T-shirt trend van deze zomer

erg smakeloos dit

Ik vind het stiekum wel grappig. Vooral de tekst I know what you did last summer. Ook een geweldige film. En het slaat er echt op.

Ik zou er niet in lopen hoor. Dat vind ik niet kunnen. En zou dat niet durven.

Tja ik wist wel dat dit ervan zou komen. Ook filmpjes. Vooral dat ze Joran na doen heel overdreven. Ja sorry moet daar wel om lachen. Maar tegelijkertijd ook triest dat het zo moet. Maar is wel te verwachten.

Er was op de radio laatst iets over hem en zn vriendjes, iets in de trant van

“Deepak ik als ze satish…”

Kijk, das dan wel weer sterk gevonden… Om het hele verhaal moet ik ook echt niet lachen, maar wel om de “vindingrijkheid” van sommigen…

Die “I kow what you did last summer” vond ik dan nog redelijk, maar ik dacht dat dat door iemand zelf in elkaar geknutseld was met een fotobewerkingsprogje… niet dat die tshirt inderdaad irl verkocht zouden worden. En dan vind ik het diep triest dat er inderdaad mensen met zoiets gaan lopen, helemaal die ringtones.

Wat denk je van dat liedje van Ariël de kleine zeemeermin, daar hebben ze nu ook al een variant op gemaakt.

In en in triest dat je over de rug van die ouders geld moet verdienen en ik denk ook niet dat het geld wat die rommel opbrengt daadwerkelijk naar die ouders van Natalee toe gaat om ze te steunen…

@purpled82 wrote:

@Leentje22 wrote:
Smakeloos :sick: :sick: :sick: ! Ik vind het dus zo waardeloos dat die gozer zoveel aandacht krijgt :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: ! Dood zwijgen die gast!

Juist! Hij moet dood ‘gezwogen’ worden die gozer :wink: :lol:

:mrgreen:

Liefs Moirah

Ik hou wel van dit soort humor :mrgreen: (en daarmee bedoel ik dus flauwe grapjes over domme mensen die mij irriteren-niks tegen dat meisje)

Maar tegelijkertijd realiseer ik me wel dat het hele verhaal een grote stunt voor Joran is. Ik bedoel wie was geinteresseerd in Joran voordat hij bij JENSEN en DWDD zat? Dus hoewel ik sommige woordspelingen echt grappig vind, is het natuurlijk absurd dat dit ook daadwerkelijk als T-shirt verkocht wordt :naughty: :naughty:

ik kan me er niet zo druk over maken (wel over wat er gebeurde maar niet over die shirtjes)

zodra er iets gebeurd wat erg uitgebreid in het nieuws is willen zoveel mogelijk mensen er aan verdienen, en die mensen die kijken niet naar de ellende erom heen.

Ennuh never niet dat je mij met die gast zijn kop op een shirt ziet rondlopen

:roll: :sick: :hand:

Deze foto daar moest ik dan wel een beetje om lachen, maar ik hoef m NIET op een tshirt te hebben. Die gast lacht zich rot om al die aandacht die hij krijgt :? :

ik betrap me er zelf op dat ik zo af en toe eens conjo zeg…ben ik nou het allerergste van iedereen? :oops:

In het algemeen en niet tegen een persoon gericht mijn opmerking:

Hoe zou jij het vinden als het jouw kind is wat op de t-shirts genoemd staat

Hoe zou jij het vinden als het jouw dochter is die vermoord is en waar nu grappen over gemaakt worden

Hoe zou jij het vinden dat dit afschuwelijke gebeuren wordt gedegradeerd tot een walgelijke mop

Mijn mening: WALGELIJK!!!

Ik zou het heus niet leuk vinden…

Maar het gebeurd dus nu eenmaal…net als na de 9/11 ramp…grapjes zat erover hoor en dat was ook heel erg!

Ik zie het ook voor mij persoonlijk als ‘‘een manier’’ om ermee om te gaan.

Sorry maar als ik al het leed in de wereld persoonlijk aantrek dan wordt ik depressief en spring ik zelf van het hoogste dak…dus zoals ik zei…ik ‘‘lach’’ om de woordspeling niet om de situatie…

En nee ik zou nooit met zoiets op een t-shirt gaan lopen nee…