Summertime

Ze zijn terug… nog meer mensen die zwijmelen bij de gedachte???



http://nl.youtube.com/watch?v=_TLv1tm9kws&eurl=http://jannieelmo.hyves.nl/



of



http://nl.youtube.com/watch?v=25qiZy7vmqY

lalalalalala tonight



(da was wel meteen de enige die ik leuk vind hoor 8) )

:sick:



Is vast een generatiekloof :mrgreen:

Jaaaaaaaaaaah leuk NKOTB geweldig vond ik ze vroeger heel mijn kamer hing vol, vooral Donny.Maar tegenwoordig vindt ik ze jongere broertje Mark Walhberg leuker.

Oooh geweldig!!! Ga weer helemaal terug in de tijd :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: Wat was ik gek van de NKOTB en dan vooral van Joey :inlove: :inlove: :inlove:

Ahoy en 16/17 jaar oud :inlove: , plein voor Ahoy vol met wachtende ouders :mrgreen: …



Maar eens tel van die mid-dertigers die het nog een keer proberen vind ik eigenlijk een beetje zielig :shifty: .

Liever de illusie van 16 jaar geleden…

Jaaaaaaaaa, Jordan, had een mega poster op mijn kamer toen :inlove:

:sick: nooit leuk gevonden en nu ook niet vind t ook een enorm “foute” clip :snooty: met die dames ernaast jakkiebah :sick:

Hahaha mijn kamer hing ook helemaal vol toen met posters. Zal straks eens kijken of ik daar nog een leuke foto van heb

VER-SCHRIK-KE-LIJK! Toen én nu. :sick:

Ik ging altijd het nummer “happy birthday” draaien op mijn verjaardag en die van een vriendin… :oops: :oops: :oops:

het is al net als toen :smiley:

of je vind het helemaal niks of helemaal geweldig :smiley:

Oohhh heerlijk

@mamma van sharondenise wrote:

Jaaaaaaaaaaah leuk NKOTB geweldig vond ik ze vroeger heel mijn kamer hing vol, vooral Donny.Maar tegenwoordig vindt ik ze jongere broertje Mark Walhberg leuker.




Hahaha jaaaa Donny :drool: echt NIEMAND vond hem leuk, ze vielen allemaal stuk voor stuk voor de gladjakkertjes, ikke niet, ik was altijd al een buitenbeentje.

Blij te lezen dat ik niet de enige was die vroeger Donny helemaal te gek vond :mrgreen:

Ze zijn wat ouder he. Bij die ene weet ik niet eens meer wie het was? Joey?



Ze zien er wel goed uit hoor. Als die ene Joey is hij knap geworden. Die tweede wat je in de clip ziet zeg maar.

Ik vind ze knapper nu meer mannelijker maarja das ook logisch.

Joey is in derdaad het meest veranderd :smiley:

@FLY wrote:

:sick: nooit leuk gevonden en nu ook niet vind t ook een enorm “foute” clip :snooty: met die dames ernaast jakkiebah :sick:




Hahahaha maar moet eerlijk zeggen dat is bij al die jongensbands zo. En niet alleen daar Kijk maar naar Nelly etc.



Ik vind het niet verkeerd. Tegenwoordig is dat zo toch.



Ik moet eerlijk zeggen dat ik het nummer mooier vind dan ik had gedacht.

@JannieElmo wrote:

Joey is in derdaad het meest veranderd :smiley:




Toch wel. Zoooo Hij is wel mooi geworden zeg. Van het lelijke eendje naar knap. :inlove:

ik dacht dat ik erg bevooroordeeld zou zijn en het dus wel leuk zou vinden…

maar vind het gewoon ECHT een goed nummer :slight_smile:

lekker deuntje

@karin wrote:

@JannieElmo wrote:
Joey is in derdaad het meest veranderd :smiley:




Toch wel. Zoooo Hij is wel mooi geworden zeg. Van het lelijke eendje naar knap. :inlove:


oh maar dat was toch altijd wel een schatje :wink:

maar ik was van Jordan :smiley: