Swimmer en zijn mama...

Wat een ontroerende foto :cry:

Mama krijgt tijd om afscheid te nemen van haar overleden kindje…

Voelen jullie dit ook in je buik ? :cry: Hevige gevoelens overvallen mij!

ja echt zielig :frowning: ze mochten vorige week toch voor het eerst naar buiten? :frowning:

Vind het ook zo zielig…

Dinsdag nog beelden dat die fluffy beertjes rond aan het springen waren toen ze voor het eerst naar buiten mochten.

Vond die kleinste meteen al zo lief omdat ie zo klein was.

Echt zo’n lekker wollig knuffeltje.

Mijn maag draaide gister echt om toen je dat diertje zo zag liggen.

En eigenlijk begrijp ik ook niet goed waarom dat persé uitgezonden moet worden.

Dat slappe lijfje aan het bungelen in die bek…

raakt me meteen in mijn maag, ontroerend en verdrietig en mamaliefde zooo duidelijk…

:cry: vreselijk aandoenlijk…

:frowning: :frowning: :cry:

:cry: o intens verdrietig dit. Zo zielig.

zo zielig :cry:

:cry: :cry:

pffff voor mij zó herkenbaar :cry: :cry: :cry:

:cry: :cry: :cry: :cry:

oh wat een sprekende foto. :cry:

Gelukkig heb ik de beelden wat anneke beschreef niet gezien. Ik vond swimmer ook meteen erg lief omdat het beertje zo klein was.

Hub zei gisteren al: een swimmer die niet kan zwemmen.

:frowning:

Ik heb ze vorige week nog zo vrolijk naar buiten zien huppelen…

Maar ik vind het wel een grove fout van het park, sorry, als je weet dat zon beestje nog wankel is en niet klaar voor buiten dan houd je hem toch binnen of in elks geval weg van het water???

Dit beestje had special care nodig…

Jammer, dit beestje had gewoon nog kunnen leven als ze maar meer zorg hadden geboden.

:cry: :cry:

Oh dit raakt je echt in het hart zeg :cry:

Ik denk dat ze dat niet wisten Rooike.

Er moet nog sectie uitgevoerd worden, en dan komt pas naar boven of het diertje verdronken is of een afwijking had.

In eerste instantie zagen ze wel dat het beestje veel kleiner was dan zijn broertje, maar omdat er verder eigenlijk weinig bijzonders aan te merken was hebben ze het zo gelaten.

Het diertje oogde niet ziek, en deed verder niet onder voor zijn broertje. Het was alleen veel kleiner.

Ik geloof wel dat ze dat nog verder wilden onderzoeken.

Maar 3 maanden hebben ze in een kraamkamer doorgebracht, en nu mochten ze lekker in het zonnetje.

Ik weet niet of dit voorkomen had kunnen worden.

:cry: :cry: :cry:

die moederliefde…zoooooooooooo puur…

ja zoww zielig :cry: :cry: :cry: :cry:

@Anneke wrote:

Ik denk dat ze dat niet wisten Rooike.

Er moet nog sectie uitgevoerd worden, en dan komt pas naar boven of het diertje verdronken is of een afwijking had.

In eerste instantie zagen ze wel dat het beestje veel kleiner was dan zijn broertje, maar omdat er verder eigenlijk weinig bijzonders aan te merken was hebben ze het zo gelaten.

Het diertje oogde niet ziek, en deed verder niet onder voor zijn broertje. Het was alleen veel kleiner.

Ik geloof wel dat ze dat nog verder wilden onderzoeken.

Maar 3 maanden hebben ze in een kraamkamer doorgebracht, en nu mochten ze lekker in het zonnetje.

Ik weet niet of dit voorkomen had kunnen worden.

En de bezoekers hebben die dag het beestje zien verdrinken stond er in de krant?

Hmmm, ben benieuwd dan…

Ik zag het in de telegraaf ja, ik vond het echt zo zielig. :cry:

Pff…ik ook…echt vreselijk…ik kan hier heel slecht tegen… :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: