Stoppers van Oktober 2006! *Deel 4*

Shit Joos, wat een rotverhaal!! Inderdaad supergoed van haar dat ze zo voor zichzelf opkwam. Ik kan me zo goed voorstellen dat dat al heel veel moeite kost. En dan op zo’n manier afgestraft worden!! Bah!! :x Wat frustrerend. En dat er dan nota bene niemand iets doet voor haar… :doh: Zó sneu! Heb je het een beetje van je af kunnen zetten? Ken het wel hoor. Dat soort dingen blijft bij mij ook altijd een poosje na-ijlen.

En volgende keer geen sorry meer zeggen inderdaad :naughty: Foei!

Ff bijlezen hoor…Anderhalf uur later…Jeetje wat is hier veel gebeurd. Even twee daagjes weg en meteen het forum gesloten en een nieuwe geopend hihi.

Sorry dat ik niet op iedereen reageer, want dan loop ik een beetje achter de feiten aan, dus stap bij deze weer in. Wel enkele dingetjes die ik wel even kwijt wil:

Alle zieke met of zonder zieke kindjes. Hoe gaat het met jullie? Heel veel beterschap allemaal!

Kyr@

Ik wist niet dat je moeder ook ziek is. Jeetje joh, gaat wel lekker in jou omgeving niet! :thumbup: met je mee dat het nu aangeslagen is en dit de laatste was. Botkanker lijkt me nou niet een van de gezelligste kankersoorten. Ik lees ook dat zij gewoon in nederland woont? Sterkte meid! het zal allemaal niet meevallen om dan op zo’n afstand te zitten en je moeder niet te kunnen zien en steunen wanneer je graag wil.

Wawa

Over die wc bril Ik had er nog niet eens bij stil gestaan, maar zo’n kleintje gaat natuurlijk altijd met zon wc bril lopen klepperen. Nu maar hopen dat ons toekomstig kindje hem niet molt :think:

Wij gaan 17 weken ook niet volhouden hoor denk ik. We gaan het echt wel eerder vertellen, maar goed eerst werk aan de winkel…

Ik heb ook foliumzuur van het etosmerk, maar ik heb die grote roze pakken van mama worden… Daar zitten meteen ook nog vitamines en mineralen in, kan ik wel gebruiken, maar ze zijn echt groot!!! Moet je voor de gein eens een keertje een verpakking openen in de winkel (zitten niet dichtgeplakt dus kan makkelijk)

Mirretje,

Eindelijk duidelijkheid, jammer dat het zo gegaan is, maar je weet nu wel waar je aan toe bent, nu maar hopen dat je cyclus zich in een kortere versie als regelmaat doorzet

Pino,

Balen joh een negatieve test :frowning: :cry: Kan me voorstellen dat je terleurgesteld bent. Ga inderdaad maar lekker leuke dingen doen om je zinnen te verzetten… :hug:

Grrrrrrrrrrrr Joos, niet normaal zeg wat dat viswijf flikte!! En ook niet normaal dat niemand wat deed. Wat dat betreft zijn nederlanders net ramptoeristen, wel kijken maar niets doen (heb ooit op straat iemand moeten reanimeren, druk dat het was niet normaal, maar niemand die hielp).

Mensen zijn denk ik bang voor hun eigen hachje maar dat vind ik niet normaal eigenlijk!!! Wel goed dat je die leerling zo goed opgevangen hebt hoor! :thumbup:

Jane

Veel plezier het weekend. Heb even gemist, ga je met je partner? Of vriendinnen?

Joyce

Succes met de verkoop van je huis

Ik had vandaag weer dat gevoel wat ik wel eens vaker heb. Een zeurende krampende pijn net boven mijn liesstreek. Ik heb het idee dat het mijn eisprong is maar weet het niet zeker.

Bellenblaasje,

Jou gevoel ken ik helemaal, dat wilde ik vandaag ook gaan vragen aan iedereen. Ik twijfel ook af en toe. Wil ik dit echt en hoe nu verder met mijn werk (heb een tijdelijk contract dat in juni verloopt), heb het vandaag met mijn vriend over gehad en ja we willen het echt.

Ik denk dat het ook het stukje onbekende is wat me onzeker maakt enzo.

Wahahaha ik heb me net wel helemaal kapot gelachen over dat vleeswaren smijten. Ik zie het zo voor me, maar waar gaat het over???

Jeetje ik heb net ruzie met onze kat joh! Was hij stout en ik had al gezegt dat het niet mocht, en gewoon toch doen he!!! Dus pak ik hem in zijn nek, wordt ie boos op me :think:

Ach in ieder geval alvast een goeie oefening voor later, al moet ik dan natuurlijk mijn kinderen niet in het nekvel grijpen… :angel:

hmm zie zojuist dat als dat gevoel mijn eisprong was, dan is het twee dagen te vroeg, of begrijp ik het verkeerd als ik naar mijn banner kijk?

Ik heb mensen er al vaker naar horen vragen: wie voelt de eisprong? Nou, ik. Altijd al gevoeld. Het is een soort ongipijn en bij mij altijd rechts. Het zou net zo goed m’n blindedarm kunnen zijn :lol: Maar dat zou raar zijn als ik daar toevallig elke maand last van had. Het duurt een dagje en dan is het weer over. En Femmie, dat is bij mij ook bovenin m’n lies.

Zo even een wandeling in de wind lucht wel even op.

mamelena en Tilly. Dank voor jullie reacties. Het is fijn om even je hart te luchten. (ik zal geen sorry meer zeggen).

Ik denk dat ik morgen maar weer eens een les hier aan ga besteden…

Overigens vind ik het wel een fijn idee dat die leerling terug naar school is gekomen. Hier voelt ze zich dus veilig en weet ze dat ze hulp kan verwachten. We zullen haar vertrouwen nu weer op moeten bouwen.

Joyce, met een verhuizing kom je er pas achter hoeveel spullen je hebt hè.

Die bekkeninsabiliteit lijkt me erg lastig! Ik wist niet dat je daar nog zolang last van zou kunnen houden. Sterkte!

Mirretje, lastig hoor, die naam van jou! Ik wil je toch de hele tijd mup noemen :stuck_out_tongue:

Mijn vriend heeft zijn enkel een beetje verzwikt. Ik hoor hem er niet meer over dus zal de pijn wel over zijn.

Ik ben wel heeeeel erg benieuwd naar die foto vanThomas. Het kan niet anders dan dat weer een topper gaat worden met dat fotogenieke mannetje.

Kyr@, mooie tekst!

Patricia, Wat lief dat je vriend toch ook zo meeleeft!

Ik las dat je opzoek bent naar een woning. Spannend zeg. Het is hier wel lastig om een huis te vinden.Wij zijn ook erg lang bezig geweest. Mensen bieden gewoon meer dan de vraagprijs!! Wil jij in zw blijven wonen of kijk je in de hele stad?

(dat van dat geld vergeten we maar ff hè :wink: balen hoor!)

Pino, ben je al ongesteld geworden? Een negatieve test zegt niet alles hè. Zolang de :twisted: er niet zijn is er nog hoop.

zit ik hier te reageren komt er een vriend van me aanlopen. Shit, alles weggeklikt en dus kwijt. Opnieuw dus.

Joos heel goed als je er een les aan besteed, voor de leerlingen, maar ook voor jezelf, want volgens mij zit je er best wel mee en heel begrijpelijk.

Ik heb het vermoeden dat het inderdaad mijn eisprong is die ik voel hihi. Betekend dat we op het juiste moment geklust lijken te hebben :wink:

Vanavond nog een klussessie ertegen aan en dan maar :pray: dat het goed komt.

Ik ga nu in bed leggen want ik ben echt ongelovelijk moe. Werk is erg vermoeiend op dit moment iedereen is aan het stressen en een hoop onduidelijkheid over contracten enzo, niet fijn. Hoop dat ik nog niet slaap als mijn vriend naar bed komt…

Tot morgen avond allemaal en :hug: en :-*

Slaap lekker Femmie :hug:

Hoop voor je dat je inderdaad op het juiste moment hebt geklust.

Ik voel ook de eisprong en had deze keer dus inderdaad ook op het juiste tijdstip geklust. Dus wie weet…

Pino, hoe gaat het nu met je. Heb je al een idee wat er gaat gebeuren. Denk je dat de test het goed had? Ach, ik maak het zo wel moeilijk voor je hè! Sorry :oops: Zou het gewoon zo leuk voor je vinden :mrgreen:

Voor de rest een dikke :-*

Nou even drie blz bijgelezen sinds gisteren… Wat een gezellig boel is het hier!! ben er stiekem wel een beetje trots op dat ik op zo’n gezellig forum schrijf! :-*

Wendy: Beetje gemeen mag af en toe best hoor :wink: je mist je mannetje gewoon … is toch alleen maar goed!?!

Pino: He meid wat balen nou… ondanks al die kwaaltjes toch niet… Hoop dat die :twisted: toch weg blijven en dat je over een paar dagen toch positief test!

Joyce: Spannend hoor, al die veranderingen van een nieuw huis etc!

Wanneer gaan jullie verhuizen? Of is daar nog geen sprake van? ( of heb ik er over heen gelezen)?

Patricia: Wat leuk en lief van je mannetje! :inlove: Volgens mij zijn mannen er altijd stiekem toch iets meer mee bezig dan dat ze beweren… :think:

Joos: Al wat rustiger weer?? Je hoeft helemaal geen sorry te zeggen net zoals Tilly ook al zei. Wat een misselijk makend iets weer zeg! Kan daar ook zo kwaad om worden! :x :x En dan ook weer de bevestiging van de mensen hier in Nederland he… ASO!

Hoop dat deze meid er weer snel een beetje boven op komt!

Nou was net weer helemaal emo hoor… Een vriendin van me ( nu 30 weken zwanger ) kwam langs met een stapeltje 3D echo foto’s!! Wat lief zeg! Vind het zoiets bijzonders dat ze zulke goede foto’s kunnen maken!! Ik wil nu ook!!! :inlove: :inlove:

die vriendin schrijft hier ook ergens op het forum… dus als ze dit per toeval leest weet ze gelijk dat ik ook weer aan het klussen ben.

Ach kan ik tenminste een foto van m’n ventje op de site zetten hihi

liefs Marije.

Femmie, ik durf hier in ons durpke niets wat met foliumzuur ennn zwangerschap te maken heeft open te maken :oops: , dusse ik geloof je met die verpakking.

Mirretje, je ging toch ook met Thomasnaar de HA?

Pino, hoe gaat het nu? Tijdens eerste zwangerschap had ik pas met 8 dagen overtijd een positieve test, dus totdat je ogi bent, is er hoop.

Heel veel gelezen, maar ik sla het dit keer allemaal even over met reageren.

Hier redelijk nacht. Nou ja, niet echt optimaal helaas. Dreumesje heeft nu 37, 5. Dus nog geen reden voor huisarts. Verder heel hard gewerkt tot een kwartiertje geleden, maar nu dus wel echt weekend. Ik duik mijn bedje in. Ovulatietest nog steeds nheel licht, dus er moet nog geklust worden :oops: . En ja, wij doen het tot de ei-sprong nog even elke dag. Vorige maand om de dag gedaan en toen was het dus niet raak! bij de eerste zwangerschap deden we het elke dag en toen was het de eerste maand dus gelijk raak! Alleen is dreumesje nu sneller wakker, dus we doen het sssssssssssssssssssssssssttttttttt! zonder geluid :oops: :oops:

Trusten

Goedemorgen allemaal :-

Ik ben net op werk aangekomen en het eerste wat ik doe is natuurlijk even inloggen op KoK om te lezen wat ik gisteravond allemaal gemist heb :mrgreen:

Joos wat een verhaal zeg over die leerling! Wel goed inderdaad dat ze terug naar school is gegaan. Betekent ook weer een pluspuntje voor jou en je collega’s :wink: Ik hoop dat dat meisje er snel weer bovenop is en dat ze geen angst krijgt om in de bus te stappen ofzo :?

We zijn nu inderdaad op zoek naar een koopwoning, maar zeker niet in zw! :smiley: Het liefst gaan we naar Leiderdorp, maar de merenwijk is ook een optie. Staat er bij jou in de straat niets te koop Joos? :mrgreen:

Femmie… ik ka me voorstellen dat je het ff niet meer snapte ‘met vleeswaren smijten’. Nu is het hier op KoK zo, dat als je een bepaald woord typt, dat niet toegestaan is, dat de site er zelf ee ander woord van maakt. Sh
t wordt ships en kt wordt dus niet met vleeswaren smijten. Snap je het nog? :mrgreen: De pijn die je voelde kan best je ei geweest zijn. Zelf voel ik het helaas nooit. Een ei hoeft niet perse op de 14e dag te springen hoor!

Pino hoe gaat het met jou? :evil: :evil: al gearriveerd?? Of ga je er toch nog maar een testje tegenaan gooien. Ik :thumbup: nog steeds voor je hoor!

Marije, ik ben er ook trots op hooor om hier te mogen schrijven! Ik denk dat wij wel zo’n beetje het gezelligste en drukste stoppers groepje hebben :wink: En nog vruchtbaar ook! :wink: :smiley:

Wawa, hoe is het met jullie dreumes nu? Prettig weekend!!

Poeh, hoe is het met je ogen? Al wat beter? We missen je hier… :hug:

Mamalena, Wendy, Tilly, Joyce, hoe is het met jullie?

Hoop dat ik nu niemand vergeet :oops: Anders SORRY! (maar het is nog vroeg :wink: )

Ik ga snel aan het werk. Dikke :-
voor iedereen.

Liefs, patricia

@Wawa wrote:

Pino, hoe gaat het nu? Tijdens eerste zwangerschap had ik pas met 8 dagen overtijd een positieve test, dus totdat je ogi bent, is er hoop.

Je hebt ook gelijk ook. Ik ben dit niet gewend haha. Vorige keer kwam er meteen een stip… :roll: Nog niet ongesteld geworden… we blijven maar even wachten dan…

@Pino

Ahhhh balen dat de test negatief was! :-*

Ik blijf duimen voor je hoor, want je bent ook nog niet ongesteld!

:hug: :hug: :hug:

@Joyce

Wat ‘grappig’ dat jij je volle eierstokken zo goed kan voelen!

Ik voel ze ook wel, maar niet zo heftig.

Ik heb dan steek aan een kant, en dat 2 dagen lang.

Ik kon er blijkbaar wel goed op vertrouwen, want ik ben daarna 2x zwanger geraakt als ik dat voelde.

En anderhalf week geleden had ik ook zo’n steek, maar zocht ik er geen ei achter :wall:

Zodra mijn creatie af is zal ik hem hier plaatsen! :mrgreen:

@Tilly

Ik heb een paar leuke foto’s kunnen schieten alleen vertikte Thomas het om te lachen 8)

En hij was nog wel zo vrolijk…

@Patricia

Wat balen van je geld!!!

Oh ik zou ook gaan janken hoor!

Het is toch wel weer €70 wat foetsie is. :frowning:

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

@Joos

Hihi ik moet ook steeds opletten dat ik jou en Poeh niet steeds bij jullie eigen naam noem :oops:

Wat een naar verhaal van je leerling :frowning:

Op zulke momenten schaam ik me dat ik nederlander ben en ik mijn land deel met mensen die zich alleen maar aso kunnen gedragen :frowning:

En dat zijn de mensen die slaan, maar ook zeker de mensen die geen poot uitsteken!

@Wawa

Ook zijn afspraak heb ik gecanceled…

Hij hoest bijna niet meer…

En ja… sinds vanacht ook weer hoesten… :wall:

Dus als hij na het weekend nog hoest ga ik een nieuwe afspraak maken.

@Patricia

Werkze!!

Mijn ongi is nu al weer weg :eh:

Nou ja lekker.
Ik ben anders altijd de volledige week aan het leeglopen, dus ik vind dit wel lekker :mrgreen:

Ik ga mijn baby in bad stoppen en daarna nog ff een uurtje laten slapen.
Dan naar de creche...

Misschien tot vanavond en Joos, jou zie ik sowieso zondag :mrgreen:

Goedemorgen allemaal,

Iedereen lekker geslapen? Wawa, bij jullie viel het tegen? Hier ook hoor. Onze dreumes blijft onrustig. Gelukkig gaat het nu overdag wel beter en kan hij zich weer een beetje vermaken i.p.v steeds aan mijn benen te jengelen :wall:

Pino, oh wat spannend. Altijd mooi dat ze nog wegblijven die :evil: . Nu hopen dat ze dat echt een tijdje blijven en je geen vals hoop krijgt. Ik :pray: voor je!!

Mirjam, lekker dat de :evil: zo’n redelijk rustig bezoekje hebben gebracht. Is wel eens fijn, want die grote lange bezoekjes die ze brengen zijn zo akeling!!

Patricia, werkse maar weer vandaag.

Voor de rest een dikke :-*

Hier zijn de :evil: :evil: ook verdwenen!! netjes 4,5 dag ongi geweest.

We kunnen weer klussen :dance: :dance: Hoop dat ik mijn vriend zo gek ga krijgen dat we het nu echt om de dag gaan doen :mrgreen:

Hoi meiden even een kort berichtje hier…

Ik heb oogzalf gekregen en dat helpt wel wat maar qua zich is alles nog behoorlijk wazig dus echt computeren zit er nog niet in.

Zelf vind ik dat mijn ogen er al een stuk beter uit zien maar andere mensen schrikken nog wel als ze mij aankijk… :think: eigenlijk ook niet gek als iemand met knalrode ogen voor mij staat schrik ik denk ik ook wel even :mrgreen:

Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat en ik hoop over een paar dagen echt weer aktief mee te kunnen schrijven :-*

Mis jullie wel :frowning:

@Tilly wrote:

Iedereen lekker geslapen? Wawa, bij jullie viel het tegen? Hier ook hoor. Onze dreumes blijft onrustig. Gelukkig gaat het nu overdag wel beter en kan hij zich weer een beetje vermaken i.p.v steeds aan mijn benen te jengelen :wall:

Hier zitten we nog in de fase: "We hebben je teveel verwend toen je ziek was en nu moeten we heropvoeden!" :oops:
Vannacht ging het beter.

Joyce, wat ben je er toch weinig meid.

Poeh, fijn van de oogzalf. Al kwaaltjes?

Joos, altijd naar zulke situaties. Ik spreek uit ervaring. Zorg er altijd voor, dat je het zelf weer kwijt kunt.

Mirretje, balen dat het hoesten weer is begonnen.

Ik MOET nu eerst strijken en opruimen :oops:

De kleine ligt op bed dus ik heb weer eventjes tijd.

Wawa, ik herken jou verhaal wel een beetje. Bij ons valt het nog wel mee denk ik, hij is ook nog niet zo lang ziek geweest…maar, je bent net iets eerder lief. Dus, heropvoeden bij jullie. Dat is niet echt leuk.

Hier ben ik vanaf vandaag ook weer poepie streng. Hij is snel boos en gaat dan schreeuwen en met dingen gooien etc. Ook wil hij elke keer zijn zin doordrijven (gek hè?) en wordt ook dan boos als het niet lukt.

Om er zeker van te zijn dat wij de baas zijn en niet hij sta ik vanaf vandaag weer even heel hard op mijn strepen.

Op het consultatiebureau zeiden ze al:‘mevrouw, u heeft een temperamentvol mannetje, u bent vast moe aan het eind van de dag.’ Dit wist ik allemaal al, maar om dat temperamentvolle een beetje binnen de perken te houden…doen we weer :naughty: als het nodig is!!!

Poeh, wat fijn dat het beter gaat met je ogen. Kun je binnenkort weer volop hier meekletsen. Ik zie jou naam nu zo weinig verschijnen en dat is wel erg jammer. Hoop voor je dat je niet al te veel mensen aan het schrikken maakt en dat je er nu snel vanaf bent. :hug:

Pino, nog steeds geen :evil: ?

:-*

Wawa, Tilly, lijkt me toch wel moeilijk hoor het op de juiste manier opvoeden van zo’n kleintje!!

Soms ben ik ook wel bang dat ik het niet kan, dat het mij niet gaat lukken… Maar ik denk dat iedereen die voor een eerste kindje gaat die gevoelens wel kent. Toch?? :think:

Poeh, ik hoop voor je dat de zalf gaat werken!!

Waar is de rest? Pino hoe staat het ervoor bij jou??

Liefs, patricia

Patricia, je groeit er vanzelf naar toe hoor!! In het begin is het eigenlijk alleen nog maar het voeden wat je met je kindje doet. Pas na een heel aantal maanden, als je er zelf ook een beetje aan toe bent, begint het OPvoeden.

Wees gerust dat komt dan echt allemaal wel goed. Ook jij kan dat wel hoor :-* :wink: :thumbup:

:-*

Wij zijn inderdaad ook erg lief voor onze dreumes geweest toen hij ziek was. Hij is nog steeds niet helemaal beter, maar ik heb wel weer even de touwtjes strakker aangetrokken. Nog ongeveer twee maanden en wij belanden in de “ik ben twee en ik zeg nee”-fase. Dus misschien heeft dat er ook al mee te maken. Ik moet zeggen, dat hier in huis veel kan en mag. Onze dreumes weet goed wat hij wil. Tot op zekere hoogte ga ik daarin mee, omdat hij met woorden/lichaamstaal al heel goed duidelijk kan maken wat hij wil. Als hij wil kleuren, kleien, boekje lezen waarom niet denk ik dan. Dreumesje pakt me dan bij de hand en neemt me mee naar de kast en wijst wat hij wil. Dat vind ik dus geen probleem. Wat ik wel een probleem vind, is het gehuil bij het verschonen en dan ben ik dus echt even boos. Dat doet dreumesje weer sinds hij ziek is geweest. Baal baal.