supermarkt taferelen met kinderen.

Ohja, die auto! Die hebben ze hier ook bij een super, maar daar ga ik normaal nooit heen. Dus de keer dát ik er was, dacht ik slim Jayden in de auto te zetten en Tyrone in het winkelwagen zitje: gelijk al ruzie, want Tyrone wil ook in die auto! Helaas, kan niet, maar plaats voor 1… Dus we zijn klaar, haal de boodschappen en kids uit de wagen, begint Tyrone te gillen dat hij nu in de auto wil!



Ze zijn erg leuk, en tijdens het boodschappen doen ging het ook goed, maar wat een drama inderdaad als we hem weer wegzetten…

Aniek is 4. Ze kan hele lange stukken lopen, maar als ze moe uit school komt dan wil ze ook niet meer hoor.



Peter is 3, die is soms gewoon dwars.



Beide fietsen nog niet geheel zelfstandig, fietsen is Niek d’r ding niet, dus dat vergt wat meer tijd.



Hier heb ik sinds Peter het maximale fietsstoeltjes gewicht voor voorop overschreed gewoon een zadeltje voorop laten plaatsen.

Papa heeft die inmiddels ook op zijn fiets.

Nu kunnen ze gewoon weer beide op de fiets en Mies gaat in de fietskar.

Bij mij doen ze namelijk enkel stiervervelend als ik aan het eind van de dag nog boodschappen ga doen en ze echt gewoon moe zijn.

S’ochtends is het meestal totaal geen probleem

oh en ik heb net toevallig eergisteren gepoogd om nog even wat brood en boter te halen, mies ziek, oma pastte even op, ik zou alleen, maar neeeeee, Peter moest en zou mee.



Liepen we terug zegt hij ineens “ik ben moe, je moet me tillen” waarop ik dus zei dat we dicht bij huis waren en mama dan weer te moe was om hem te tillen. Doen we niet meer, hij is veel te zwaar (19 kilo)



Ging hij dus ook lopen mokken, op straat door zijn knieeen, wheheheheeeeee huilen enz.



Nou, ik heb hem in “nekvel” gepakt… zijn jas dus, echt vel over heeft hij niet he :wink: Gewoon zijn winterjas bij de kraag gegrepen en letterlijk meegesleurd… Hij schreeuwe van alles, van “stoute mama” tot “laa me los, laa me los”

Toen ben ik gestopt, heb hem toegesproken, uitgelegd dat ik in mijn ene hand boodschappen had, hij te zwaar was om te tillen, hij zelf mee wilde en huis vlakbij was. Hij moest gewoon lopen.

“oke” was zijn antwoord. Mijn laatste zeggen was… niet weer beginnen, want dan weet mama je jasnek te vinden"



Toen liep hij door… :roll:

@miranda79 wrote:

Ohja, die auto! Die hebben ze hier ook bij een super, maar daar ga ik normaal nooit heen. Dus de keer dát ik er was, dacht ik slim Jayden in de auto te zetten en Tyrone in het winkelwagen zitje: gelijk al ruzie, want Tyrone wil ook in die auto! Helaas, kan niet, maar plaats voor 1… Dus we zijn klaar, haal de boodschappen en kids uit de wagen, begint Tyrone te gillen dat hij nu in de auto wil!



Ze zijn erg leuk, en tijdens het boodschappen doen ging het ook goed, maar wat een drama inderdaad als we hem weer wegzetten…




nee ik bedoel een hele grote auto waar meerdere kinderen op/in kunnen spelen :wink: