Stoppers van Oktober 2006 *Deel 3!*

Patricia,

Meiden, ik zit met een dilemma. Ik wil dus het testen zo lang mogelijk uitstellen, omdat ik denk ongesteld te gaan worden. Maar stel nou, dat juist die onzekerheid mijn ongi weg laat blijven? Dat kan toch?
Misschien als ik nu test en het is dat ik dan meteen ongi wordt. Dan weet ik tenminste wel waar ik aan toe ben. Wat zal ik doen??

Ik kan me voorstellen wat je bedoeld. Ik heb ook begrepen dat "stress" je ongi kan laten uitblijven :shifty:
De test die ik eerst had, gaf aan dat hem op ieder moment op de dag zou kunnen doen.
Ik kan je alleen niet helpen met je keuze, als je een hoop van die test via i-net hebt besteld die bijna niets kosten zou ik het gewoon doen, als je net zoals ik ze via de drogist hebt, kan ik me voorstellen dat je het het liefst zo lang mogelijk uitstelt. Lastig.....

Wat je keuze ook gaat worden, ik wens je veel succes en :pray: voor je. :-* [/quote]

@patricia

ik zou… gewoon een test doen you never know!!!

het zou gewelllldig zijn weer 1 op de lijst!!! :smiley:

laat je het snel weten?

kuzzz joyce

Ik heb nog 1 test liggen, van de Kruidvat. En daar staat inderdaad ook op dat je hem op ieder moment van de dag kan doen…

Dus zal ik het maar gewoon doen? En als het :thumbdown: is bestel ik inderdaad meteen een zooi van die goedkopere testen :smiley:

Nou, daar zat ik dan met mijn potje… En ja hoor, helder rood bloed. :frowning: :frowning:

Op naar de volgende ronde dus maar!

Wel een test uitgespaard :mrgreen: Was nog net op tijd :wink:

:cry:

:cry: balen patricia, maar welkom bij de club van 2e rondeners :wink:

Ehuh, succes met het verjaardagskado voor je vriend, zou wel erg leuk zijn :wink:

Zou inderdaad erg leuk zijn he?? :wink: Maar ik durf er niet teveel op te hopen. Ik ga nu wel beginnen met temperaturen, zodat ik in ieder geval weet dat we goed klussen :wink:

De volgende nod is die van Pino. Ben benieuwd! :thumbup:

Balen Patricia! :frowning:

Deze maand een boel klussen en de volgende ronde is jouw ronde! :thumbup: :thumbup: :-*

Ik ben aan het werk en heb heeel weinig tijd, maar toch…

M’lene gefeliciteerd met je dochter, hoe gaat het met kaak en klus…

Tilly 26 juli geweldig hoor, ben heel blij voor jullie en wie weet heeft je man gelijk en wordt het een meisje.

Patricia, met de dochter van mijn vriendlief gaat het wat beter. Ze hebben saampjes de hele dag op de bank gelegen. Volgende week is ze er weer.

En voor jou. VOLHOUDEN HOOR ELKE DAG IS ER EEN

Geniet van je vrije dag. Ik ben om 6.30 weer begonnen.

Goed feestrooster hebben jullie trouwens.

Wawa dus een licht streepje, nou voor de zekerheid maar een klussessie er tegen gaan gooien. Is nooit verkeerd.

Voor de andere sorry maar een dikke kus :-*

Hallo allemaal,

Ik heb eens een hele andere vraag. Mijn vriend vraagt zich namelijk af of er een vergelijkbaar forum voor mannen bestaat. We hebben gezocht en kunnen er maar 1 vinden welke niet actief is op dit moment.

Weten jullie of er forums bestaan voor mannen en/of maakt een van jullie mannen gebruik van een forum voor aanstaande zwangere?

Heb je een pb gestuurd Femmie!

Jane, ik denk dat je eroverheen gelezen hebt, maar ik ben dus ongi geworden :cry:

Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

En voor wat betreft het feestrooster, ze kijken altijd naar wie er voorgaande jaren gewerkt hebben, en die hebben dan nu voorrang op vrije dagen.

Patricia, :hug: maar meis December wordt jou maand daar gaan wij gewoon van uit en heel hard voor :pray: :pray: :pray:

Femmie, waty leuk dat jou vriend ook wil kleppen op een forum, super dat hij er zo bij betrokken is :thumbup:

voor de zwangere dames willen jullie even wat zwangerschapshormoontjes rondstrooien :wink:

Zag net dat Marije wel een berichtje heeft geschreven bij de november stoppers, dus zal ze daar wel verder schrijven denk ik :think: :think:

nou… schrijf net een berichtje… maar wil het plaatsen en het is weg…

Dus nog een keer!

Hoi, ik ben er nog Poeh en Patricia!!! Heb een klein weekje zonder comp moeten doen… hij wilde niet meer.!!

Heb mijn mannetje gisteren onder dwang de comp laten maken hihi :wink: :slight_smile:

Hier is alles goed, heb net even snel de gigantische lappen tekst gelezen en las daar even snel dat Tilly zwanger is!!! GEFELICITEERD!!!

Denk dat ik vanaf hier de draad wer op pak… :oops: :o

Ga even verder met de was… Kom vanavond even gezellig kletsen!!

liefs Marije.

Hihi ja leuk he dat ie zo betrokken is? Al heeft hij wel meer de idee dat we het gewoon doen zoals normaal en dat het best een jaar kan duren voor ik zwanger ben, maar ik wil NUUUUUUUUUUUUU!!! Hihi. Ik weet dat hij gelijk heeft, maar ik wil wel iedere kans benutten. Hij is ook alleen maar bezorgt, zoals met tempen enzo is ie bang dat het me allemaal tegen gaat vallen enzo. Ik vond het ook wel leuk dat hij op zoek is naar een forum. Bedankt voor de link charissa, ik ben benieuwd of ie er echt gebruik van gaat maken. Kunnen we gaan ruzieen wie er achter de compu mag hihi.

Marije het viel me op dat jij ook nog 19 dagen tot NOD te gaan hebt, maar dat je op het lijstje wel 2 dagen later staat dan jane en joyce en mij? Klopt je banner of het lijst niet?

Trouwens jane, als jij de 8e NOD hebt dan heb jij ook nog maar 19 dagen te gaan, of zit ik er nu helemaal naast te tellen?

December wordt onze maand Poeh :wink: :clap: En jij hebt zelfs 2 kansen!!

Marije, gezellig dat je er weer bent.

Femmie ik vind het ook super dat jouw vriend er zo bij betrokken is! Hier denk ik soms dat hij er niets van wil weten. Alhoewel hij het wel jammer vond dat ik ongi ben geworden. En hij is het ermee eens dat ik ga tempen deze ronde! :thumbup:

Nou meiden, ik ga zo naar de kapper. Daarna nog even wat boodschapen inslaan.

Hoe is het met de rest??

Hi Femmie,

:oops: :oops: je hebt gelijk mijn banner staat niet goed … moet twintig dagen zijn… heb een cyclus van ongeveer 31 dagen ( niet altijd maar wel gemiddeld)

Op het lijstje staat het dus wel goed… toch…? of snap ik het nu niet meer? :? :smiley: :shifty:

Leuk trouwens dat je mannetje zo enthousiast is zeg! Mijn mannetj is er ook veel mee bezig… en heeft bij onze vorige zwangerschap ook een tijdje op een forum geschreven… zal hem es vragen hoe die site heet.

nou kga weer verder, anders komt die was nooit af… IK HAAT STRIJKEN!!! :oops:

liefs!

Hihi, ja marije, bij ons wordt het de eerste (of eerste 2 zoals mijn vriend zegt :mrgreen: ) dus dat zal ook wel schelen.

Heb je echt zo’n hekel aan strijken ja? Ik vind het zo’n ramp niet eigenlijk, maar ja er zijn andere dingen waar ik dan weer wel een hekel aan heb, zoals de kattebak verschonen :mrgreen: (lang leven het afraden hiervan voor en tijdens zwangerschap :mrgreen: )

Patricia, poeh heeft in december eigenlijk ook gewoon 1 kans volgens haar pendel, als ze namelijk bij de eerst NOD zwanger blijkt, is ze nu al zwanger en zou de pendel dus niet geklopt hebben. Of werkt het niet zo?

Euhmm…geen idee eigenlijk hoe het werkt femmie :mrgreen:

Volgens mij geeft de pendel gewoon aan wanneer je het ontdekt, op je nod dus… Maar misschien kan Poeh het beter uitleggen.

Ik heb ontdekt dat ik zelf lig te slapen, zeg ik tegen jane en marije te zeggen dat hun banners niet kloppen, heb ik er zelf gewoon naast getelt :doh:

Dus ik: sorry meiden!!! :hug:

Ik heb ook geen idee hoe die pendel werk patricia. Poeh, kan jij het uitleggen?