http://www.nuvideo.nl/algemeen/24981/swimmer-overleden-aan-bloedend-middenrif.html
‘Swimmer overleden aan bloedend middenrif’
Het ijsbeertje Swimmer is zaterdagochtend overleden aan een bloeding van het middenrif. Dat is uit de sectie gebleken, zo heeft een woordvoerder van Ouwehands Dierenpark in Rhenen maandag gezegd.
dikke domme pech dus!
en dierentuin valt niets te verwijten.
Inderdaad een bloedend middenrif.
De geruchten over de verdrinking komen volgens mij omdat het beertje net had gezwommen.
Moet je voorstellen dat je daar zaterdag was met je kiddies…
Wij gaan ook altijd naar Ouwehands, en ik heb nu ook kaartjes gespaard met de zegeltjes van de supermarkt dus wij wilden ook binnenkort gaan.
Gelukkig kan ik Robin nog afschepen door te zeggen dat het beertje slaapt, maar als je kindjes ouder zijn dan gaat dat niet altijd.
Aaah wat zielig!
En ik zou Thomas gewoon vertellen dat het ijsbeertje dood is als hij er om vraagt, heel erg en verdrietig, maar het hoort er helaas wel bij.
Wij hebben een abbonnement op Ouwehands en gaan er dan ook vrij vaak naar toe. Noud en Marlot zijn er met papa een paar weken geleden nog geweest en hadden toen de tweeling al gezien. Ik had Noud express nog niets van dit verdrietige nieuws verteld, maar hij had het op school al gehoord. Hij was er echt verdrietig van… maar later vroeg hij wel of het kleine ijsbeertje werd begrafen en of de de ijsbeermama dan wel wist waar dat grafje was. En nog later of de apen ook wel wisten waar dat dan was Dat vind ik zo typisch voor een kleuter he :inlove: