En we kunnen weer verder!!!
Vragen, opmerkingen, veranderingen etc. met betrekking tot het lijstje graag even via pb!. Dan heb ik namelijk alle gegevens goed bij de hand en kan ik er ook niet overheen lezen…
En als het lijstje niet aangepast is dan eerst even op F5 drukken zodat de nieuwe gegevens tevoorschijn komen en als er niets verandert dan gewoon even een dag afwachten.
Tilly, hoe is het met de zwangerschapskwaaltjes bij jou? Alles goed?
Chrisje, bij jou ook alles goed??
zooo zeg deel 4 alweer :mrgreen:
pino hoe is het nou ? we willen de updates wel weten
Hi,
Moet zo naar school, tis even rennen nu… kom vanavond even bij lezen en schrijven!!
dikke knuffels Marije! :-*
Zo zeg, deel 4 alweer!! LEUK :mrgreen:
Charissa,
Met de zwangerschapskwaaltjes is het wel goed. Dan bedoel ik dat ze ineens steeds meer worden. Vanmorgen las ik nog in een tijdschrift dat een heel veel vrouwen meteen al zo moe zijn. Toen dacht ik bij mezelf, dat valt bij mij dan nog wel mee. Nou, ik ben nu echt super moe. Komt natuurlijk ook wel omdat de kleine meneer ziek is, dat vreet ook héél véél energie. Verder doen m’n borsten steeds wat meer pijn en ook m’n banden begin ik goed te voelen. Dat had ik met mijn vorige zwangerschap net zo.
Marije, veel succes op school!!
Ik ga straks naar fitness, misschien dat ik daarna nog kom.
Zal ik eens iets liefs vertellen? Net was ik de boel wat aan het opruimen en mijn man gaf onze dreumes een schonen luier. Daarna samen nog even wat opruimen en wat doet ons lieve mannetje…hij gaat met z’n knuffel voor de deur van de hal staan en zegt: ‘bed’. :inlove: Dit doet hij de laatste tijd heel vaak, zo ontzettend lief. Als je hem dan naar bed brengt gaat hij ook daadwerkelijk slapen. Zoals nu ook, hij slaapt al (of is in elk geval heel stil).
Lief hè?! :inlove:
:-*
Hey dames, deel vier alweer, wat een kleppers.
Joos jullie hebben zo te horen een spontaan en leuk avondje gehad. Hoe gaat het met je vriend zijn voet.
Charissa, fijn dat je het zo nauwkeurig bij houdt. Thanks :-*
Patricia, hoe is het nu met je, worden de :twisted: al minder. Fijn dat je je uren een beetje kan bepalen dat is bij ons ook zo. Ik werk nu 36 uur en wil in de toekomest 32 werken, als het allemaal lukt.
Wendy wat een verhaal over dat klappen, ik zie het weer helemaal voor me. Dit is een prachtige handgemaakte kaars met bla bla bla. en dan één van jullie… Wat kost ie… en dan…
Volgens mij ben jij als nederlandse tcoh wel een nuchtere tussen sommige Amerikaanse dames. Of heb ik het mis :think:
Sterkte met je buurvrouw/vriendin.
Tilly wat gaaf dat je je B,moeder kan voelen. Moeilijk om het grote nieuws voor je te houden, maar euh… wij weten het en met ons mag je alles delen.
M’lena je had last van afkickverschijnselen he? Nou ik ga morgen voor vier dagen naar italie lekker winkelen met wat vrienden. (zonder man in de klusperiode ), Ik moet het dus even zonder jullie doen. Volgens mij ga ik dat niet leuk vinden.
Bellenblaasje, je klinkt als een ongeduldige meid , Hou het nog een klein weekje vol.
Nou meiden ik ga mijn spullen pakken voor morgen. Liefs aan iedereen :vlinder:
Heel veel plezier Jane en kom terug met een boel mooie verhalen Geniet ervan
Tilly, wat schattig dat jullie mannetje zo bij de hal staat :inlove: :inlove: Hier is het niet ‘bed’ maar ‘saapie doen’ :inlove:
En een goed teken dat je lekker allerlei kwaaltjes krijgt :thumbup: al zou je ze liever niet hebben denk ik…
Ik ga lekker op de bank hangen, zie jullie morgen weer :-* :-*
Dank je wel Charissa, zal ik doen en bank hangse… of saapie doen
Tilly wat een lief verhaal, en wat een lief kindje. Zie het helemaal voor me. Vertederend. Beterschap voor de kleine en een :hug:
liefs :vlinder:
Charissa en Jane,
Ja, hij is ECHT heel :inlove: :inlove: lief :inlove: :inlove: .
Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes, jullie zijn om te :-* :-*
Hey deel 4 al weer!!
maar…volgens mij zie ik oude lijstjes :oops:
(wijziging, nu zie ik de nieuwe kaartjes)
hahaha wendy dat klappen! Dat zou ik ook niet kunnen hoor. Enneuh paars, daar houd ik ook van. Ik heb nu paarse en groene accenten in mijn huis. Zo rond de kerst wil ik het paars wel vervangen door rood. Dat gaat heel simpel door wat kaarsjes en plantjes te vervangen. Een andere deken op de bank en klaar is Kees…euh Joos!
Jane, hij heeft alleen nog een stijve enkel, maar het gaat wel. Ik heb hem vandaag nog niet horen klagen.
Veel plezier in Italië! Jammer van de timing, maar je gaat het daar vast ook helemaal top hebben.
Marije, tot vanavond!
Tilly wat een schatje heb jij!!
Even zorgen dat ik jullie updates weer in m’n mailbox krijg :mrgreen:
Hier nog steeds geen :twisted: :twisted: maar wel krampjes (heel zachtjes). Het zijn dezelfde krampen als die ik de laatste tijd wel vaker heb voor ik ongesteld moet worden, dus… ik weet niet wat ik ervan denken moet… :roll:
We wachten gewoon nog even “geduldig” af… (geduldig… yeah, right…)
Daan, leuk dat Lucas alweer zo groot wordt! Ik vond hem zo groot geworden op de foto’s bij de winterkids. Even voor de anderen. Daan en ik schreven bij onze eerste zwangerschap samen bij dezelfde maandmama’s.
Mamalena, ik stem altijd Groen Links. Eigenlijk ontstaan op het VWO en sindsdien een gewoonte geworden! Maar ik sta er ook wel achter hoor zo niet, maar ik heb me niet extreem verdiept in alle andere partijen.
Marije, ik vind twee avonden in de week naar school met een kindje best veel. Best pittig. Is het wel in de buurt?
Kyr@, kan asperine verder geen kwaad voor de zwangerschap?
Enne, gezellig hoor Kerst :mrgreen: Ik kan zelf ook niet wachten.
Charissa, hoe gaat het nu met je? Nog steeds :roll:
Mirretje, balen dat je toch ongesteld bent geworden. Heeft de huisarts er nog iets over gezegd?
patricia, heb je redenen waarom je niet gaat stemmen?
Bellenblaasje, PDDNOS is een stoornis in het autistische vlak (aan autisme verwante stoornis zegt men ook weleens) (Ik zie nu, dat Charissa ook al een uitleg had gegeven)
Bellenblaasje, heel herkenbaar hoor die angst voor een tweede zwangerschap. Ik wil ook heel graag en soms opeens denk ik o jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, kan ik dat wel? wil ik het? etc etc
Pino, je maakt het wel spannend hoor! En dit is pas jullie eerste echte maand toch?
Joos, klinkt als een gezellig dagje. Hoe gaat het nu met de enkel van je vriend?
Tilly, is het een middenoorontsteking of een ontsteking in de gehoorgang?
Tip: op de poten van het hoofdeinde van het bedje aan beide zijden een telefoonboek en 6 maal daags neusspray (fysiologische zoutoplossing). Ik ben ondertussen expert helaas :oops: Maar heel veel sterkte en hopelijk een goede nacht.
Poeh, balen van je ontstoken ogen. Beterschap. één positief punt: mijn vorige zwangerschap begon met ontstoken ogen en de lenzen niet kunnen verdragen. Dus ik duim voor je dat het daar door komt!
Kyr@, je blijft een echte Nederlandse qua geld uitgeven
Jane, heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel plezier. Enne je weet het he??? Intern meenemen
Tilly, volgend jaar heb je twee van die lieverds :inlove:
Joos, hier ook paars en groen in huis, maar ik houd ook erg van blauw hoor m.n. aqua
Dreumesje is vannacht drie keer wakker geworden. Viel ons mee. Had vanmorgen 37,7 en vanavond 38,1. Vanavond laatste AB gehad. Morgen is mijn mannetje vrij en vrijdag ikke. Daarna weekend. Dus hopelijk knapt hij nu helemaal op. Als ik het niet vertrouw zit ik vrijdag weer lekker bij de huisarts hoor. Ik heb nu toch al een strippenkaart :oops:
:lol: wawa, ja ik ben een echte hollandse hoor. Ik kijk ook altijd op het forum voor gratis proefjes en zo. En ik krijg toch bijna elke dag wel iets in de mailbox haha. Een maand geleden ofzo heb ik zelfs een gratis senseo apparaat gehad… HEERLIJK.
En nee die baby aspirine die ik slik kan niet echt kwaad. heb het bij devin ook gewoon geslikt tijdens de zwangerschap…
Jane, shop ze daar in Italy he 8)
Pino, geduld is een schone zaak, zeggen ze… maar is niet altijd makkelijk he…
Devin is met de swiffer aan het stoffen dus ik kwam even spieken :mrgreen: Ik ga mijn bed maar afhalen en dan de lakens wassen zodat ik straks weer lekker frisse lakens heb…
en shoppen denk ik want morgen is alles dicht he en moet nog pampers halen.
Alweer een nieuw deeltje! Gezellig hoor
Wawa, ik heb niet echt een reden om niet te stemmen hoor. Ik zou alleen niet weten op welke partij ik moet stemmen en geen zin/tijd om me erin te verdiepen ook. :oops:
Ik heb vanavond wel de stemwijzer zitten doen. Daar kwam PvdA uit. Maargoed, nu is het toch al te laat om te stemmen :mrgreen:
De :evil: zijn hier uiteraard nog steeds aanwezig maar gelukkig niet meer zo heel erg als eerder vandaag en gisteren. Toen liep ik echt leeg! Nu is het goed te doen.
Jane, geniet ervan he! Heerlijk! Hoop dat je ook nog een beetje lekker weer hebt.
Gratis senseo kyra?? Waar? Waar? :mrgreen:
Tilly, sterke met de kleine man. Hoe gaat het verder met jou?
ik moet nog dik een uur werken en heb echt helemaaaaaaal geen zin meer.
Als jullie nou allemaal ff lekker gaan kletsen hier heb ik wat te lezen :mrgreen:
Ha ha ha Patrica, maar ik moet nog even een paar minuutjes op de hometrainer (was ik halverwege afgestapt). daarna moeten we nog even klussen :oops:
Tsja, klussen is belangrijk inderdaad! Veel plezier! :mrgreen:
Even een vraagje…doen jullie het na de ongi echt om de dag? Of meer/minder? :oops:
Niet alleen voor Wawa hoor :mrgreen: Vraag voor iedereen.
ik net waneer ik zin heb. maar probeer wel meer rond de eisprong… mijn schatje komt pas rond half 3-3 uur thuis snachts en ik heb nie altijd zin om wakker te worden hehe.
hey een nieuw deel leuk zeg!
ik ga mn bedje in, heb nog snel bijgelezen, maar moet er al om half 7 uit dus dat reageren zal iets voor morgen zijn!
pino ik blijf voor je duimen hoor!!! :kaars:
en ja ik ben een ongeduldige meid! maar dat is maar met vlagen hoor, nu is het alweer over denk ik… maar voor hoelang heb soms momenten dat ik het niet meer hou, dan moet ik mezelf beheersen om niet naar de winkel te rennen :oops: :oops: :oops:
ben blij dat ik niet de enige ben met die angsten, blijkt dat ik toch niet abnormaal ben :roll: :lol:
tot morgen lieverds! :-* :-* :-*
weltruste bellenblaasje :-*
Ik ben morgen dus niet online, en heb het nou nog ff druk met vanalles klaar maken en zo voor morgen…
Morgen is het ook 4 jaar geleden dat ik mijn schatje voor het eerst zag :inlove: