Haha ik hou jullie op de hoogte !! :thumbup:
En uiteraard duimen we heel hard voor jou!
heb even in photoshop gespeeld met je foto, dus negatief gezet, meer contrast enzo, maar kan er niet echt een lijntje in krijgen
hopelijk zie je over een paar dagen wel echt een lijntje!
Ik zie een heel heel heel licht streepje staan.
Wat ik me afvroeg, wanneer ben je gestopt met de pil??
Zag dat je bij de september mama’s mee kletste, kan misschien zijn dat je een iets langere cyclus hebt dan 28 dagen.
Dan ben je nu dus iets minder lang zwanger.
Daarnaast heeft CB wel wat meer hormonen nodig.
Ik zou je de kruidvat 2 voor 5 euro aanraden, daar had ik 4 dagen voor nod al een licht streepje op.
Ik hem ook hoor net even links van het midden :thumbup: Ik heb vanmorgen dezelfde test gedaan en die is (in dit geval gelukkig) zo negatief als een deur Geen indroogstreepje ofzo hoor! En in de handleiding staat ook heel duidelijk dat een streep een streep is, met 3 voorbeeldfoto’s Hij hoeft niet dik te zijn om positief te zijn, CB heeft idd meer HCG nodig dan de Kruidvattesten :thumbup: Hoop heel hard dat je morgen een KV test gaat doen met een duidelijk positief resultaat
@Kimmie1976 wrote:
Ik hem ook hoor net even links van het midden :thumbup: Ik heb vanmorgen dezelfde test gedaan en die is (in dit geval gelukkig) zo negatief als een deur Geen indroogstreepje ofzo hoor! En in de handleiding staat ook heel duidelijk dat een streep een streep is, met 3 voorbeeldfoto’s Hij hoeft niet dik te zijn om positief te zijn, CB heeft idd meer HCG nodig dan de Kruidvattesten :thumbup: Hoop heel hard dat je morgen een KV test gaat doen met een duidelijk positief resultaat
Een beetje dikker mag de streep wel hoor, je kan wel zitten staren misschien op niets… Ik weet hoe graag je een streep wil zien als je zwanger wilt worden… Ik zie er echt geen streep in…
:eh:
Ik ben sinds December al gestopt met de pil overigens.
Nou ik ga vanmiddag na het werk even langs de kruidvat en dan doe ik morgenvroeg een test en zullen we het wel zien.
Zo niet, dan is het jammer, maar op na de volgende ronde (na mijn ongi dan;)) en anders spring ik een gat in de lucht. Zo ver is het nog niet
Spannend!!! Mijn duimen draaien nog even door voor je!
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
@Rooike, maar sommigen zien toch die streep en vaak is de test irl toch wat duidelijker dan op een foto. En ja tuurlijk wil je eigenlijk een dikkere streep zien, maar er staat toch echt heel dun lijntje van boven naar onder…
Nettepetje, ik hoop dat je morgen een duidelijke streep hebt meis :-*
Spannend, ik duim voor je…ben benieuwd!!
Ik vind het eerlijk gezegd eerder een pennenstreepje (= negatief) lijken dan een positieve streep (die hoort even breed te zijn als de horizontale streep)…
Ik zie op deze geen streepje.
Ik voor je dat de volgende test duidelijkheid geeft…
Ik zie wel een heel licht streepje…
en en en en
ohhhhhh je hebt nog niet getest!!! Argh! Je houdt ons veeeeel te veel in spanning
Mijn duimen draaien ook!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: (krijg er spierpijn van)
Selena, dat klopt je zegt het precies goed.
Uiteraard hoop ik ook datze zwanger is natuurlijk, maar het lijntje is gewoon net iets te licht en te dun.
Nog een test gedaan meis…?
Ik duim alsnog!!!
Vind ik niet! Als je goed kijkt is het randje donkerder, maar de hele (lichte) streep is wel even dik! Je moet idd goed kijken.
Ik denk dat ie wel positief is.
Een andere/ nieuwe test zal meer duidelijkheid geven denk ik!
Juist Memmie, jij ziet hetzelfde wat ik zie (en een aantal anderen dus ook) :lol: :thumbup:
En???
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Ja ik ben ook heel benieuwd
en en??