T-shirt trend van deze zomer

Oh, ik moest er ook wel een beetje om grinniken hoor, ik schreef alleen maar dat ik het ziek vind (om in zoiets te lopen!)

:silenced: maar stiekum ook een beetje :mrgreen: hoop alleen dat er inderdaad geen cent van naar die mafketel toegaat! :naughty:

@Karin2 wrote:

B

Daarnaast vind het niet eens grappig. Slechte grappen… :wall:

Ik bedoel trouwens niet dat ik vind dat je het niet kunt maken. Maar letterlijk dat het slechte grappen zijn. It’s better to Hol away… :roll: Wat een slechte grap :?

Kan het niet anders dan smakeloos vinden.

ik vind het humor

er worden toch overal grappen van gemaakt

waarom zou het hier niet over mogen gaan?

:mrgreen:

Ik zou er niet in gaan lopen.

Er is toch ook al een liedje over hem .

Op die melodie van :

Ik heb een boot

Jouw kind zal maar overkomen zijn wat Nathalee is overkomen…en dan kom je 1 of andere grapjas tegen die met zo’n t-shirt loopt die inspeelt op jouw zaak en de verdachte…

Gewoon waardeloos en smakeloos vind ik het, ik kan er echt niet om lachen…

ik heb niet moeten grinniken of wat dan ook, ik vind de woordspelingen gewoon echt niet grappig…

Er is er maar een die ik wel leuk vind en dat is:

Joran candid camera. Die is gewoon goed gevonden…

Verder zou ik er niet mee lopen.

@Leentje22 wrote:

Smakeloos :sick: :sick: :sick: ! Ik vind het dus zo waardeloos dat die gozer zoveel aandacht krijgt :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: ! Dood zwijgen die gast!

Juist! Hij moet dood ‘gezwogen’ worden die gozer :wink: :lol:

Nee echt ik vind die shirtjes dus echt helemaal niets. Ik zag van de week ook al joran ringtones voorbij komen op tv… kom op zeg! Je wil die gozer toch niet echt op je telefoon? :roll:

Ik vind het wel gappig… :silenced: … Ik zou er nooit een t-shirt van kopen, dat gaat me te ver…

Ik vind dat die vent hiermee gewoon te veel aandacht krijgt!

Nu wordt er geld verdient met iets dat zo vreselijk gruwelijk is en dat gaat er bij mij wat moeilijk in.

Ik vind ze smakeloos en snap niet dat je daar in gaat lopen.

:silenced: :thumbdown: :silenced:

@purpled82 wrote:

@Leentje22 wrote:
Smakeloos :sick: :sick: :sick: ! Ik vind het dus zo waardeloos dat die gozer zoveel aandacht krijgt :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: ! Dood zwijgen die gast!

Juist! Hij moet dood ‘gezwogen’ worden die gozer :wink: :lol:

Nee echt ik vind die shirtjes dus echt helemaal niets. Ik zag van de week ook al joran ringtones voorbij komen op tv… kom op zeg! Je wil die gozer toch niet echt op je telefoon? :roll:

:lol: :lol: :lol:

Ik hou dus van slappe grapjes…

En nogmaals ik lach dus niet om het hele gebeuren met natalee dat vind ik diep diep triest :frowning:

@Karin2 wrote:

Op de huishoudbeurs ? Ga weg :o Ik neem aan dat ze gewoon iemand erin heeft zien lopen ? Zelf gemaakt of slecht gekocht ?

Nee heb er niemand in zien lopen, er werden 2 soorten t-shirts verkocht bij een stand op de HHB

ik vond ze ook wel grappig…

maar nooit zal ik er een kopen…

het gaat om de woordspellingen…NIEMAND die het gebeuren zelf grappig vind natuurlijk.

dit soort komen nu eenmaal na grote gebeurtenissen…je hebt nu nog steeds twin tower dingen die je tegen komt…

er is altijd wel iemand die er iets mee doet…

daar integen zorgt het er wel voor dat het blijft leven onder de mensen, waardoor het niet vergeten word. En dat is ook belangrijk…

dat het niet vergeten word…dat de herinnering blijft ter nagedachtenis van de slachtoffers… (de manier waarop is niet de mijne…maar dus wel effectief)

van die “hol-away” moet ik niet lachen…

de rest???

ik vind alleem maar dat die gekke Joran te kakke wordt gezet… en wat mij betreft kan dat nooit genoeg gebeuren… TOTDAT ie uit elkaar barst van de leugens.

En iemand die erom lacht. lacht niet om wat er gebeurd is… maar om die maffe Joran… dat maar weer benadrukt wordt dat ie gek is.!

erg smakeloos

heb ze inderdaad ook gezien op de hhb

vind ze ook erg smakeloos, maar denk dat joran er hard om lacht :lol: