Ik heb hele gave roze dr.martens gezien…
maar wat voor broek draag je daarbij? wat voor model (spijker)broek?
Hangt van het model dr Martens af. Hoog? Heel hoog? Laag? Leer? Suede? Met veter? Met gesp?
Ik heb bijvoorbeeld hele hoge dr Martens laarzen in het paars. Draag ik of bij zwarte broek en dan broek erover of bij lichte rechte spijkerbroek en dan broek in laarzen.
de “gewone boots” zeg maar… die half hoge…
roze glanzend
ik dacht zelf onder een rokje kan wel, met een skinny jeans ook…
of sla ik de plank heel erg mis…
draag regelmatig roze dus daar zullen mensen niet zo van opkijken…
op de site van dr martens vind je voorbeelden :thumbup:
gewoon kopen zou ik zeggen :mrgreen:
o, die zijn gaaaafff!!! :inlove: :inlove: :inlove:
Kan volgens mij ook met rokje hoor, en idd met een skinny. Met zon bootcutjeans vind ik 'ze trouwens ook leuk! :thumbup:
Volgens mij sla je plank sowieso mis door die schoenen te kopen 8)
Niet de kleur overigens, die is top :thumbup:
Maar het model, vreselijk. En met skinny, niet doen…
ECHT NIET…
Doe dan gewoon een gewone spijkerbroek erover of met wijde pijpen ofzo…
bedoel je deze :shifty:
voor een volwassen iemand vind ik die kleur echt niet kunnen :shifty:
Oe das heul roze!
he das toevallig! Een vriendin van mij wil die ook. Als je maat 39 hebt, dan staat er een gloednieuw paar op Marktplaats voor 75 euro 8) !
yep dat zijn ze :mrgreen:
Ik heb ze in het zwart… Model is lomp, onder een rokje droegen we ze eerder wel… Maar dat waren de jaren 90… 8)
Ik zou ze nu gewoon onder je broek dragen… en niet met zo’n wortelpijpjaren80strakke spijker broek… Tenzij je over het water moet…
@Kaar wrote:
Ik zou ze nu gewoon onder je broek dragen… en niet met zo’n worteljaren 80 spijker broek… Tenzij je over het water moet…
hahahaaha :lol: :lol:
Zo’n wortel broek zouden ze moeten verbieden!
Ã?les je ze met skinnyjeans doet…doe dan iig van die lange sokken een beetje draperen boven je schoen…anders gaat het wel heel extreem van ‘‘lomp’’ naar dat smalle kuitje…lijkt mij :shifty:
Mijn zus had ze vroeger ook…die droeg ze ook gewoon wel onder alles…maar vaak wel met slobsokken…dus zo lange sok gedrapeerd erover :lol:
In mijn ogen sla je de plank volledig mis :shifty: …
ik vind ze wel tof! met een rokje erboven, of met broek met wijde pijpen (ik vind skinny jeans niks, en boven boots lijkt het me al heemaal niet mooi).
En een volwassen dame met lef kan best felle kleurtjes dragen :thumbup:
Wow hee, super aaargh ik moet aan vroeger denken heerlijke leuke outfits mee te creeeren, die goede oude tijd… :inlove:
Maar skinny, wijduitlopend, rokje, rokje en beenwarmers zwarte erboven ow je kan er zoveel mee
@veertje wrote:
Wow hee, super aaargh ik moet aan vroeger denken heerlijke leuke outfits mee te creeeren, die goede oude tijd… :inlove:
Haha eigenlijk, dat is mijn mening, is dit ook iets voor als je jong bent.
Ik vind ze echt totaal lelijk voor een volwassen vrouw.
Maar goed smaken verschillen, gelukkig!
Ze zijn helemaal Judith1 :inlove:
@Mutsie86 wrote:
@veertje wrote:Wow hee, super aaargh ik moet aan vroeger denken heerlijke leuke outfits mee te creeeren, die goede oude tijd… :inlove:
Haha eigenlijk, dat is mijn mening, is dit ook iets voor als je jong bent.
Ik vind ze echt totaal lelijk voor een volwassen vrouw.
Maar goed smaken verschillen, gelukkig!
Over smaak valt niet te twisten
Hihi maar ik ben nog wel jong hoor :P hihi