Ik ga toch proberen hier alles weer een beetje te volgen mis jullie gewoon teveel
Maar neem het mij aub niet kwalijk als ik niet alles mee krijg want het lezen hier gaat echt moeizaam
Wawa, dat heropvoeden gaat vast sbel genoeg en teveel verwennen… als een kleine ziek is kan je volgens mij bijna niet te veel verwennen.
Tilly, Ik kan mij voorstellen dat het soms vermoeiend kan zijn als je kind vrij tempramentvol is, maar beter af en toe te tempramentvol dan dat je een kind hebt waar niks in zit… :eh: mmm ik zeg het weer lekker ik bedoel je hebt er ook kindjes bij die echt bijna niks doen zet je ze ergens neer blijven ze ook rustig zo een halfuur zitten (is bij mijn achternichtje zo) en dan ga je je toch echt afvragen of alles wel ok is :think:
Patricia, ik begrijp jou heel goed ik vraag mij ook steeds af zou ik wel een goede mama zijn?
en het lijkt iedereen zo makkelijk af te gaan en dan denk ik soms wel dat lukt mij nooit.
Net als dat ik sinds 1 week steeds bang ben dat ik helemaal niet zwanger kan raken terwijl dat natuurlijk nergens opslaat ik zit pas in ronde 2 dus moet ik daar nog niet eens aan denken… maar ik heb steeds van die dromen 's nachts waarbij ik echt iedereen in mijn omgeving zwanger zie worden (zelfs mijn moeder :shock: ) maar ik niet …
Hier verder geen zwangerschapskwaaltjes ik denk niet dat het deze ronde gelukt is maar goed over 7 dagen weet ik het zeker.
@Poeh wrote:
Net als dat ik sinds 1 week steeds bang ben dat ik helemaal niet zwanger kan raken terwijl dat natuurlijk nergens opslaat ik zit pas in ronde 2 dus moet ik daar nog niet eens aan denken…
Dat heb ik dus ook, terwijl ik het levende bewijs, dat ik wel zwanger kan worden hier heb rondlopen :roll: :think:
@Wawa wrote:
@Poeh wrote:Net als dat ik sinds 1 week steeds bang ben dat ik helemaal niet zwanger kan raken terwijl dat natuurlijk nergens opslaat ik zit pas in ronde 2 dus moet ik daar nog niet eens aan denken…
Hier nog 1 met dat soort angsten…En niet alleen in mijn dromen zie ik iedereen zwanger worden hoor…in real life ook! :think: :?
Ach meiden, wat komt met dat bekent voor. Ik had dat net zo hoor! Nu zullen jullie wel denken, die heeft makkelijk praten, ze is al zwanger. Dat is zo, maar dat bewijst ook weer dat mijn angst ongegrond was.
Maar, ik zal voor de zekerheid wat van mijn hormonen jullie kant op sturen, komen ze…
:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:
Hoe zou het met Pino zijn?
:-*
Dank je wel Tilly, ik hoop dat het helpt.
Hier een dreumes met megaveel poepluiers en nu heeeeeeeeele dunne diarree luiers. Kan van de AB komen natuurlijk, maar woensdag laatste AB op avond gehad.
Bedankt voor de :: :: :: :: Tilly! Ik hoop dat we er allemaal wat aan hebben. Hoe voel je je?
Wat vervelend joh die diaree Wawa! Misschien toch nog wel van de AB hoor. Kan misschien best een lange uitwerking hebben.
Pino, wanneer ga je weer tesen?
Ik ben net thuis uit werk en helemaal kapot. Heb een hele slechte nacht gehad. Was om het uur wakker en moest er om 05.45 uur alweer uit. Dat wordt vroeg naar bed vanavond :naughty:
Maar wil nog wel ff klussen eigenlijk :oops:
Ik ga alvast de sla klaarmaken voor het eten, dan is dat maar alvast gebeurd. Tot later! :oops:
@patricia26 wrote:
Maar wil nog wel ff klussen eigenlijk :oops:
Spaar je krachten. De maand is nog lang :mrgreen:
Oei, wawa, diarree is niet zo fijn. Hoop dat het nog van de AB komt en het nu snel over zal gaan. Z’n billen, kunnen die er nog een beetje tegen, of worden ze al rood?
Patricia, ik voel me wel goed. Moet alleen wel eerlijk zeggen dat ik enorm moe begin te worden. Dat voelt erg vervelend helemaal als je een dreumes rond hebt lopen die heel veel aandacht vraagt. Volgens mij kijk ik soms scheel van vermoeidheid. Ik kan me niet herinneren dat ik dat tijdens mijn vorige zwangerschap ook zo erg had. Maar, toen werkte ik natuurlijk nog volledig en sta je er misschien minder bij stil? :think: Ik voel me ook heel gelukkig hoor, wil het alleen zo graag aan iedereen vertellen :roll: Moet nog even geduld hebben.
Hoe is het met de andere meiden, bijna klaar met werken?
Wij gaan vanavond uit eten met m’n zwager. Hij viert zo z’n verjaardag. Lekker hoor!!!
Uit eten Tilly? Lekkerrrrrrrr… Waar gaan jullie heen? Fijne avond in ieder geval.
Wawa, ik wil elke kans benutten, zeg jij toch ook? :mrgreen:
Alhoewel ik het liefste nu al mijn bed in zou gaan.
