SYTYCM?? (So You Think You Can Mod?) update pagina 2

Welkom in ons team Noekie! :smiley:

wat leuk, Noekie !!!



Ik herinner me nog uit mijn modie-periode (alweer bijna twee jaar geleden :cry: ) dat jij toen al de kriebels had om moderator te worden.



En nu is het dan zover ! :dance: :clap:



Ik weet zeker dat je je met hart en nieren zal inzetten !

veel succes én oprecht gefeliciteerd met je nieuwe job :wink:



groetjes

Gerda

Dankjewel dames! :smiley:

Proficiat Noekie, gaat helemaal goedkomen met jou erbij :thumbup:

Wat leuk! Gefeliciteerd en succes ermee.

Welkom in ons team Noekie!

Tnx voor het welkom :smiley:

Ik zal me ven voorstellen hier voor degenen die mij niet kennen:



Ik ben Janneke, 29 jaar en afgelopen zomer getrouwd met Bert (31) op de dag dat we 5,5 jaar samen waren. Samen hebben we een hondje genaamd Saar (labrador/vizsla) van bijna 2, het is een lekker enthousiast ding; ondeugend, maar superlief, echt een knuffelhondje! Ik wil altijd al dolgraag mama worden, maar Bert was er nog niet aan toe. Begin 2013 was hij er ook eindelijk aan toe en in augustus bleek ik zwanger van ons 1e wonder! Het is een jongen en ik kan niet wachten tot hij er is :smiley:



Ik ben eigenaar van een klein gastouderbureau, wat ik alleen run (zzp’er) en dat betekent dat ik voornamelijk thuis werk en ook is het geen fulltime baan, waardoor we in ieder geval het eerste jaar ook geen opvang nodig hebben. Hiervoor ben ik ook zelf gastouder geweest en heb ik op verschillende kinderdagverblijven gewerkt.



Vrije tijd/hobbies: Ik zit graag op verschillende fora en op allerlei sites, momenteel vooral over opvoeden en dergelijke aan het inlezen. Ik computer graag (spelletje a la The Sims), filmpje kijk ik graag, lezen vind ik ook leuk (chicklits voornamelijk) en ook vind ik het leuk om (kinder)verhalen te schrijven, maar dat ligt al een tijdje stil momenteel.



Qua modie-activiteiten: Zelf ben ik beheerder van een klein forum en weet daardoor al hoe het beheren/modereren werkt. Hoewel dit forum vele malen groter en drukker is en het dus ook meer tijd zal vergen, vind ik het ontzettend leuk dat ik hier nu ook als moderator aan de slag mag!



Als jullie meer van me willen weten, mag je me altijd pb’en :smiley:

Hey Noekie, leuk!! Gefeliciteerd :thumbup: :thumbup: