SYTYCM?? (So You Think You Can Mod?) update pagina 2

Versterking voor het beheersteam gezocht…

Vanwege verschuivingen in het modie-team zoeken we weer versterking.

Momenteel bestaat ons actieve team uit twee dames en een heer en eigenlijk is dat een te klein team voor een forum met aardig wat leden.

Op korte termijn willen we het team dan ook weer versterken.



We willen het liefst 2 nieuwe moderators tegelijk in gaan werken.



Eén van die twee moderators kun jij zijn!



We zoeken een betrokken moderator die tijd en energie heeft om als modie op het forum mee te lopen en zo het forum draaiende te houden.

Qua tijd moet je rekenen op gemiddeld 5 uur per week.



Als moderator hou je het reilen en zeilen van het forum in het oog, met alle taken die daarbij horen.



Je werkt samen, en daarom is er geregeld (online, of offline :wink: ) ook overleg.



Interesse?

Stuur voor 15 december een pb met daarin jouw motivatie naar Ruud.



Ook als je in een vorige ronde hebt gereageerd ben je welkom om te reageren!

Na de sluitingsdatum zullen we de namen inventariseren en uiteindelijk tot een keuze komen.

We zijn benieuwd naar wie ons team binnenkort zal komen versterken!

Nog 9 dagen om te reageren!



Al leuke aanmeldingen binnen, maar het mogen er zeker meer!



Wie wil ons leuke team komen versterken?

Aarzel niet en reageer, ook als je twijfelt of vragen hebt, wij horen het graag!

Inmiddels is de aanmelddatum vertreken en zijn wij aan het inventariseren, maar vanwege drukte met de feestdagen gaan we dit niet direct redden.



Dit betekent dat we begin januari de nieuwe modie(s) introduceren en dat jullie gewoon nog even mogen aanmelden tot laten we zeggen 2 januari. :wink:

ik kom nog af en toe eens op kok omdat ik bepaalde mama’s nog wel opvolg en zag de oproep tot nieuwe modie(s)…



intussen ben ik wel benieuwd wie de opvolgster(s) van Jippie zou/zouden worden…





maar : geduld is een schone zaak, dus ik kom begin volgend jaar (wat klinkt dat nog ver) nog wel eens piepen !



groetjes

Gerda

Succes met jullie zoektocht!! :slight_smile:

@Ruud wrote:

Inmiddels is de aanmelddatum vertreken en zijn wij aan het inventariseren, maar vanwege drukte met de feestdagen gaan we dit niet direct redden.



Dit betekent dat we begin januari de nieuwe modie(s) introduceren en dat jullie gewoon nog even mogen aanmelden tot laten we zeggen 2 januari. :wink:




2 januari is voorbij en verder ben ik helemaaaaaaaal niet nieuwsgierig :liar: :angel: :mrgreen:

Heb jij je opgegeven Maria?

Oja, Maria jij wordt vast mod :smiley:



Ik zie dit topic nu pas. Ben benieuwd!

Ben wel erg benieuwd wie de nieuwe modies gaan worden.

Wahaha jullie zijn echt grappig :stuck_out_tongue: Me mod? NOT! Nee echt niet, ik heb me niet opgegeven. Maar ik ben dus wel benieuwd wie het wel wordt!

Lijkt me overigens wel leuk hoor, maar is nu echt niet te combineren met 't gezin.

Mod lijkt mij ook leuk maar niet te combineren met mijn onregelmatige werk en werkuren.

Anders had ik me zeker opgegeven.

Mij lijkt het eigenlijk helemaal niet zo leuk (ik zou ook echt niet geschikt zijn) maar het maakt mij niet minder nieuwsgierig 8)

:0 het komt er aan dames.



Wij hebben geinventariseerd en gaan de nieuwe modie binnenkort bekend maken.



Dat doen we nu natuurlijk nu nog niet omdat de dame in kwestie eerst zelf nog geinformeerd moet worden. :mrgreen:

En wie is het geworden?

Dat komt er aan!



Nog even geduld aub. :slight_smile:

Geduld? wat is dat… :hand: :wink:

Iets dat “jullie” niet hebben? :mrgreen: Mooi Valentijnskadootje… :mrgreen:





Tadaaaaaaa…



De eerste nieuwe Modie is Noekie geworden. Noekie gaat eerst nog even oefenen met de software etc en daarna mogen jullie haar lekker lastig vallen met allerlei vragen. :mrgreen:



Dus weer even geduld aub. :mrgreen:

Gefeliciteerd noekie!!! Veel plezier als moddie :dance:

:mrgreen:

Tnx aapie! :smiley: