Allereerst iedereen een
GELUKKIG NIEUWJAAR
Ik moet iedereen bekennen, ik ben helaas nog niet gestopt! :oops: :wall: Maar dit heeft een reden (ja ja). Ik loop al een aantal dagen met een zeurend gevoel in mijn kies en ik ben als de dood dat deze ontstoken is. Dat zou betekenen dat ik misschien een wortelkanaalbehandeling moet ondergaan en ik ben als de dood voor de tandarts. Ik moet er vanmiddag om 15:15 uur heen om een foto te maken. Ik ben dus al een paar dagen enorm gestressed. :mrgreen:
Wat die ovutesten betreft. Ik had 30 december twee gelijke strepen en 31 december was de eerste heel dik en donker en de tweede normaal. Volgens de gebruiksaanwijzing had ik toen mijn LH piek. Wij zijn echter niet meer aan het klussen geweest sinds 29 december. Manlief zag er toch vanaf . Ik heb gister 1 januari een gesprek met hem gehad en gezegt dat ik toch wel heel graag zwanger wil worden. Ik heb hem ook uitgelegd waarom. Ik heb gister of eergister mijn eisprong gehad (volgens test en zelfonderzoek, testen van bm slijm). Ik zou dan hopelijk 15 januari mijn nod moeten hebben. We wachten wel af. Het is wel zo, mocht ik nu wel zwanger zijn, dan komt het in alle liefde ter wereld, ook bij manlief. Ik haat het dat hij zo besluiteloos is. Ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet. Ik probeer altijd rekening te houden met de doelstellingen die hij zichzelf stelt, maar ik denk wel eens bij mijn eigen, het leven draait niet alleen om jou, ik ben er ook nog! Enfin we hebben gister een compromis gesloten en het komt er op neer dat we het toch gaan proberen en ik hoop dat het tussen nu en een half jaar lukt.
Sorry voor dit onsamenhangende ego bericht, maar ik moest ff mijn gevoel kwijt.
Liefs Angela
:-* :-* :-* :-*
- Patricia, Je wilt graag duidelijkheid hè. Fijn dat ze je toch wat gerust hebben kunnen stellen. Als je werkt kan je je gedachten even op iets anders zetten misschien?
Goed dat je het niet-roken volhoudt!
- Charissa, heerlijk zo’veel vrijheid!
- Pino, volgens mij heb jij echt een schat van een meid. Verstandig hoor, om meteen aan te leren wat wel en niet mag.
- Wawa, heerlijk uitslapen!
- femmie, ik ben wel vrij, maar mijn vriend niet :? Hij heeft het zelfs behoorlijk druk deze week. Toch proberen we wel te klussen. Overigens…ben zo droog als kurk. :oops: Normaal rond de eisprong is het allemaal wat vochtiger daar beneden.
- Mirretje, hoe is het met Thomas vandaag?
Enige uitleg bij het kaartje:
De kleur groen: De kleur van het midden, de vruchtbare voedingsbodem
Schelp: symbool van vruchtbaarheid, liefde, leven en huwelijk
Godinnen:
Freya
Venus
Epona
Selene
Gaia
Aphrodite
(de godinnen hebben allemaal iets met vruchtbaarheid te maken)
Hoi meiden,
Ik zit nu op m’n werk. Moest eigenlijk iets downloaden voor hier, maar kon het niet laten even bij jullie te kijken… :roll:
Patricia, ik heb ook echt nergens last van gehad in het begin van de zs. Pas later voelde ik die spierpijn die je net noemde en een lichte misselijkheid, Maar verder echt niks. Ik denk zelf dat het bij jou wel goed zit, maar dat je je zorgen maakt omdat je het niet zo heftig ervaart dat je zwanger bent. Dat herken ik wel hoor! Probeer je niet te druk te maken.
Wel super van je dat je niet rookt!!! Hou vol!!!
Nou, kom hier vanavond wel weer.
Toedeloe!
aha joos, dank je voor je kaartuitleg
Angela, lastig als je vriend niet 100% achter jullie besluit staat en op een cruciaal punt er toch weer vanaf ziet. Ik hoop voor je dat hij nu om is en er ook voor gaat. Een kindje is niet niks en je moet er wel allebei voor gaan vind ik.
Succes bij de tandarts ik zal voor je duimen.