Volgens mij ga ik ongesteld worden… :roll:
Hmm, ik heb me er maar bij neergelegd… :think: :mrgreen:
Pino, ga je ongesteld worden omdat je je erbij hebt neergelegd of andersom? :mrgreen: Is er al wat dan?
@patricia26 wrote:
Wawa, ik wil elke kans benutten, zeg jij toch ook?:mrgreen:
Alhoewel ik het liefste nu al mijn bed in zou gaan.
Hi hi hi, maar wel in het begin om de twee dagen en vanaf dag 11 elke dag! Zou het veel calorieën verbranden?
Tilly, vervelend he die vermoeidheid. Ik kan het me niet zo goed herinneren, maar in mijn zwangerschapsdagboekje staat het dus wel. Misschien onthoudt een mens alleen de leuke dingen?
Pino, nou ja, volgende ronde samen met ons, maar geen ongi is nog hoop natuurlijk!!!
Pino, heb je al zo’n last van ongi pijn dan? Zal wel erg jammer zijn. Helemaal omdat je zegt dat je altijd netjes op tijd ongi wordt. Dan ben je nu toch echt wel een paar dagen overtijd!!
Ik blijf
Patricia, we gaan lekker wokken.
Ik ga de kleine man maar eens in bad doen en zorgen dat de grote man en ik klaar zijn om te gaan.
Spreek jullie vanavond vast niet meer, dus…Fijne avond en als jullie er aan toen zijn
Veel plezier Tilly!
Veel plezier Tilly en eet smakelijk!!
Hoi, hier even een snel berichtje tussen door…
Ben net pas thuis van een lang dag familie bezoeken… Heb net de kleine man op bed gelegd, en ga nu even lang uit op de bank liggen ( dit kan nog even aangezien hubbie nog aan het werk is) :oops:
Heb wel alles gelezen hoor, maar kom vanavond even terug om te reageren!
liefs Marije. :-*
Ik heb even een andere banner gemaakt. Groen is nu vruchtbare periode en rood wanneer ongi nadert. Vond ik toch duidelijker.
Tweede test is gedaan en daarvan weet ik zeker dat ik hem lang genoeg “in de straal” gehouden heb (met die vorige test liep ik nogal de kl… en daarom had ik ook niet echt helemaal vrede met de uitslag…) Vanmiddag één druppie bloed en daarom denk ik dat het morgen wel raak zal zijn. Om alles uit te sluiten vandaag nog maar een (goedkoop :mrgreen: ) testje gehaald en weer negatief dus. Nou alleen even afwachten wanneer m’n volgende NOD dan is.
Tja, ik geloof het pas als je echt ongesteld bent geworden. Maar het zou wel jammer zijn als het echt negatief is.
Avond!
Joos, wat een verhaal meid gisteren! En idd geen sorry zeggen en gewoon lekker je hart luchten hier! Heb je het meisje vandaag nog gesproken, hoe is het met haar en uiteraard met jou?
Pino, nog steeds niet ongesteld dus maar wel denk je dat je ongi eraan komt…Zolang er nog geen ongi is is er nog een kans :thumbup:
Wawa, nog gelukt om het te doen zonder dat dreumesje wakker werd? Het verwennen van je kindje als die ziek is ken ik…oh dan is het moeilijk om weer ‘nee’ te roepen e.d. :oops: Ze zijn dan zo zielig en ziek geweest en bij jullie helemaal al een tijd. Sterkte!
Ha banner aangepast, ik vond die ook duidelijker, weet ik tenminste wanneer ik echt hard moet gaan klussen :mrgreen:
Mirjam, wat heerlijk dat de duivels al weer zijn vertrokken bij je! Hoop dat nu je cyclus weer normaal gaat lopen!
Tilly, jullie dreumes ook nog niet helemaal lekker en de nachten dus brak :hug:
Thanx voor de hormoontjes…kijken wie ze als eerst heeft opgepakt
Veel plezier met wokken vanavond (ondertussen zit je waarschijnlijk al te wokken :mrgreen: )
Poeh, wat lief dat je ondanks je ogen toch nog een berichtje hier achterlaat :-* Goed om te horen dat het al wat beter gaat, maar wel je ogen goed laten rusten hoor meid! :hug:
Patricia, een kleintje opvoeden gaat vanzelf :-* Hier dacht ik ook dat het me echt niet zou lukken maar je rolt er vanzelf in :thumbup:
Marije, bank hang ze! Lekker even relaxen na een dag hard werken, heerlijk!
Wen, hoe was het om je mannetje weer te zien?
Vanavond alleen thuis, Theo is met een paar vrienden te stappen en ga dus zo lekker op de bank hangen en op tijd naar bed. Morgen om 09.00 uur moet ik klaarwakker zijn want dan ga ik kaarten reserveren voor Toppers in concert 2007 (Geer, Gor en Rene). Dit jaar ook geweest met mijn vriendin en mijn moeder en heb een topavond gehad. Ben niet echt fan van hun muziek maar die avond heb ik alles meegeblerd…Heerlijk even een avond weg en gek doen met moeders en vriendin. Dit jaar ga ik weer met mijn vriendin en met mijn moeder en een vriendin van mijn moeder (die net zo gek is als mijn moeder dus wordt weer top! :thumbup: )
:-* :-* aan iedereen!