Meiden, ik zit met een dilemma. Ik wil dus het testen zo lang mogelijk uitstellen, omdat ik denk ongesteld te gaan worden. Maar stel nou, dat juist die onzekerheid mijn ongi weg laat blijven? Dat kan toch?
Misschien als ik nu test en het is dat ik dan meteen ongi wordt. Dan weet ik tenminste wel waar ik aan toe ben. Wat zal ik doen??
Ik kan me voorstellen wat je bedoeld. Ik heb ook begrepen dat "stress" je ongi kan laten uitblijven :shifty:
De test die ik eerst had, gaf aan dat hem op ieder moment op de dag zou kunnen doen.
Ik kan je alleen niet helpen met je keuze, als je een hoop van die test via i-net hebt besteld die bijna niets kosten zou ik het gewoon doen, als je net zoals ik ze via de drogist hebt, kan ik me voorstellen dat je het het liefst zo lang mogelijk uitstelt. Lastig.....
Wat je keuze ook gaat worden, ik wens je veel succes en :pray: voor je. :-* [/quote]
Zou inderdaad erg leuk zijn he?? Maar ik durf er niet teveel op te hopen. Ik ga nu wel beginnen met temperaturen, zodat ik in ieder geval weet dat we goed klussen
De volgende nod is die van Pino. Ben benieuwd! :thumbup:
Ik heb eens een hele andere vraag. Mijn vriend vraagt zich namelijk af of er een vergelijkbaar forum voor mannen bestaat. We hebben gezocht en kunnen er maar 1 vinden welke niet actief is op dit moment.
Weten jullie of er forums bestaan voor mannen en/of maakt een van jullie mannen gebruik van een forum voor aanstaande zwangere?
Hihi ja leuk he dat ie zo betrokken is? Al heeft hij wel meer de idee dat we het gewoon doen zoals normaal en dat het best een jaar kan duren voor ik zwanger ben, maar ik wil NUUUUUUUUUUUUU!!! Hihi. Ik weet dat hij gelijk heeft, maar ik wil wel iedere kans benutten. Hij is ook alleen maar bezorgt, zoals met tempen enzo is ie bang dat het me allemaal tegen gaat vallen enzo. Ik vond het ook wel leuk dat hij op zoek is naar een forum. Bedankt voor de link charissa, ik ben benieuwd of ie er echt gebruik van gaat maken. Kunnen we gaan ruzieen wie er achter de compu mag hihi.
Marije het viel me op dat jij ook nog 19 dagen tot NOD te gaan hebt, maar dat je op het lijstje wel 2 dagen later staat dan jane en joyce en mij? Klopt je banner of het lijst niet?
Trouwens jane, als jij de 8e NOD hebt dan heb jij ook nog maar 19 dagen te gaan, of zit ik er nu helemaal naast te tellen?
December wordt onze maand Poeh En jij hebt zelfs 2 kansen!!
Marije, gezellig dat je er weer bent.
Femmie ik vind het ook super dat jouw vriend er zo bij betrokken is! Hier denk ik soms dat hij er niets van wil weten. Alhoewel hij het wel jammer vond dat ik ongi ben geworden. En hij is het ermee eens dat ik ga tempen deze ronde! :thumbup:
Nou meiden, ik ga zo naar de kapper. Daarna nog even wat boodschapen inslaan.
:oops: :oops: je hebt gelijk mijn banner staat niet goed … moet twintig dagen zijn… heb een cyclus van ongeveer 31 dagen ( niet altijd maar wel gemiddeld)
Op het lijstje staat het dus wel goed… toch…? of snap ik het nu niet meer? :? :shifty:
Leuk trouwens dat je mannetje zo enthousiast is zeg! Mijn mannetj is er ook veel mee bezig… en heeft bij onze vorige zwangerschap ook een tijdje op een forum geschreven… zal hem es vragen hoe die site heet.
nou kga weer verder, anders komt die was nooit af… IK HAAT STRIJKEN!!! :oops:
Hihi, ja marije, bij ons wordt het de eerste (of eerste 2 zoals mijn vriend zegt :mrgreen: ) dus dat zal ook wel schelen.
Heb je echt zo’n hekel aan strijken ja? Ik vind het zo’n ramp niet eigenlijk, maar ja er zijn andere dingen waar ik dan weer wel een hekel aan heb, zoals de kattebak verschonen :mrgreen: (lang leven het afraden hiervan voor en tijdens zwangerschap :mrgreen: )
Patricia, poeh heeft in december eigenlijk ook gewoon 1 kans volgens haar pendel, als ze namelijk bij de eerst NOD zwanger blijkt, is ze nu al zwanger en zou de pendel dus niet geklopt hebben. Of werkt het niet zo?