Summertime

Nou ik was helemaal weg van Jordan. Nu dus van Joey. Dus nu andersom :lol: Ik vond hem altijd een kindje, een babyface. De baby van de groep. Maar hij is nu de jongste maar wel volwassen.



Ze zijn bijna allemaal 40 he. Dan zie je er goed uit hoor. Hier geld dus hoe ouder hoe mooier.



Ja idd een lekker deuntje. Ach wat kan die vrouwen erin schelen het gaat om die jongens. Wij kijken daar toch naar. De jongens op die meiden hebben ze allebei wat te zien.

way way back







iets later :slight_smile:

Als ik de videos van vroeger bekijk, merk ik dan mijn smaak qua mannen veranderd is :stuck_out_tongue:

Dat die Danny me vroeger zo tegenstond :think: hij ziet er nu best :drool: uit

:lol: :lol: :lol: :lol: Toen waren het nog echt kids.



Maar toen waren ze voor mij al groot. Wel lachen.

@Rivella wrote:

Als ik de videos van vroeger bekijk, merk ik dan mijn smaak qua mannen veranderd is :stuck_out_tongue:

Dat die Danny me vroeger zo tegenstond :think: hij ziet er nu best :drool: uit




Ja idd. Die ziet er veel beter uit. Vond hem vroeger niks.

Vind het wel erg leuk dat ze weer terug zijn. Jeugt sentiment.



Vroeg me ook al af wanneer dat was. Dus nu. Ik hoop dat ze nu ook succes hebben maar nu bij de iets oudere vrouwen hahahahaha Hebben wij ook wat om naar te kijken dan naar die jonge blaadjes. :wink:



nu :drool:

aaaaaaaaaargh waarom willen die foto's nou niet...

Laat zien Jannie

@karin wrote:

Nou ik was helemaal weg van Jordan. Nu dus van Joey. Dus nu andersom :lol: Ik vond hem altijd een kindje, een babyface. De baby van de groep. Maar hij is nu de jongste maar wel volwassen.



Ze zijn bijna allemaal 40 he. Dan zie je er goed uit hoor. Hier geld dus hoe ouder hoe mooier.



Ja idd een lekker deuntje. Ach wat kan die vrouwen erin schelen het gaat om die jongens. Wij kijken daar toch naar. De jongens op die meiden hebben ze allebei wat te zien.




40???

Jordan is van 1972… ehm… 36… dan toch??? hij is nooit 10 jaar ouder dan ik :smiley:

:silenced:

@karin wrote:

Laat zien Jannie


oh maar das net als in de clip :smiley:

tadaaaaaaaa

Joey speelde trouwens altijd in Boston public :smiley: erg leuk.

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:



Ja eerlijk is eerlijk het zijn knappe kereld oftewel mannen geworden.

@JannieElmo wrote:

@karin wrote:
Nou ik was helemaal weg van Jordan. Nu dus van Joey. Dus nu andersom :lol: Ik vond hem altijd een kindje, een babyface. De baby van de groep. Maar hij is nu de jongste maar wel volwassen.



Ze zijn bijna allemaal 40 he. Dan zie je er goed uit hoor. Hier geld dus hoe ouder hoe mooier.



Ja idd een lekker deuntje. Ach wat kan die vrouwen erin schelen het gaat om die jongens. Wij kijken daar toch naar. De jongens op die meiden hebben ze allebei wat te zien.




40???

Jordan is van 1972… ehm… 36… dan toch??? hij is nooit 10 jaar ouder dan ik :smiley:

:silenced:




Die anderen zijn wel wat ouder Joey niet.

@karin wrote:

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:



Ja eerlijk is eerlijk het zijn knappe kereld oftewel mannen geworden.
… gebleven :wink: Hahaha

:lol: smaken verschillen he :lol: Vind t echt helemaal niks nada noppes geef mij maar Tragicomix :wink:

@JannieElmo wrote:

@karin wrote:
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:



Ja eerlijk is eerlijk het zijn knappe kereld oftewel mannen geworden.
… gebleven :wink: Hahaha




Ja idd ze waren toen al wel leuk maar nu nog mooier. :inlove:

@karin wrote:

@JannieElmo wrote:
@karin wrote:
Nou ik was helemaal weg van Jordan. Nu dus van Joey. Dus nu andersom :lol: Ik vond hem altijd een kindje, een babyface. De baby van de groep. Maar hij is nu de jongste maar wel volwassen.



Ze zijn bijna allemaal 40 he. Dan zie je er goed uit hoor. Hier geld dus hoe ouder hoe mooier.



Ja idd een lekker deuntje. Ach wat kan die vrouwen erin schelen het gaat om die jongens. Wij kijken daar toch naar. De jongens op die meiden hebben ze allebei wat te zien.




40???

Jordan is van 1972… ehm… 36… dan toch??? hij is nooit 10 jaar ouder dan ik :smiley:

:silenced:




Die anderen zijn wel wat ouder Joey niet.




Danny is wel 3 dagen ouder dan Jordan :smiley: haha.

Donnie is ehm… van 1970 en jonathan van 1969.

Joey van ehm… even denken hoor… 1975 dach tik.

joey, 31 december.



ehm… 14 mei Danny, 17 mei Jay, 19 augustus Donnie en 29 november. Jon . als ik het zo uit m’n hoofd doe :smiley: :oops:

@FLY wrote:

:lol: smaken verschillen he :lol: Vind t echt helemaal niks nada noppes geef mij maar Tragicomix :wink:






En gelukkig hebben wel verschillende smaken. :thumbup:



Hahahaha ik ken die hele Tragicomix niet. :oops:

@JannieElmo wrote:

@karin wrote:
@JannieElmo wrote:
@karin wrote:
Nou ik was helemaal weg van Jordan. Nu dus van Joey. Dus nu andersom :lol: Ik vond hem altijd een kindje, een babyface. De baby van de groep. Maar hij is nu de jongste maar wel volwassen.



Ze zijn bijna allemaal 40 he. Dan zie je er goed uit hoor. Hier geld dus hoe ouder hoe mooier.



Ja idd een lekker deuntje. Ach wat kan die vrouwen erin schelen het gaat om die jongens. Wij kijken daar toch naar. De jongens op die meiden hebben ze allebei wat te zien.




40???

Jordan is van 1972… ehm… 36… dan toch??? hij is nooit 10 jaar ouder dan ik :smiley:

:silenced:




Die anderen zijn wel wat ouder Joey niet.




Danny is wel 3 dagen ouder dan Jordan :smiley: haha.

Donnie is ehm… van 1970 en jonathan van 1969.

Joey van ehm… even denken hoor… 1975 dach tik.

joey, 31 december.



ehm… 14 mei Danny, 17 mei Jay, 19 augustus Donnie en 29 november. Jon . als ik het zo uit m’n hoofd doe :smiley: :oops:




Oohhh nog geen 40 dus. Van mijn leeftijd. Ik ben van 1975. Nou kijk eens aan. Wel erg grappig toen die tijd denk je dat z eouder zijn als jou. Maar ze waren ongeveer net zo oud. :lol: Hahahah ikw as net zo,n babyface. Nooit gedacht dat hij net zo oud was als ik.



Dat je dat nog weet. Een echte fan dus. :inlove: