Graag jullie NOD en uitgerekende data doorgeven via PB, dan pas ik de tabel aan!
Diaantje17 GEFELICITEERD!!!
Joycie is niet meer actief op het forum, dus heeft afscheid genomen. Haal haar vanavond van het lijstje
wauwwwwwwwww, goed gedaan meis!!
@diaantje17 wrote:
@santos_05 wrote:Maar voor jou is het de 3e
Haha, ja voelde me gister een stuk beter, dus direct nog even gebruik van gemaakt!
Helaas vond mn rug dat minder, dus bijna de hele nacht wakker geweest van de rugpijn. Gelukkig is dat vrij goed onder controle te houden met beweging en paracetamol.
Zal een lijstje maken en een nieuw topic openen!
Ja meid, ik weet wat het is…rugpijn…ik heb reuma dus is een vast onderdeel van mijn leven hahahah…maar bewegen is goed!!!..kijk uit dat je je andere spieren niet overbelast door dat je op een andere manier gaat zitten/ lopen/liggen om de pijn teverlichten…
Op dit moment is mijn ontstekingsfase rustig…wat zeg ik…eigenlijk is het al een paar maanden rustig…dus vandaar de keuze voor een derde…ben al een tijdjde gestopt met de medicijnen, en tot nu toe geen terugval gehad…
meid, als het té lang gaat duren …ff naar de HA, fysio…want als je met rugpijn een zwangerschap in gaat…NIET GRAPPIG !!!..daarin tegen kan het ook een symptoom zijn , en is het straks lekker weg als je een paar maandjes bent…I HOPE SO !!
he …is het de bedoeling dat we verder kletsen in deel 2?..of was dat alleen voor het lijstje…toppie gdaan meid!!!
Beppen we hier gezellig verder!
Daar dacht ik vannacht ook al dat ik zo echt niet zwanger zou willen zijn! Fijn voor je dat je geen terugslag meer hebt gehad en ik hoop ook zeker voor je dat je die niet krijgt als je zwanger bent!
Kunnen je medicijnen in combinatie met zwangerschap?
nou meiden morgen ochtend ga ik testen hoor!!! vind het echt spannend ik hoop het zo…
Als ik lang moet wachten voor de test positief is word ik volgens mij gek haha ben er nu al zo mee bezig en zo ‘gespannen’ hoop niet dat ik een jaar ofzo moet wachten
liefs
Spannend!!! Hoop dat we direct het lijstje weer aan kunnen passen :mrgreen: Vind het echt knap dat je nog tot morgen wacht!
Ga je samen met hubbie testen?
Nog even aan het knutselen geweest, dus weer een nieuw lijstje :mrgreen:
Hé Santos, leuk gedaan dat lijstje!!! Dat staat toch wat leuker bij het begin van het topic.
De volgende tekst is alleen geschikt voor vrouwelijke lezers:
Ik ontdekte vanavond op het toilet dat ik wat bruinige afscheiding heb gehad, en bij het afvegen ontdekte ik ook wat helderrood bloed. 't was echt maar een heel klein beetje, alleen vraag ik me nu echt af wat dit gaat worden. Ik zit pas op dag 24 van m’n cyclus, dus voor ongi zal het nog wel wat te vroeg zijn… Maar ja, wat het dan wel is??? Twijfels, twijfels… even afwachten wat er dit weekend verder allemaal gaat komen. Ik pas m’n ticker dus nog even niet aan…
Dank je wel!
Geen idee wat het zou kunnen zijn :? Wel vreemd… het kan natuurlijk zijn dat je dit keer een korte cyclus hebt…
goeie morgen meiden…jeetje henrieke wat heb je het toch mooi gemaakt zeg!! petje af hoor!!
