styling advies gevraagd (foto pg 3) streeprokje pg 5

Ik vind ze cool.

Zou ze zelfs dragen onder bikini :mrgreen:

:lol:

dit heeft toch niks te maken met leeftijd?

Eerder met wat voor persoon je bent. Zo vind ik skinny jeans echt heel

lelijk als je wat vetrollen hebt, maar ja dat zag je ook overal rondlopen…

brrrr.

Iedereen wil altijd maar hetzelfde aanhebben, als t maar in de mode is.

Als je dan 10 later kijkt, dan heeft iedereen de plank misgeslagen 8)

Gewoon kopen, niks aantrekken van mode of leeftijd. Ik heb ze vroeger

ook gehad en ze liepen onwijs lekker.

Is dat nog steeds zo?

Ik vind ze echt heel lelijk. Heb ze altijd vreselijk gevonden

Maar als je ze wel mooi vindt, dan met spijkerbroek. Zeker niet onder een rokje :shock:

is toch helemaal niet vrouwelijk zulke schoenen :think: , behalve dat ze roze zijn

Niet dat ik deze schoenen iets met leeftijd te maken vind hebben, maar over het algemeen is dat toch wel zo.

Hoe ouder je wordt, hoe gedecideerder je je kleed toch…

Bijvoorbeeld. Na mijn kinderen draag ik altijd hempjes onder mijn truitjes zodat mijn vetrolletjes er niet uitspringen. Vind het netter als je daar gewoon geen bloot ziet.

Diepe decollete’s vind ik gewoon niet meer kunnen. Niet dat ik dat nooit eens doe, maar in de regel niet.

Ik draag rokjes maar niet van die streepjesrokken. Die net boven je bil uitsteken. Niet voor mijn leeftijd…

Etc etc.

Als ik een vrouw van 60 zie met een minirok en print op panty ga ik werkelijk over mijn griebeltje…

Dus die opmerking snap ik wel hoor.

Tussen mijn 17e en 25e (8) ) zat ik in mijn roze periode. Nu vind ik het inderdaad niet meer bij mijn leeftijd passen om ALLES

:angel: maar roze te hebben…

Ik zag laatst hele leuke retrogympen met roze en neongroen. Die zou ik dan weer wel gekocht hebben :smiley:

Maar goed dokter Martens heb ik altijd lompe lelijke schoenen gevonden. Vind het ook echt een bepaalde style uitstralen. (dat is natuurlijk geen probleem he, daar bedoel ik niets mee)…

Gelukkig hebben mensen nog steeds allemaal een andere smaak, anders zou het te saai worden in het leven :smiley:

zelf vind ik ze echt heel lelijk (sorry)

Vroegah toen ik 14 was (en in mijn afzet tijd zat) Had ik hoge gele (hoe ik die ooit heb kunnen kopen! En duur! :shock: )

Ze liepen best wel lekker… maar ze stonden (toen al) nergens bij. Veel te lomp, en als je dunne beentjes hebt (ik heb mt 36 en schoenmaat 39) dan is de verhouding snel weg. Schoenen waar ga je met die mevrouw heen? :think:

Ik vind de kleur ook echt heel lelijk…

Ben benieuwd als je ze wel koopt hoe je ze gaat aantrekken, dan wil ik wel foto’s zien! :mrgreen:

Ik vind ze gaaf echt super, leuk onder een spijkerbroek geen skinny dat vind ik dan weer te boers. Maar leuk onder een broek, een zwart rokje met van die beenwarmers of slobsokken leuk hoor.

Vind jou wel het type ervoor.

Ik vind ze leuk!

En als ze bij je persoontje passen, dan moet je het gewoon doen :thumbup:

Ik zou ook graag een paar willen, maar dan wel een iets minder opvallend kleurtje :mrgreen:

whahahaha ann onder een bikini, gekke muts,

Ik vind ze uhmmm :think: erg roze :mrgreen:

Ik heb deze in het bordeaux rood.

Bij een skinny idd van die lange dikke sokken.

Super bij een rokje, wel geen truttig rokje he :lol:

Ik draag ze zelf erg weinig, maar als ik ze draag is t onder mijn jeans die iets wijdere pijpen hebben, anders vind ik t dom uitzien.

grappig hoe de meningen verschillen :smiley:

ook grappig dat iedereen die me kent zegt echt iets voor jou :smiley:

ik ben 38 en draag wel streeprokjes :mrgreen: , zwart met een zwarte legging… en laarzen en beenwarmers etc…

ik ga ook broeken halen dus die schoenen komen er nou wel want dan haal ik er gewoon broeken bij hahahaha

en heb ik ze en draag ik ze dan plaats ik wel een foto idd// of in ieder geval een poging tot want moet wel even iemand vinden die die foto kan maken… :think:

ik wil zoooooo graag naar de winkel… heb even een meevaller gehad deze week en ik heb besloten dat ik die aan mezelf uit geef…

Dat is sowieso goed. Jezelf kietelen…

En ja dan wil ik een foto zien…

En streeprokjes :snooty:

mijn streeprokje is erg leuk hoor… :mrgreen:

doe ik die ook wel aan op de foto :smiley:

ben zelf een streep :lol: decollete heb ik eigenlijk nooit want dat is wel leuk als je dan ook borsten hebt… en die ontbreken ook gedeeeltelijk… 8) datzelfde geldt voor een kont… die heb ik ook niet…

walgelijk…die kleur :sick: . Ben zelf niet zo van het opvallen en dat accentueer je juist met deze kleur. Dus dikke no no voor onder een skinny.

Skinny vind ik zoiezo voor enkele mensen weggelegd tot aan maat 40 maximaal!!!

Niet waar, ik heb maat 42 en kan skinny heel goed hebben…

ik vind skinny ook niet weggelegd alleen voor kleine maten…

soms juist vooral niet… want dan zijn de benen echt net stokjes…

ik heb maat 36/38 en kan echt niet alle skinnys aan zeg maar…

juist iets voller kan het juist veel mooier zijn…

Maar snap Jennifer wel hoor. Ik denk dat maat 48 en skinny niet samengaat eerlijk gezegd… :think:

nou ja als iemand danmisschien heel groot is?

en gewoon grof gebouwd maar niet heel erg vet…

morgen of vanavond komt er misschien nog wel een verslag van mijn aankopen…

vanavond als ik mijn baas heel lief aankijk en ik eerder weg mag…morgen als ik niet eerder weg mag…

En???

ik heb ze gekocht :mrgreen:

fotos moet ik nog even zien hoe ik dat doe :think: aangezien ik er dan wel op volle lengte op moet he :smiley:

Ik vind ze cool, maar wel met wijde spijkerbroek of zwart rokje met zwarte panty ofzo… :think:

@Suuzeke wrote:

Ik vind ze cool, maar wel met wijde spijkerbroek of zwart rokje met zwarte panty ofzo… :think:

heb ik heb ik heb ik :mrgreen: