nog even kort voor het voorstelrondje (voordat ik mijn mandje opzoek )
ik ben lenneke 22 jaar en woon samen met mijn vriend hans (gaan trouwen, maar wordt uitgesteld van najaar 2007 naar voorjaar 2008)
we hebben samen een zoontje Kaja die geboren is op 23-8-2006.
ik werk nu 20 uur in de week als begeleidster op een woning voor mensen met een verstandelijke beperking (krijg er nog wat uren bij waarschijnlijk) en in aug. hoop ik mijn diploma SPH te behalen (anders in okt.)
zo dat was het even snel!
slaap lekker allemaal!
liefs Len
Even kort voorstellen:
Mijn naam is Mascha ben 26 net een jaar getrouwd met Bart op de dag dat wij 10 jaar samen waren. Ga maandag beginnen aan een nieuwe baan in een nieuw te openen winkel in Batavia Stad, heb jaren in een winkel gewerkt, de afgelopen 2 jaar op een klantenservice gewerkt eerst 1 van een internetprovider en later van een energiemaatschappij.
Mijn man en ik zijn bezig voor ons eerste kindje. Ow ja ik mag me 2 schatjes Mickey en Woofer niet vergeten. Zijn 2 katertjes van 14 maanden oud en broertjes van elkaar.
Heb zelf (gelukkig) geen ervaringen met borstkanker in de familie, maar wens jullie allemaal sterkteā¦
Hoeveel zwemles ik gegeven heb, weer niemand geslaagd voor zijn B diploma. Gisteravond zette ongi door, dus voor mij ook een kortere cyclus, maar wel weer 28 dgn genomen. Dus debby, we zitten weer op dezelfde datum
Op hyves zit ik trouwens ook! http://jormick.hyves.nl/
Leuk een voorstelrondje!
Mijn naam is Henrieke, 26 jaar, en in maart 2007 getrouwd met Roel op Bali! We wonen in Z.O.Drenthe, samen met onze beesten Joris, Micky, Sylvie, Molly, Missy en Bert. In het dagelijk leven werk ik 40 uur per week in de Logistiek (coordinatie tussen opslagbedrijf en de orderdesk) en in mijn vrije tijd rijd ik zoveel mogelijk paard.
ik zal me ook nog even voorstellenā¦
ik heet nadine ben 25 jaar en woon 3 jaar samen met nielsje waar ik nu 4 jaar een relatie mee heb.
we wonen in amersfoort waar we een appartement gekocht hebben samen met 2 jackrussels (happie & Bob) en onze kat Currito.
ik werk al 7 jaar op abrona ( een instelling voor verst. gehandicapten) als woonbegeleidster.
verders rij ik graag paard!
@santos_05 wrote:
Heb zelf (gelukkig) geen ervaringen met borstkanker in de familie, maar wens jullie allemaal sterkteā¦
Hoeveel zwemles ik gegeven heb, weer niemand geslaagd voor zijn B diploma. Gisteravond zette ongi door, dus voor mij ook een kortere cyclus, maar wel weer 28 dgn genomen. Dus debby, we zitten weer op dezelfde datum
Op hyves zit ik trouwens ook! http://jormick.hyves.nl/
Leuk een voorstelrondje!
Mijn naam is Henrieke, 26 jaar, en in maart 2007 getrouwd met Roel op Bali! We wonen in Z.O.Drenthe, samen met onze beesten Joris, Micky, Sylvie, Molly, Missy en Bert. In het dagelijk leven werk ik 40 uur per week in de Logistiek (coordinatie tussen opslagbedrijf en de orderdesk) en in mijn vrije tijd rijd ik zoveel mogelijk paard.
HEHHHHHH balen lieverd, noujaā¦ff slikkenā¦en op naar de volgende ronde
Hadden jullie trouwens wel eens gehoord van ārandje fietsen techniekā? :think: ā¦blijken toch al heel wat vrouwen zwanger door geraakt tezijnā¦
Hebben gisterenavond uit geprobeerd :mrgreen: ā¦ben benieuwd of het effect heeftā¦

heej, tante soesa, zag dat je overtijd bent meisā¦al getest?, of wacht je nog ff rustig af?..ben benieuwd, zal eens even duimen draaien !! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
@diaantje17 wrote:
HEHHHHHH balen lieverd, noujaā¦ff slikkenā¦en op naar de volgende ronde
Hadden jullie trouwens wel eens gehoord van ārandje fietsen techniekā? :think: ā¦
VERTEL!
Ja vertel ik ben nieuwsgierig
Nou zie banner, weer een ronde verder, maar ik had ook niet anders verwacht, ei was in de vakantie en Jim lag naast ons te slapen dusssssā¦
Randje fietsen techniek? Ik heb van mijn vriendin gehoord (die na een hele tijd van mkās en nog wat ellende bij de gyn terecht is gekomen) dat je vanaf dag 8 tot 18 het beste om de dag kunt klussen en dan daarna even met de beentjes in de lucht (handstandje mag ook). Ik heb dat bij allebei mijn zwangerschappen gedaan en was allebei de keren na 3 maanden zwangerā¦
Effe voorstellen:
Ik ben Suzanne, 2 jaar getrouwd met Ramon (al weer 12 jaar samen dit jaar) mama van Jim die in augustus al weer 1 jaar wordt. We hebben twee honden, een Rottweiler: Dandy en een Jack Russell: Mickey. Ik werk 24 uur per week als juridisch secretaresse.
Ow en ik elke keer maar een kussen onder me kont duwen
he gadverā¦balen is dat he?..ook al hou je er rekening meeā¦blijft stiekem toch balenā¦op na de volgende ronde
Ja dat met de beentjes in de lucht kende ik ookā¦doe het sinds kort ook( ziet er niet uit hahahah)ā¦maar randje fietsen techniek betekend dat je NA je man komt zeg maarā¦is ff wennen, ā¦maar klinkt eigenliijk heel logischā¦door dat je spieren tijdens een bijna orgasme samentrekken/uitzetten/intrekken zuigt het steeds een beetje zaad de baarmoeder in(je moet dus steeds op het randje gaan en dan ff stoppen )ā¦sorry voor de plasttische uitleg :oops: ā¦maar zo is het mij verteld en heb ik er over gelezenā¦
Er zijn veel vrouwen dide door deze techniek wel zwanger raakteā¦
wie weetā¦en ach daarna de handstand is ook niet verkeerd
Ik zal dan ook nog wel eens wat meer over mezelf vertellen. Ik ben dus Debby, 25 jaar en afgelopen oudjaar was ik 10 jaar samen met mān vriend Laurens. Dat hebben we samen gevierd in AustraliĆĀ«, en na deze wereldreis voor ons, hebben we besloten dat het tijd was voor de volgende stap, een kindje samen.
Ik ben verpleegkundige, en werk in een algemeen ziekenhuis bij mij in de buurt. Verder woon ik hier samen met mijn 2 poezen, genaamd Loes en Timo (ik weet het, is geen naam voor een dame). Altijd gezellig in huis dus.
Zo, daās wel weer ff genoeg. Die techniek kon ik nog niet trouwens, volgens mij wordt mān vriend al gillend gek als ik 'm dat ga vertellen, haha. Wordt deze ronde toch al balanceren voor ons, we zijn lekker op vakantie met ons tentje over anderhalve week! LOL! :dance:
hahahā¦zie /hoor het al voor me(nee toch maar nietā¦).randje fietsen in een tentā¦nehhhhhhhh, lijkt me geen goed plan
haha, zie de overeenkomst niet met echt āop het randje fietsenā :mrgreen:
Wij doen nog weinig aan de extra technieken⦠misschien toch eens bespreken!
@Debby, is je tent goed geluidsdicht :lol:
Hoop dat ik in aug niet ongi of een vreemde cyclus krijg⦠NOD 4 aug en gaan 2 aug op vakantie⦠gezellig :? Gelukkig in de tent, hoeven we hem niet geluidsdicht te maken :mrgreen:
@santos_05 wrote:
haha, zie de overeenkomst niet met echt āop het randje fietsenā :mrgreen:
Wij doen nog weinig aan de extra technieken⦠misschien toch eens bespreken!
@Debby, is je tent goed geluidsdicht :lol:
Hoop dat ik in aug niet ongi of een vreemde cyclus krijg⦠NOD 4 aug en gaan 2 aug op vakantie⦠gezellig :? Gelukkig in de tent, hoeven we hem niet geluidsdicht te maken :mrgreen:
ja de overĆĀ©ĆĀ©nkomst vind ook wel ver tezoekenā¦maar als het werkt zeg ikā¦YOU GO GIRL !!! :mrgreen: :thumbup:
Je nod op je vakantie dus.meid je bent straks nog nooit zo uitgerust terug gekomen van vakantie hhahaha

haha, in de vakantie hebben we altijd alle tijd en trekken we veel (met de tent rondtrekken ). Als de tent staat kan hij ingewijd worden :mrgreen: Dus slapeloze dagen ipv nachten :lol:
Eens kijken of we hubbie zo ver kunnen krijgen
waar ga je heen meis?..wij zijn nog aan het rondneuzen of we een leuke betaalbare last minute kunnen krijgenā¦
Zijn net verhuisd, willen toch (mocht het lukken) een leuke kinderkamer makenā¦dus geld is hard nodig :roll: , daarbij komt dat Jacques een nieuwe baan heeft waar hij maar 2 weken vakantie kon krijgen ā¦
Maar wie weet komen we nog iets leuks tegen en zijn we weg ā¦anders worden het dagjes weg enzo (kost tegenwoordig ook een vermogen hahahah)
word aardig wat meeslepen op je vakantieā¦tent, pannetjesā¦fiets⦠:mrgreen:
:mrgreen: gelukkig net een andere auto gekocht met heeeeel veel ruimte :mrgreen:
We weten nog niet waar we heen gaan⦠ligt aan het weer! We hebben maar een week tegelijk vakantie, dus niet al te ver weg. Tot nu toe gaan we elk jaar met de kerst vliegen (ene jaar ver, andere jaar Turkije) en in de zomer met de tent. We genieten er nu nog even van! In maart zijn we al naar Bali geweest en twee keer zit er echt niet in
Waar ben je naar aan het kijken? Griekenland kan je al vrij goedkoop heen!
ja weten nog niet echt waarheen, kids zijn liefhebbers van zwembaden met de meest gevaarlijke glijbanenā¦zee doe je ze eigenlijk geen plezier mee, en ver met de auto reizen ook niet ( ben je de straat nog niet eens uitā¦beginnen ze alā¦is het ver rijden?..zijn we er al??? ā¦zeikers hihihi)
Ach hebben nog een week of 2 tot jacques vakantie krijgtā¦ondertussen ā¦lekker surfen op het netā¦word w.s vrijdags boekenā¦sāmaandags gaanā¦
Klinkt goed! Zag dat je kinderen al 10 en 12 zijn, al groot zeg! Had ik eigenlijk niet verwacht als je nu voor de 3e gaat Hoe vinden het het om te vliegen? Dan moeten ze ook een paar uur stil zitten :mrgreen:
Zijn jullie mannen net zo bezig met het kindergebeuren als jullie? Ik moest gister wel lachen, weet eigenlijk niet hoeveel hubbie er mee bezig is, behalve dat je er samen af en toe over hebt.
We waren zaterdag nieuwe tenten wezen kijken, uiteindelijk twijfelden we nog bij eentje met een dubbele slaapcabine. Want eigenlijk is 1 genoeg en nu was de cabine erg klein (past net het luchtbed in). Dus besloten om nog even verder te kijken⦠Zijn we zondag aan het fietsen, komt zo ineens uit het niets⦠āhet is toch wel makkelijk zoān dubbel slaapgedeelteā⦠:doh: !!!..āals je kleine kinderen hebtā :lol: