Streep = Streep, wat zeggen jullie?

yoehoeeeeee waar ben je??

Hier ben ik, sorry dat ik jullie zo lang laat wachten, maar gisteren hebben we helaas geen tijd gehad om een test te kopen, was iets te laat weer van’t werk.

Heb de huisarts gesproken en die zegt ‘afwachten en aan het einde van de week nog eens testen’, dit ga ik dus maar doen.

Ik probeer het nu ook even naast me neer te leggen, en dan hoop ik aan het einde van de week(als de ongi wegbljift) opnieuw te kunnen testen met een dikke streep!

pff knap hoor dat je zolang kan wachten!!!

ik vind het ook heel moeilijk, maar ik ben/was er opgegeven moment zó mee bezig en dat is natuurlijk ook niet goed.

Ik durf het haast niet te zeggen, maar ik zie geen streep.

Of je cyclus duurde langer en dat je minder ver bent dan dat je denkt. Dan zou ik een kruidvat test pakken en die eind van de week nog eens doen…

Vervelend he die onzekerheid :hug:

Ik duim idg voor je :pray:

@Nettepetje wrote:

Hier ben ik, sorry dat ik jullie zo lang laat wachten, maar gisteren hebben we helaas geen tijd gehad om een test te kopen, was iets te laat weer van’t werk.

Heb de huisarts gesproken en die zegt ‘afwachten en aan het einde van de week nog eens testen’, dit ga ik dus maar doen.

Ik probeer het nu ook even naast me neer te leggen, en dan hoop ik aan het einde van de week(als de ongi wegbljift) opnieuw te kunnen testen met een dikke streep!

ahhhhhhhhhhh wat doe je nou!!! grrr nou moeten we nog langer wachten!! (en jij natuurlijk ook…)

:inlove: Je laat een heel forum in spanning! Inclusief jezelf natuurlijk.

Ik had altijd een pakje KV-testen (2 voor 5 euro) in huis.

Dus ik zat nooit zonder. En toen ik zwanger bleek heb ik die 2e test ook gewoon een paar dagen later gebruikt voor een dubbele bevestiging. :inlove:

@Memmie wrote:

Vind ik niet! Als je goed kijkt is het randje donkerder, maar de hele (lichte) streep is wel even dik! Je moet idd goed kijken.

Ik denk dat ie wel positief is.

Een andere/ nieuwe test zal meer duidelijkheid geven denk ik!

Volgens ClearBleu moet de testlijn even breed zijn en dat is 'ie niet.

@Nettepetje: succes alsnog hoor en je laat idd een heeeeeel forum in spanning hahaha! :oops:

Ik heb trouwens een filmpje gevonden van de CB testen…

Kijk op het eind, daar staat op de test van Niet zwanger dus ook een lichte streep… Maar die telt dus niet.

@Rooike wrote:

Ik heb trouwens een filmpje gevonden van de CB testen…

Kijk op het eind, daar staat op de test van Niet zwanger dus ook een lichte streep… Maar die telt dus niet.

http://www.youtube.com/watch?v=2u7XOvJ7FLg&feature=player_embedded

idd! Wat een test dan … kan je je heel makkelijk mee in de war maken …

Kan je zeker mee in de war raken zeg…

Pff wat een rottest als je het zo ziet! Ik hoop dat je alsnog een positieve test in je handen hebt! :pray:

Idd dat zei ik dus ook tegen mijn vriend toen ik het filmpje zag, hoe word een vrouw onzeker zeg pffffff!!! :frowning:

En dan zeggen ze dit ook nog:

De Clearblue zwangerschapstest heeft standaard hele lichte strepen lopen, die duidelijk kleuren op het moment dat de zwangerschapstest positief is.

Aangezien we het? ons kunnen voorstellen, dat mensen wellicht gaan twijfelen, hebben we voor onze klanten een filmpje gemaakt

Ik hoop ook alsnog op een mooie test hoor Nettepetje!!Mijn duimpjes draaien als een tierelier.

Bedank voor het filmpje Rooike!

Wel apart hoor dat je dan ook iets te zien krijgt!

Daar wordt je inderdaad onzeker van!

Vandaag ben ik al een week overtijd, snap er niets van

Kan het zo zijn dat je eerst een stabiele cyclus hebt en dat hij na een dikke 9 maanden ineens van slag raakt?

meid doe een kv test! Daarbij krijg je (ik zonet in ieder geval niet) geen nep strepen!

Inderdaad doe een andere test en vergeet de clearblue.

Ik heb ze zelf nooit gebruikt, had altijd die van de etos of de c1000.

Heel verwarrend zo’n test met een standaard lichte streep :?

hier ook nog draaiende duimen voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray:

In Photoscape als ik verdiep + negatief, zie ik duidelijk een heeeeeeeeel licht lijntje lopen!

Maar ik zou zelf niet zeker zijn, en dus kruidvat (2 voor 5) testen.

@Nettepetje wrote:

Kan het zo zijn dat je eerst een stabiele cyclus hebt en dat hij na een dikke 9 maanden ineens van slag raakt?

Ik heb het wel een keer gehad dat ik ineens 5 dagen overtijd was…

Dacht zwaar dat ik zwanger was, tig testen gedaan allemaal negatief…

Ben naar ziekenhuis geweest en hebben ze inwendig gekeken en ze zei: je word vandaag nog ongesteld dus geen zorgen… :think:

2 uur later was ik ongesteld…

Hoe het komt dat ik zomaar 5 dagen overtijd was, weet ik niet, misschien omdat ik er ook heeeeel erg mee bezig was.

Ik heb deze test ook 1 keer gebruikt omdat ik wat vroeger wilde kunnen testen nou nooooit weer hoor, wat een onduidelijk rotding. 2 voor 5 van de kv zijn idd veel beter en goedkoper ook nog.