Ik heb vanavond getest, met avondurine terwijl ik 2 uur daarvoor nog geplast had (met een kruidvat test 2 voor 5 euro) Nu is de test streep nog donkerder dan de controle streep.
Ik ben 30 december voor het laatst ongi geworden, dat was zoals altijd best heftig, geen twijfel over mogelijk. Dus denk niet dat ik langer zwanger ben… ik vind het vreemd dat deze zo donker is, vergis ik me? Zouden het er 2 kunnen zijn? iemand ervaring met ook zo’n donkere test??
kleur van een test zegt volgens mij niets over of het er 1 of 2 zijn.
Deze testen zijn vrij gevoelig hoor ik altijd en de ene test streep is donkerder dan de andere (qua merk)
Maar… GEFELICITEERD!!!
volgens mij is het gewoon een goede test…
positief resultaat en een duidelijk leesvenster…
gefeliciteerd!!!
Gefeliciteerd :dance: :dance: :dance: :dance:
Had ik ook 1 dag na NOD! Proficiat!!!
Dank jullie wel!!
Ik ga vandaag voor de zekerheid toch nog even zo’n indicator test kopen, maar verwacht dat het gewoon een gevoelige test is. :thumbup:
Gefeliciteerd Marda, mooie duidelijke test zeg! :inlove:
Welkom bij de okt 2011 mama’s :thumbup:
Wauw gefeliciteerd!!
Liefs Suzanne
die van de Kruidvat sloegen hier ook behoooooorlijk donker uit.
En het is er eentje hoor :lol: (of er moeten er ergens de komende weken toch 2 uit komen :mrgreen: ).
Gefeliciteerd :dance:
bij mijn oudste testte ik ook savonds en was de test-streep ook donkerder dan de controlestreep…komt volgens mij wel vaker voor
Maar in ieder geval GEFELICITEERD!!
Ziet eruit als: gefeliciteerd! :dance:
(ik had m hier ook zo donker met een KVtest en dat werd Kiki :inlove: )
wow, gefeliciteerd zeg!
Proficiat!!! :inlove:
Ik heb zojuist met avondurine de clearblue met indicator gedaan en deze geeft 3+ aan, geen verassing gezien de dikke testlijnen en de misselijkheid die ik normaal nooit heb met 4 weken maar pas vanaf 6 weken, maar dat wil dus zeggen dat ik nu dus minimaal 5 weken zwanger ben, of om een of andere reden veel meer HCG aanmaak dan logisch is.
Ik heb op 30 december een heftige bloeding gehad, dus kan me gezien de heftigheid daarvan gewoon niet voorstellen dat ik toen al zwanger was. Een eerdere eisprong voor dag 14 is uitgesloten, mijn eisprongen zijn doorgaans door pcos tussen dag 22 en dag 90 ofzo, nooit eerder…
Sowieso snap ik er helemaal niks meer van!! :think: :think: :think:
ik ga maandag een echo vragen, dan hebben we tenminste zekerheid!
Gewoon overrrrrduidelijk zwanger!!! :inlove:
GEFELICITEERD!!!
Liefs Helen
Ik had dat ook hoor, op NOD :inlove:
Gefeliciteerd!!!
Gefeliciteerd! :inlove:
AAaaahhh lees het net pas meis…
GEFELICITEERD :-* :dance: :-* :inlove:
Dank jullie wel!
Ik ben vanmorgen bij de huisarts geweest en hij vond het gezien de omstandigheden, ook gezien bloedingen die ik heb gehad toch verstandig eerst even een termijnsbepaling te doen voor de zekerheid.
Morgen in de ochtend kan ik al terecht in het ziekenhuis. Ik weet niet of er al iets te zien is, want als ik nog maar 4,5 week zwanger zal het niet spectaculair zijn, maar ik ben wel erg benieuwd, zo weten we in elk geval met zekerheid hoe lang ik zwanger ben, spannend!!
Wauw die knalt zowat mijn scherm uit!! :mrgreen:
Euhmm hoe positiver wil je hem hebben. Ik ga voor je duimen meid.
Ik had denk ik een week tevroeg getest… ( mijn eiersprong was blijkbaar toch iets later )
En als ik op mijn NOD had getest was hij waarschijnlijk net zo paars als die van jou
En zie banner!!
IK duim