Streep = Streep, wat zeggen jullie?

wanneer ga je weer testen??

Ik vind knap dat je zovelee gduld hebt.

Ik zou echt willen weten waar ik aan toe ben.

@Tammy wrote:

wanneer ga je weer testen??

Ik vind knap dat je zovelee gduld hebt.

Ik zou echt willen weten waar ik aan toe ben.

Me 2!!!

@ Nettepetje :

Weet je al iets meer ??

Je hebt echt veel geduld :thumbup:

Ik hoop voor je dat er nog geen ongi is en dat je een mooie echte streep op de test krijgt :pray:

Ik denk dat ik morgen of zondag ga testen… toch morgen denk ik :oops:

Ik ben namelijk nog steeds niets ongesteld.

Ik weet zeker, dat ik morgen om 6 uur gaap naast het bed sta om te testen… Hoe geduldig ik de afgelopen dagen ook ben geweest, als ik weet dat ik morgen ga testen dan heb ik een slechte nacht haha.

Morgen ben ik 10dagen overtijd, dus als er dan negatief staat dan ga ik naar de dokter en laat ik me niet zo makkelijk afschepen met ‘afwachten’

Ik denk dat die test gewoon positief is :smiley:

Succes in ieder geval met testen

dank je wel Tammy!

Wij duimen gewoon voor een vette positieve test!!! Heb je de kruidvat testen in huis?

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

dank je wel!

Jaaazeker, ik heb ze in huis!!! :smiley:

Vind het knap dat je tot morgen kan wachten… Ik blijf voor je duimen :pray:

Ppfff wat ben jij dapper zeg dat je je zo lang kunt inhouden :shock: :shock: :lol: Volgens mij ben je echt een van de weinigen hier die zich gewoon 10 dagen inhouden met testen :mrgreen:

Van CB vind ik het echt een raar verhaal (niet dat ik twijfel aan het getypte hier hoor, maar gewoon van de test zelf :wall: ). Wat CB dus zelf aangeeft dat er altijd een lichte streep staat is dus niet zo (niet altijd dan in elk geval :shifty: ) Want de test die ik bijna een week terug heb gedaan was echt alleen maar de horizontale lijn zichtbaar, echt geen verticale lijn te bekennen hoor ook geen hele lichte :think: Dus dat verhaal is van CB dus ook een verhaal van niks :silenced:

Maar goed Nettepetje, ik hoop echt dat je morgenochtend een megadikke streep hebt (en daar gaan we wel vanuit hoor :thumbup: ) :pray: :pray: :-*

en? :shifty: :pray:

Negatief :frowning: en dat na 10(!!!) dagen overtijd! Snap er niets van na al die maanden stabiele cyclus…

Helaas, toch ben ik wel teleurgesteld en verdrietig! Ookal had ik er in mijn achterhoofd rekening mee gehouden

:hug:

Jakkes, balen zeg… :frowning:

:frowning: :hug:

:hug: :-* Dat is écht balen…

he meissie… :frowning: :hug:

Echt balen, zeker na 10 dagen overtijd…

He wat rot!!! :hug: :hug:

Nu wilde je hiermee naar de HA zei je toch?

Das balen idd…

En ongesteld ben je ook nog niet? :frowning:

Dat is zeker balen en ook echt niet wat ik had verwacht :frowning: :hug: :hug: Ik hoop dat je bij de ha wat kunt regelen of dat je alsnog snel ongesteld wordt :hug: :hug: