T-shirt trend van deze zomer

Kreeg net een mail met de nieuwste Joran zomertrend aan t-shirts,

welke ik overigens niet zal gaan dragen maar vond ze aan de ene kant wel grappig, maar aan de andere kant ook weer niet.

Ik heb ze in een spoiler verstopt, voor degene die ze wel wil zien:

Ik vind dit dus zo triest he :frowning:

ik moet er stiekem toch wel omlachen. Was te verwachten dat ze dit zouden doen.

@TaMa wrote:

Ik vind dit dus zo triest he :frowning:

zelfde hier. Erg leuk :roll:

:silenced: :silenced: :silenced:

Vind dit ook erg triest… echt!!

Snap ook niet, dat iemand daarin gaat lopen… nee… sorry! Zo ga je daar niet mee om :silenced: :naughty:

(haha duidelijk he :mrgreen:)

:roll: :eh: :roll:

Zag vorige week op de HHB al verscheidene stands met verschillende van dit soort shirts

Ik vindt het ziek :sick:

en als ze nou nog alleen zijn naam gebruiken, maar ze gebruiken haar naam ook nog.

Leuk voor die ouders van dat meisje :wall:

Ziek! Wie durft daar nou mee te lopen?

Erg ziek inderdaad, en helemaal als je er mee gaat lopen :roll: :roll:

Idd dat je daar mee gaat lopen :shock: :shock:

laatst bij de wereld draaid door had Giel Beelen ook een shirt aan

met de tekst

Joran cadid camera :shock: :shock:

Nu roept iedereen wel heel hard dat ze het niks vinden (ik vind het dus ook niks maar dat heb ik al gemeld) maar als je er wel om kan lachen mag je het wel zeggen he :wink:

Dat nu niet iedereen ineens braaf zijn snoet houdt :angel:

Ik vind t niks maar blijkbaar is er een markt voor…

Ben ik nu de enige die denkt dat deze shirts echt niet (in grote getale)gemaakt worden ?

Ik heb de shirtjes al heel vaak voorbij zien komen in FWtjes via mailtjes en hyves en daar blijft het wel bij hoor !

Daarnaast vind het niet eens grappig. Slechte grappen… :wall:

@Karin2 wrote:

Ben ik nu de enige die denkt dat deze shirts echt niet gemaakt worden ?

Ik heb de shirtjes al heel vaak voorbij zien komen in FWtjes via mailtjes en hyves en daar blijft het wel bij hoor !

Daarnaast vind het niet eens grappig. Slechte grappen… :wall:

toch zag iemand ze vorige week op de hhb?!

ik vind het ook niet grappig. Net zoals die ringtones, gewoon mensen die willen verdienen aan de ellende van een ander. En er zijn nog mensen die dat sponsoren ook :snooty:

Op de huishoudbeurs ? Ga weg :o Ik neem aan dat ze gewoon iemand erin heeft zien lopen ? Zelf gemaakt of slecht gekocht ?

Ik vind het ook niets…

En zou er nooit in lopen of kopen of wat dan ook…maar ja :angel: ik geef toe hoor ik moet er wel om lachen…

Nee niet om wat er gebeurd is of om het meisje haar ouders oid allemaal vreselijk vind ik dat maar ik vind sommige teksten wel ‘‘goed’’ gevonden,woordspelingen…al is het te zot voor woorden dat er uberhaubt een markt voor is :thumbdown:

Maar idd als je alle reacties al leest dan dacht ik idd ik zeg maar niets anders krijg je een hele heisa over niets… :shifty:

Omdat ik erom moet lachen dus :oops: 8)

was te verwachten…vind t eigenlijk wel grappig…

zolang hij er maar geen rotcent van krijgt

Dat Hol-away vind ik wel grappig…:lol:

De rest niet…