@ debby…kom net mijn bedje uitrollen dus had de bril niet op…zal het straks nog wel een keer lezen…sorry… :oops:
@ joycie…spannend meis, duimpjes draaien alweer warm zo vroeg op de ochtend hahahah…zou zeggen …KOM OP MET DIE TEST !!!
hier gaat ie lekker, nouja …lekker an de klus hihihi…hoop zo dat het raak is deze keer…maarja goed…wie niet he hahahahah
by the way…iemand nnog hyves?..dit is mijn adres : http://diaantje17.hyves.nl
wie zie ik jullie daar…wel zo leuk om tezien wie er achter de berichtjes zitten …ja toch…niet dan??
nou ga ff lekker bakkie thee maken…check gauw weer in…
liefssssssssssss
@santos_05 wrote:
Kunnen je medicijnen in combinatie met zwangerschap?
ben helemaal gestopt met de medicijnen…al hadden deze wel samen gekund met een eventuele zwangerschap, heb ik er toch voor gekozen om helemaal testoppen…wil geen risico’s nemen m.b.t de baby zeg maar…
Als het echt niet gaat kan ik altijd weer eraan beginnen…lichaam zegt…is goed zo…
als die nou ook eens zei…je bent echt zwanger…in plaats van al die nep symptomen zou het helemaal goed zijn he?

Maar hoe voel jij je meis…begint nu echt tekriebelen he? , wat denk je zelf?..nouja…ik bedoel…zetten de symptomen door?..met een lichaam weet je het maar nooit he… :eh:
duim voor je meis, zou fantastisch zijn als het raak zou zijn !! :thumbup: :thumbup:
Kan me voorstellen dat je liever helemaal stopt met de medicijnen als je lichaam dat aankan
@Joycie, weet je het al :silenced:
Hier net nog even zwemles gegeven (voel me alweer een stuk beter :mrgreen: ) en zag net op de WC een wat rode gloed op het papiertje… even kijken of het doorzet of door de medicijnen komt…(stond op de bijsluiter)… :wall:
Hey mensen,
Jeetje wat een leuk plaatje Santos_05. Ik vind Winnie The Pooh zo leuk
Wow het 2de deel alweer. Zo veel kleppen we toch niet.
Heb trouwens wel een nieuwtje…
Op mijn werk ging het niet zo goed er zou een heleboel werk gaan verdwijnen en ik zou dan uiteindelijk terug gaan naar iets wat ik niet wilde. Ben dan ook gaan solliciteren, dezelfde avond wordt ik uitgenodigd voor een gesprek de volgende dag en raad eens ik ben AANGENOMEN !!!
Ik ga weer werken in een winkel. Dus ik nodig jullie allemaal uit om Batavia Stad eens te bezoeken, daar ik daar aan het werk ga vanaf maandag !!!
-xxx-jes Mascha
GEFELICITEERD!!!
Wat super dat je zo snel een andere baan hebt gevonden!
Nee, we beppen niet zoveel, maar we vonden het toch leuker om een lijstje aan het begin van het topic te hebben. Wel net zo makkelijk
gefeliciteerd met je nieuwe baan mascha!
nou hier druk druk druk, ben niet zo ongi als anders met de pil dus dat is wel lekker!
op mijn werk is het momenteel chaos, personeel met vakantie, clienten die gaan verhuizen op korte termijn en nieuwe clienten die al weer staan te trappelen om bij ons op de woning te komen wonen!
heb in ieder geval mijn hertentamens gehaald en mag dus in augustus gewoon afstuderen! gelukkig :dance:
verder is ons kleine aapje druk in de weer in huis en moet ik regelmatig achter hem aanvangen om te voorkomen dat we kale katten krijgen :mrgreen:
nou tot snel weer!
liefs LEn
hoi hoi dames!!
het word spannend hier, voor een aantal dames al bijna testtijd
hoop dat het raak is!!!
Dank jullie wel allemaal. :mrgreen:
Ben aan het duimen hier. Heb ook een beetje last van me humeur. Heel opvliegerig en snel huilerig. Ach wie weet eind deze week weet ik meer
Hier weet ik al meer, ik heb toch gewoon een korte cyclus deze keer, want de ongi heeft vandaag bij mij toch doorgezet. Dus m’n ticker is weer aangepast, ik hou het maar gewoon op 28 dagen, en dan is m’n volgende NOD 4 augustus. Ben in de periode ervoor ook lekker op vakantie, dus dan kan ik me ook weer wat meer op iets anders richten.
Hier is het dus niet raak, maar we gaan gewoon op naar de volgende ronde!
Zooo kletskousen! Hier vandaag mijn NOD, ben benieuwd, kleine kans dat het raak is, dus ik ga er vanuit dat het vanavond of morgen wel zal komen (de vorige keer was op zaterdagavond laat dusss…)
Hier een rare week achter de rug. Vorig weekend hebben we te horen gekregen dat mijn oma borstkanker heeft. Gisteren is haar borst afgezet een lymfeknoop en is het wachten op de uitslagen van de autopsie op vooral de lymfeknoop. Ze heeft een dikke arm, dus we vrezen het ergste. Nou is mijn moeder 14.5 jaar geleden ook al aan borstkanker overleden en haar oma (al heel lang geleden) ook. Dat betekent dus 3 generaties op een rij. Mijn zusje en ik komen nu dus in principe in aanmerking voor erfelijkheidsonderzoek. Ik ga daarvoor a.s. dinsdag naar de ha. Mijn zusje is al geweest, maar haar ha vindt erfelijkheidsonderzoek overbodig omdat mijn oma al oud is en volgens hem is de kans dan minder. Volgens de site van KWF moet er 1 iemand onder de 45 zijn. Ik vind het dus een beetje dom. Hij heeft haar borsten wel onderzocht en ze mag een foto laten maken en that’s it. Ook een reden dat hij erfelijkheidsonderzoek afraadt is omdat ze dan volgens hem aandringen op amputatie maar dat vind ik geen reden…
Oh kleintje wordt even vervelend, kom snel weer reageren!
hoi meiden sorry voor de late re maar ben druk bezig geweest in de tuin, die was namelijk nog niet af er moesten nog een hele berg planten in ,die hebben we bij een kweker gekocht dat scheeld zoveel geld…
helaas niet zwanger… wel leuk om het samen met mijn man te doen, maar wat een gedoe joh hahah ik heb eerst in een beker geplast en dan de test erin en dan maar wachten echt spannend maar helaas ach weer een maand pret in bed en misschien is het dan raak, maar ben wel benieuwd wanneer ik nou ongi word :think:
ff een nieuwsgierig vraagje maar het is misschien wel leuk om elkaar iets beter te leren kennen dus even een voorstelrondje:
ik ben joyce
21 jaar
ben nu bijna 2 jaar getrouwd
woon in Dordrecht
en werk in de kinderopvang
liefs
hoi tante soesa vevelend allemaal,
ik ben ook bezig met zo’n erfelijkheids onderzoek, mijn moeder is 14 mei dit jaar overleden aan eierstokkanker (ze was 42)en er komt veel borstkanker in de fam voor…
nou sterkte in deze moeilijke tijd
liefs
he meiden…is geen goed nieuws…wat ik allemaal lees hier, en wat de erfelijkheidsonderzoek betreft…is best een moeilijke keuze…vriendin van me heeft ook een onderzoek laten doen (moeder en oma aan borstkanker overleden)…en vind nu dat ze nu ze de uitslag weet…met een tijdbom leeft.had het eigenlijk liever niet willen weten…is ook wat voor tezeggen…daarin tegen weet je wel waar je aan toe bent, kunnen ze eventueel wel voorzorgsmaatregelen nemen ( hoe drastisch dan ook…)of zijn ze er op tijd bij…ja het blijft moeilijk…zeker als je (zoals ik ) zelf niet voor zo’n keuze staat.
Mijn schoonmoeder is 5 jaar geleden overleden aan kanker (had een eierstok van een kilo…hebben ze weggehaald, maar heben haar VERGETENNNNNNNNNN te bestralen!!! maar dat is een ander topic), mijn schoonzusjes hebben een gen onderzoek laten doen, maar die hadden net zoveel kans als een ander om kanker teontwikkelen…dus het kan ook “meevallen”
Hoop dat er voor jullie goed nieuws hebben bij de uitslag van het onderzoek…het is niet niets om het uberhaupt temoeten doen…
@ joycie, jammer meis dat je ongi is door gebroken…hoop voor je dat het de volgende ronde wellicht raak is
oke even kort voorstellen :
ik ben dus Diana
33 jaar (bijna 34…zucht…)
Getrouwd met Jacques ( morgen al 11 jaar…)
en moeder van 2 jongens Kenneth en marvin
woon sinds kort in Heteren en ben nagelstyliste
zo was het wel geloof ik…voor vragen weten jullie me tevinden hahahah