Stort.bevalling

Jemig wat zitten er hier snellers tussen :mrgreen: wel erg leuk om het allemaal zo te lezen :thumbup:

En te weten dat het dus nog veel sneller kan :mrgreen:

Als mensen vragen hoe mijn eerste bevalling was en hoe lang de “hel” duurde, dan kijken ze altijd zo verschrikt als ik vertel dat het maar 4 uur in totaal was, voel me dan altijd een beetje bezwaard :oops:

Gelukkig heb ik geen enkele nawee gehad, maar nummer 2 moet nog komen hè :wink:

Lijkt me wel heel vervelend als je, qua gevoel je bevalling nogmaals moet doen :?

Mijn eerste bevalling omstreeks 21.30 spontaan vliezen gebroken, niets meer gevoeld tot 23.3O en om 3.05 was Briek er

Bij Tuur bijna 2 weken rondgelopen met 5 cm ontsluiting, ook op het hart gedrukt bij het minste dat je voelt kom je naar het zkh… uiteindelijk met wat gerommel binnengekomen om 4.00u 's nachts, maar het zette niet echt door (mocht ook niet naar huis omdat ik al zoveel ontsluiting had… Uiteindelijk 's morgens om 9.00u vliezen gebroken en 30 min later was Tuur er al (en de gyn was er nog niet :lol: ) Vond de snelheid van Tuur eigenlijk heel pijnlijk, bij Briek ging het toch iets geleidelijker maar gelukkig was het dus ook snel voorbij…

1e: iets meer dan 3,5 uur (waarvan ruim 1,5 uur persen… :? :? au au au) (en veel hechtingen…)

2e: 1,5 uur, incl. 10 minuten persen… (niks geen hechtingen!!!)

Bij Swen begon het met weeen en zijn de vliezen door de verloskundige gebroken. Ik had toen binnen een uur 7 cm ontsluiting.

Bij Isa begon het met de vliezen die braken en ook binnen een uur 7 cm ontsluiting… Die laatste centimeters gingen echt in sneltreinvaart…

De vk had me na de 1e bevalling al gewaarschuwd door een mogelijk nog snellere 2e bevalling. Ik was er dus gelukkig al redelijk op voorbereid. Ik vond het beide keren echt supersnel, maar ik vond het wel ideaal… Heeeeeel heftig, maar wel kort!

Mocht er een 3e komen (niet de planning!) dan moet ik bij het eerste signaal direct bellen.

hier de eerste in 9 uur

de 2de in 4,5 uur

en de 3de in 45 minuten zonder verloskundige

echt van de eerste wee totdat we hem vingen

ergens bij kraamtijd staat denk ik het bevallingsverhaal nog wel

nikki 5 uur en een sterrekijker

en lizz vanaf de 1e echte pijnlijke weë tot aan dat ze eruit was 3 uurtjes

hoop als er ooit een 3e mag komen dat ie er net zo snel is :lol:

1e in een half uur… man was te laat.

2e drop ik denk ik op de deurmat voor het ziekenhuis haha. nee zonder dollen, bij de tweede houden ze er rekening mee en moet ik bij de eerste kramp bellen.

zoo dan… zit ik dan met mn 14,5 uur :roll:

Maar was gelukkig goed te doen :smiley:

Half uur :shock: jemig wel lekker dat je binnen 30 minuten van je weeën af bent :slight_smile:

Dat lijkt me voor je man toch ook echt totaal niet leuk om de bevalling te moeten missen :frowning:

Ben benieuwd hoe snel je tweede komt, 10 minuten?? :smiley:

Bij onze nummer twee moet ik idd ook meteen bellen als ik ook maar iets voel wat op een weeë, kramp of wat dan ook lijkt :smiley:

Mell: zo zie je maar alles heeft zijn voor en na delen :wink:

Laatst hadden we het er nog over dat ik de vorige keer op mijn uitgerekende datum lekker uit was, eerst naar de film en daarna de kroeg in…

Tsja voelde me prima en niets wees er op de meneer ging komen :slight_smile:

Als ik geweten had dat het zo snel zou gaan was ik in die week nooit zo ver van huis gegaan haha

Deze keer zal ik rond de uitgerekende tijd maar wat dichter bij huis blijven