Ik heb ook eea gelezen over bmslijmtest, maar uhm, hoe pak je dat aan? Ik probeer er namelijk een patroon in te vinden maar dat gaat erg lastig. Bij mij is het namelijk elke keer dun en glibberig :oops: (mannelijke toevoeging) :oops:
Wat ik wel merk is dat ik na het stoppen met de pil gewoon droog stond en het nu weer wat meer op gang begint te komen. Ik hoop dat dat een teken is dat mijn cyclus weer op gang aan het komen is. Maar ja verder kan ik er dus weinig mee…
Het is een beetje een ‘vies’ karweitje. Je moet met je vingers naar binnen richting je baarmoedermond. Daar probeer je wat slijm weg te schrapen met je vinger. Zodra je doorzichtig (niet wit of gelig) dik slijm weghaalt wat lijkt op rauw eiwit en je kunt er makkelijk draden mee trekken tussen twee vingers, dan zit je in je vruchtbare periode. Dit duurt bij mij meestal 4 dagen.
Ach Femmie ik heb tegen mijn man gezegt dat hij een vakantie uit mag zoeken als wij binnen een half jaar zwanger proberen te raken Grapje hoor! Ik heb tegen hem gezegt dat de bezwaren (tijd, geld en verantwoording) waar hij nu tegenaan loopt er over vijf jaar nog zijn, over tien jaar ook. Ze zullen er altijd zijn. Dan zou je er nooit aan moeten beginnen. Ik kijk daar toch anders tegenaan. We wachten af.
Liefs Angela
daar heb je gelijk in, die bezwaren zullen er altijd zijn. Als je daarop wil wachten ben je er nooit klaar voor. Dat is ook gewoon een stukje gevoel wat erbij komt kijken.
En dat slijmonderzoek, ik ben er wel bekend mee hoe dat moet, maar kan er geen koek of ei van maken door de mannelijke bijdrage die zich daar bevindt :oops: :mrgreen:
Wat is jou ervaring? Kan je dan toch nog altijd eruit halen of je draden kan trekken?
Ben nu alle kerstspullen aan het opruimen. Zoveel werk gehad voor zo maar heel even eigenlijk :?
Femmie, ik zit thuis dus tijd genoeg om hier af en toe te kijken
Wawa, ik snap dat je in een ander topic over je miskraam wilt schrijven maar vergeet niet dat als je wat kwijt wil, wij niet alleen de leuke verhalen hoeven te horen…
Wij zijn hier voor the good and the bad :hug:
Tilly en jane, voor jullie gaat natuurlijk het zelfde op als voor Wawa :hug:
Wendy, fijn dat het weer beter gaat met jou enkel
Wolkje, hoe is het nu met jou?
Pino, jullie kleine meid weet al heel goed wat gezond is, beter olijfjes dan chipjes
Patricia, super meid dat je nog steeds niet gerokt hebt :thumbup:
En niet iedereen heeft last van kwaaltjes een vriendin van mij heeft echt een probleemloze zwangerschap gehad en is nooi misselijk geweest of moe of wat dan ook… dus mischien gaat het bij jou wel net zo
Angela, een dikke :hug: voor jou ik begrijp jou heel goed ik ben zelf ook doodsbang voor de tandarts…
Ook vervelend voor jou dat je vriend zo besluitloos is, maar meis mannen bekijken deze dingen vaak heel anders dan dat wij dat doen.
Ik vertel mijn vriend niet wanneer ik mijn vruchtbare periode heb, aqls ik dat wel doe dan wordt hij daar alleen maar gestresst van en kan ik het wel vergeten, terwijl hij wel graag papa wil worden.
Mischien is dat voor jou ook handiger dat jij jou vriend gewoon niet verteld van hoe of wat??
Joos, ik kon wel wat zien op de achtergrond en met jou uitleg erbij is het helemaal mooi
Ik heb deze keer trouwens ook niet echt slijm gezien :think:
Ik heb geen idee of et nu raak is of niet,en ik wil mij er van een kant ook niet druk om maken en van de andere kant doe ik dat toch :oops: :oops:
Ik ben de afgelopen paar dagen steeds heel moe, maar dat kan ook komen omdat ik wat grieperig geweest ben :think:
Nou ja nog 6 dagen en dan ben ik of ongi of kan ik testen…
Ow poeh spannend hoor! Lastig is dat he, je gaat ineens vanalles voelen en probeert er vervolgens een hele nuchtere verklaring voor te zoeken, maar stiekum…
Ik hoop het heel erg voor je. Je pendel heeft het wel voorspelt dus ik ben erg benieuwd.
Ik moet wel zeggen dat ik een uur geleden ook ben overvallen door een vermoeidheidsaanval. Niet normaal!!! Ik heb geprobeerd te slapen, maar het lukt niet
Ga zo nog eens op de bank liggen, misschien dat het dan wel lukt. Ik hoop het zo, want dit voelt echt niet fijn.
Moet ook nog boodschappen doen en het eten om kwart over 5 klaar hebben. En ik heb dus echt helemaal geen puf in niks maar goed, het moet toch gebeuren.
Femmie, ik heb nu echt dat als ik ga liggen ik ook zo slaap :oops: :oops:
pff ik moet echt oppassen want ik heb er ook geen zin in om de hele dag te verslapen…
Toch fijn dat ik niet de enige ben, al is het voor jou natuurlijk ook niet leuk om zo moe te zijn :hug:
ach ja, dat heb je wel eens he. Heb net heerlijk even een half uurtje geslapen, heeft me wel goed gedaan Kan nu dus lekker boodschappen gaan doen :shock:
Aloha!
BB: Oh balen meis van die sigaretten!!! Ik weet hoe moeilijk het is…
Ben nu een jaar gestopt met roken ( Cold Kalkoen) , en heb soms nog de neiging om er eentje op te steken als het ergens gezellig is…
HOU VOL!!!
Femmie: Nog een leuk tv avondje gehad? Ken dat trouwens, dat aggressief worden van programma’s heb dat ook heel erg bij Temptation Island etc… Vind dat zoiets :sick: :sick: !!! :x
Mamalena: Wat een goed idee dat " keuken gereedschap"!! Dat is idd erg leuk speelgoed!
Wawa:En… uit kunnen slapen? Ik schaam me een beetje… mannetje maakte mij net om 13.00 wakker… :oops: :oops: :oops:
Charissa: Is het met je banners al opgeslost?? Ik heb dat soms ook … Komt door mijn virusscanner. Ik moet altijd eerst wat dingen uitschakelen voordat ik banners zie… :think:
Poeh: Zou het???
zou het dan ook gelijk een tweeling zijn zoals je pendel zegt?? Word wel nieuwsgierig!! Als je een keer tijd hebt, zou je dan ook misschien voor mij…
Jane: Nog steeds in dromeland?
Hoop het voor je!
Patricia:
Goed meid!! Elke dag wordt het minder zwaar!
De rest van de meiden krijgen een hele dikke :hug: :-* !
Marije.
ik heb een heerlijk avondje gehad. Lekker ANTM gekeken en paris en nicole ook altijd erg leuk.
Dat programma waar mijn vriend altijd naar kijkt is americanchopper.
Een of ander irritant programma over motoren waar een vent inzit met een idiote snor en een stomme agressieve kop en die loopt zijn personeel echt heel de tijd af te snauwen. Komt echt geen zinnig woord uit!!! AHHHHHHHHHH. Lopen ook heel de tijd zinloos deuren in elkaar te slaan enzo. Ik kan er echt niet naar kijken. Zoals gezegt, ik wordt er agressief van.
Maar goed, dan hebben we altijd KOK waar ik naar toe kan vluchten :mrgreen:
Ik heb nu een vreetbui :wall:
Heb ik al heel de dag eigenlijk, maar kon me nog inhouden door een broodje te pakken en een kopje soep, maar het was nu echt einde verhaal. Ben aan de tortillas geslagen. Hmmmmmmmmmm jammie!!! :mrgreen:
Oh!!! Ikke ook!!!
:drool: :drool:
Mannetje is nu met Jesse naar de winkel… We hadden echt helemaal niks, nada noppes meer in huis!!!( Beetje verkeerd ingeschat die feestdagen hehe :oops: )
Kan niet wachten tot hij terug is met ETEN!!! :mrgreen: :mrgreen:
hihi bij ons gaat dat altijd fout, als we honger hebben naar de winkel gaan. Dan komen we met veel te veel lekkers thuis.
Oops, kijk net in de zak en hij is bijna leeg :oops:
Wat eten jullie vanavond? Ik heb geen idee wat ik ga koken, heb eigenlijk niet eens zin om te koken.
Heb hem gelukkig maar een klein bedrag aan geld meegegeven, dus dat voorkomt het gelukkig wel een beetje! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Maar heb er idd ook erg vaak last van dat ik wel erg veel lekkers heb gekocht hihi!! :oops:
We gaan vanavond een macaroni ovenschotel eten met heeeeeel veel kaas!! :drool: Makkelijk en snel!
Heb jij al een idee?
nee geen idee, we hebben gister al macroni op. Ga maar eens naar de winkel en laat me daar inspireren (lastig, moet ook eten voor morgen in huis halen).
Nou alvast smakelijk eten dan.
Doei!!!
Nou heel veel succes! :mrgreen:
Ik ga maar eens even wat doen :oops: :oops: ben echt niet lui vandaag hoor :liar:
Tot straks!
Hihi, kwam ff vertellen dat wij boerenkool eten, maar moet als een idioot aan de gang, wil ik het nog op tijd af hebben :wall:
Angela, jou verhaal is zo ontzettend herkenbaar! Mijn vriend was net zo. We hebben samen veel gepraat over kinderen krijgen zonder druk op elkaar uit te oefenen. Wel heb ik steeds aangegeven dat mijn wens erg groot is. Het onderwerp lag niet elke dag op tafel hoor, maar ik bleef wel speldenprikjes uitdelen.
Inmiddels staat hij ook helemal achter het plan. Hj kwam laatst thuis met traphekjes “Voor de honden, en ook handig voor later”. En tijdens de jaarwisseling fluisterde hij in mijn oor dat hij graag mijn grootste wens dit jaar in vervulling ziet gaan.
femmie, hè bah, die vervelende kerels die lelijke motors maken. Helaas is dat ook een favoriet van mijn vriend. Ik ga vanavond weer heerlijk Gilmore girl’s kijken. Meestal komt hij dan lekker bij me zitten en lacht hard mee (pssssttt laat hem niet weten dat ik dit hier vertel!)
marije, ook al zo’n lekkere “ik doe helemaal niks dag”? Er komt ook niks uit mijn handen vandaag. Vriendlief zou boodschappen doen, maar moet vanavond ook weer weg. Het zal me niets verbazen als hij ff lansg de chinees rijdt ofzo.
Hé dames,
Ik ben net terug van de tandarts (nou ja, alweer een uur) en wat denk je??? Mijn voorgevoel was juist, ik mag morgen terugkomen voor een kanaalbehandeling. :x :shock: :shifty:. om half twee mag ik weer de stoel in. Gelukkig is de assistente een vriendin van me en zij zorgt er wel voor dat de tandarts mij geen pijn gaat doen. Maar veel vertrouwen heb ik er niet in omdat de vorige kanaalbehandeling ook een drama was, daar heb ik ook erg veel pijn van gehad.
Femmie: voordat jij de mannelijke bijdrage ontvangt ff checken en anders even een uurtje of twee wachten (als ik tenminste goed begrijp wat je onder de mannelijke donatie verstaat ). Kortom kan geen kwaad.
Poeh: dat doe ik ook echt niet meer, ik vertel hem niet van te voren wanneer ik in mijn periode zit, dan krabbelt hij weer terug. Maar is het niet een beetje gemeen om hem op die manier voor het blok te zetten? Het is met hem wel zo, je moet hem confronteren met dingen. Als je hem voor de keuze stelt dan trekt ie zich terug en wordt ie bang voor de consequenties. Vb: ik wilde graag 2 katten, hij in eerste instantie niet, zag overal apen en beren. Hoe moet dat met de vakantie, altijd oppas regelen, etc, etc. Uiteindelijk heb ik de knoop doorgehakt en zijn er 2 poezen gekomen. Wat denk je??? Hij is er ontzettend gek mee en de buren passen op als wij op vakantie zijn en andersom ook. Probleem opgelost. Als ik aan hem vraag of hij kinderen wil, dan wil hij dat wel. Dus het is niet zo dat hij ze helemaal niet wil, maar het probleem is alleen wanneer. En dan kom ik weer bij hetgeen wat ik al eerder schreef: over 5 jaar zijn dezelfde bezwaren nog aanwezig als nu en over 10 jaar ook. Enne meid, ik :thumbup: voor je de komende periode voor goed nieuws. Ik ken dat gevoel, aan de ene kant heb je zoiets van we zien wel, maar aan de andere kant hoop je er toch op. Kun je ook voor mij pendelen???
Wij gaan zo ook nog even naar de winkel. Had er geen vlees uitgehaald. Wij gaan spaghetti bolognese eten. Hmmmm! Morgen de grote boodschappen maar weer doen en vanaf dan maar weer ‘normaal’ eten. Hihi.
Voor de rest een dikke :hug: , spreek jullie later wel weer.
Liefs Angela