t blijft ook een momentopname denk ik dan, zo n singoff kan je nekken terwijl je t verder harstikke goed doet
@mamma van sharondenise wrote:
Oh en man wat ben ik jaloers op Marieke haar prachtige haar.
:mrgreen:
jammer dat Marieke eruit is, wel terecht van Guy…
las ik nou op twitter dat Angela niet met seizoen 3 mee gaat doen?

@mamma van sharondenise wrote:
I love Paul, hij gaat nog veel verder komen, let maar op:lol: :lol:
Zal me niets verbazen als hij de winnaar word…
Vind hem zo cute!!! :inlove:
Marieke vond ik jamnmer, vond haar beter dan Bart.
Nee Angela gaat niet mee naar seizoen 3, ze stopt ermee helaas…

Iemand een idee waarom ze stopt??
Angela Groothuizen legt haar werkzaamheden als coach bij The Voice of Holland neer. Deze beslissing is genomen door John de Mol in samenspraak met RTL, om programma-inhoudelijke redenen.
"John wil de afwisseling en de sprankeling tussen de coaches behouden," vertelt Angela. "De verrassing dat Jeroen van der Boom deze keer werd vervangen door Marco Borsato is heel goed bevallen. Ik had binnen een uur vrede met het idee.Nu mijn omgeving nog.." zegt Angela lachend.
De ex Dolly Dots-zangeres zal nog wel te zien zijn al coach in The Voice Kids. Wie Angela op gaat volgen in TVOH is nog niet bekend.
Door: Katy
Ik had het einde niet meer meegekregen, maar Marieke en Guy, nou, vind dat deze keer dan wel heel terecht, dat waren de minderen.
Tja, en die Paul kan ook eigenlijk helemaal niet zingen, maar is ws gewoon door omdat zoveel mensen hem gewoon aandoenlijk en een ´star´ vinden. Ik vind het ook wel grappig om te zien, maar de uiteindelijke winnaar, nee, dat zou ik veel te veel eer voor hem vinden.
@Dorus wrote:
Ik had het einde niet meer meegekregen, maar Marieke en Guy, nou, vind dat deze keer dan wel heel terecht, dat waren de minderen.
Tja, en die Paul kan ook eigenlijk helemaal niet zingen, maar is ws gewoon door omdat zoveel mensen hem gewoon aandoenlijk en een ´star´ vinden. Ik vind het ook wel grappig om te zien, maar de uiteindelijke winnaar, nee, dat zou ik veel te veel eer voor hem vinden.
Paul kan echt wel zingen hoor anders stond hij daar niet op het podium. :think:
Ze kijken ook naar de opzet (de show en dans eromheen) en niet alleen of hij nou supergoed kan zingen.
Jammer vind ik het van Marieke, zij had heel wat in zich!
Maar ja jammer dat ze het niet meer kon laten zien aan ons.
Ik vond Danjil goed, maar die was er al snel uit helaas.
Maar we horen nog van hem heeft hij mij getwitterd… :inlove:
Dus ik ben benieuwd!!!
Wauw wat een gave show, ik zit echt te genieten! Wat een talenten zeg :inlove:
Ik vind sharon erg forceren hoor :oops:
Oohh, ik kan wel wat kandidaten opnoemen die naar huis mogen :shifty:
bye bye paul…
Paul turner…
Mag wel.uh …gaaaaaan
@Judith75 wrote:
@kristalkindje wrote:Ik vind sharon erg forceren hoor :oops:
Ja ze heb un schorretje joh :mrgreen:
No excuses :naughty:
Toen ik poste was de show nog helemaal gaaf… Nu een par exit exemplaren gehad :shifty:
@kristalkindje wrote:
Paul turner…
Mag wel.uh …gaaaaaan
:thumbdown: en snelllll!
Ow wat een verschrikking… en op zich is ie heus wel grappig hoor, en kan ik me best nog wel voorstellen dat ie redelijk ver gekomen is.
Maar hallo zeg

En dan helemaal na het geweldige optreden van Niels :inlove: ik was al fan, maar hij valt niet zo op zeg maar :? dit was echt 1 van de mooiste nummers ooit :inlove: