superstorm

…blijf t larie vinden :silenced:

Ik weet niet wat ik ervan moet vinden :shifty:

Hoop dat ze er naast zitten met die voorspellingen :?

Begin dit jaar al zoveel schade aan ons huis gehad, gedeelte van de zijmuur ingestort, voor duizende euries aan schade :wall: :wall:



Het waait hier nu al flink, denk toch dat we vandaag of morgen wat spullen uit de tuin in de schuur gaan zetten voor het geval ze gelijk hebben, geen zin aan rond vliegende tuinmeubels :slight_smile:

Aan de ene kant denk ik ach, dat gaat allemaal wel meevallen, zoals altijd…maarrrrr dan zit er zo’n stemmetje achter in mijn hoofd wat zegt: “stél…” :think: :shifty:

Het is niet zo dat dit niet al eens eerder gebeurd is nl. :shifty:

iedereen zeg maaar dat het al waait hier schijnt het zonnetje in de straat …ben benieuwd of het weekend echt zo klote word zo jammer met sinte maarten

Ik vind dat het allemaal weer erg uit z’n verband getrokken wordt. Iedereen schiet helemaal in de stress… ZUCHT, Nederland op z’n best weer… :roll:

Piet heeft gisteren bij Coen en Sander op 3fm uitgelegd dat HIJ dat niet geschreven heeft, maar het wel interessant vindt.

En dat is het toch ook! :mrgreen:

Er wordt wel meer verteld. Je kunt er je voordeel uit halen, komt de storm er, was je voorbereid. Komt ie niet, is er ook niks aan de hand, alleen maar mooi meegenomen!!!



MENSEN, laat je niet gekmaken… :naughty:

nou in december zullen we allemaal weten of het klopt he :mrgreen:

@Nicje wrote:



Piet heeft gisteren bij Coen en Sander op 3fm uitgelegd dat HIJ dat niet geschreven heeft, maar het wel interessant vindt…


Inderdaad, hij zegt zelfs dat het niet zijn eigen voorspelling is. Dat het momenteel stevig waait klopt overigens (Nou ja, dat valt ook moeilijk te ontkennen :mrgreen:). Dat is het enige waar het KNMI het ook mee eens is: we gaan gewoon naar een stormachtig weekend toe, maar dat is het dan ook.

Die Piers Corbyn is overigens niet eens een weerdeskundige maar een astrofysicus. (Zo valt te lezen in de Spits)

was paulus pietsma ook niet de man die al jaren zegt dat we een witte kerst en een elfsteden toch krijgen? pfffff die man luister ik al jaren niet meer na hoor …daar komt alleen maar onzin uit die man…



ik kijk altijd naar teletekst en die klopt over het algemeen altijd…

Ik kijk altijd uit het raam en dan weet ik zeker wat voor weer het is :wink: .



En vandaag zie ik een prachtige herfstdag … harde wind, langsvliegende wolken, beetjes zon en af en toe een pittige bui … ik vind het best wel een keer lekker … lekker uitwaaien buiten en het koppie leeg maken… heerlijk! (maar het moet weer niet weken duren natuurlijk :mrgreen:).

hier schijnt de zon de lucht is blauw(teletubbies kom maar gauw :lol: )



En er is totaal geen zichtje wind hier :think:

:lol:

hier schijnt de zon de lucht is blauw(teletubbies kom maar gauw )



En er is totaal geen zichtje wind hier
Ilse melig vandaag?

@~Niekje~ wrote:

:lol:
hier schijnt de zon de lucht is blauw(teletubbies kom maar gauw )



En er is totaal geen zichtje wind hier
Ilse melig vandaag?


toen ik het schreef kwam dat in me op hahahahahaha

denk dat zoonlief het wel waardeert als de telletubbies ineens kwamen hahah

is serena ook al gek op de tubbies ?

fransje wilde van de week in de bart smit de knuffel niet meer loslaten hahaha hij heeft een oude van zijn broer in bed die groene weet zijn naam al niet meer hahaah dipsie of tinkie winkie

Serina begint nu net wat intresse te tonen voor de tv o.a. de teletubbies, vooral dat zonnetje vind ze leuk en lacht dan mee haha.

Ik hoop dat het niet waar is van die storm…



Ben nl. 30-11 uitgerekend… :shock:

Wel leuk voor later…zo van: ‘je kwam ter wereld terwijl de bomen en dakpannen ons om de oren vlogen’



Naja…dan komt de dokter maar gezellig bij ons logeren…



Ik ga me er (nog) niet druk over maken…ik heb nu genoeg aan m’n hoofd!

we kunnen zeggen wat we willen… maar het houd ons wel van de straat hihihi

me msn blijft piepen dat er mail is…en een beedje wind zit ik nu ook wel uit de lucht te kijken maar tis hier saai met zonnetje wil ook wel wat vliegende blaadjes hiero

Ik vind Storm ook wel leuk :inlove: (zie banner…hihi)



Maar over het weer: ze kunnen het weer van gisteren nog niet eens goed voorspellen, dus denk niet dat het zo’n vaart zal lopen.

Het zal waarschijnlijk wel flink gaan waaien en regenen, maar hoort dat eigenlijk niet gewoon bij de herfst?? :think:

hahaha

hmmm dacht zonnet toch echt iets te horen over dijkbewaking ivm een stormvloed.

Kan het alleen nergens op de site van jet journaal terugvinden :think:

Ja, was op het Journaal net. (Radio 2) Volledige dijkbewaking.