Tja de een maakt veel HCG aan, en de ander weinig. Ik altijd weinig, maar dat komt ook omdat ik altijd een late innseteling bijvoorbeeld heb (tenminste dat was met me 2 mannekes).
Ben wel enorm benieuwd wat je morgen te zien gaat krijgen!
Spannend spannend
GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: :dance:
Had ook zo’n duidelijke streep op de NOD. Bleek later 5 dagen verder te zijn dan we dachten, gewoon vroege eisprong, kan ook nog!!!
Veel plezier/succes morgen!!!
Ennnn hoe was de echo?
Liefs Suzanne
Marda, ben je al terug, lieverd?
hoe is het verlopen in zh???
liefs
Gerda
Vanmorgen in het ziekenhuis geweest, en ik was zooo zenuwachtig!
Uit de echo blijkt dat het 1 kindje is, en dat ik ongeveer 6 weken zwanger ben. Dus ruim een week verder dan we dachten!! Dus de testen en mijn gevoel dat er iets niet klopte waren juist!! Hierdoor zijn ook die donkere testen te verklaren, want toen was ik dus al ruim 5 weken zwanger!! Wat wel gek is, en wat ik ook nog steeds niet begrijp, is dat ik in dit geval dus rond cyclusdag 6, precies 2 dagen na de heftige bloeding een eisprong moet hebben gehad. Dit kan dus niet en waarschijnlijk ik die bloeding dus geen ongi maar een ander soort bloeding geweest. Het meest voor de hand liggende is dat het een cyste is geweest. Want die heb ik door de PCOS vaker gehad. Door die bloeding heb ik dus ook logischerwijze niet de eisprong aan voelen komen, wat ik anders dus wel altijd voel.
Verder klopte het hartje nog niet, maar dat is heel normaal voor dit termijn. Voor de zekerheid mag ik volgende week donderdag even terug komen voor een nieuwe echo, dan zou er als het goed is wel een hartje moeten kloppen. Zo niet dan ben ik waarschijnlijk nog langer zwanger en is het een miskraam geweest.
Eigenlijk ben ik gezien de kwaaltjes daar niet zo bang voor, zowel de gyn als wij denken dat het om een gewone zwangerschap van ongeveer 6 weken gaat, maar ik vind het echt helemaal niet erg om opnieuw een echo te krijgen! :inlove:
Ik ben dus ook eerder uitgerekend. Ik moet nog even terugrekenen met de data wanneer.
:dance: :dance:
dat ziet er goed uit meis ! :inlove:
op naar de volgende echo, mét kloppend hartje…
(heel normaal dat er nu nog geen hartslag is, dus zou me geen zorgen maken hoor).
liefs
Gerda
Top meid!
Op naar de volgende week; echo met een mooi kloppend hartje :inlove: