Stoppers Oktober 2006 - Dit jaar allemaal een beeb!

Angela, ik hoop ook dat je blijft. Het is net als de anderen al aangeven dat je ook al weer langer meeschrijft en het komt wel goed… Je bent gewoon in een nare en emotionele tijd bij ons terecht gekomen. Daardoor hebben we intieme en verdrietige momenten gedeeld en het gaat iets makkelijker bij personen die je al wat kent.

Volgende keer moeten we gewoon sneller en duidelijker aangeven dat we liever geen nieuwe mensen in ons clubje willen…

:-*

Angela

:hug: :hug: :hug:

Even tussendoor hoor, getver de getver ik kan mijn bh al niet meer aan zonder een zacht doekje tussen mijn borsten en de bh te doen want anders doet het zeer :shock: :shock: :shock: :shock:

Zo dit was even een volkomen nutteloze mededeling :mrgreen:

poeh, bedankt voor je nutteloze mededeling :lol: hmmm tja ik wil je ook geen hoop geven maar ik :thumbup: hard voor je

Oh Poeh, zit hier gewoon erg te lachen om je opmerking :lol: :lol: :lol: :lol: Heerlijk om weer eens zo te kunnen lachen. Het kan bijna niet meer missen meid…oeps, begin ik alweer veel hoop te geven :wink:

:-* :-* :-*

Bah Poeh… wat een nutteloze mededeling… jij durft :mrgreen:

Hihi… kaarsjes staan aan hoor :mrgreen:

Angela, ik zal gewoon heel eerlijk zijn. Ik heb het enorm moeilijk gehad met jouw komst. Ik heb geen moeite genomen om je te leren kennen. Ik was op vakantie toen jij erbij kwam. Toen ik weer thuis was, stonden er al gigantisch veel berichten van jou en had ik het lef gewoon niet om te zeggen, dat je niet welkom was. (vind ik sowieso een moeilijk iets) Nu Charissa besloot te vertrekken, moest ik mijn verhaal ook kwijt. Ik kan mijn frustraties hier allemaal neergooien en roepen, dat je weg moet, maar zo ben ik niet. Ik wil dus graag dat je blijft. Je doet enorm je best om ons allemaal te leren kennen en om ons te steunen, maar door mijn eigen verdriet heb ik het andersom gewoon niet gedaan. Nu het weer beter met me gaat, kan ik ook weer investeren in nieuwe banden. Ik wil je dus graag leren kennen en hoop, dat ik een stukje van je verdriet weg kan nemen. Ik heb echt mijn stukje honderd keer nagelezen en vond het erg moeilijk, maar toch ben ik blij, dat ik het gedaan heb, want misschien kunnen we op deze manier weer hechter worden.

@Poeh wrote:

Even tussendoor hoor, getver de getver ik kan mijn bh al niet meer aan zonder een zacht doekje tussen mijn borsten en de bh te doen want anders doet het zeer :shock: :shock: :shock: :shock:

Zo dit was even een volkomen nutteloze mededeling :mrgreen:

1+1=3 :mrgreen:

Jeemig, het brengt nogal wat teweeg…

Weet je, we hebben ooit die afspraak gemaakt om er niemand meer bij te laten in onze groep, alleen zei niemand er wat van toen Angela erbij kwam. En nu met Lotte gebeurt het dus weer.

Bij deze: Lotte, we hebben ooit de afspraak gemaakt, omdat de groep zo groot werd en we ontzettend kunnen ouwe******. Mijn idee hierin is ook: ga je er in januari voor, sluit je dan bij die groep aan. En dat is helemaal niks persoonlijks, echt niet, want ik ken je niet dus daar kan ik niet over oordelen. Het is veel leuker om met meiden te kletsen die in dezelfde ronde aan het klussen zijn.

Angela, jou vind ik inmiddels een ander verhaal. Ik keek er wel van op dat je hier kwam kletsen, maar je bent er toch al een tijdje bij en van het begin af aan druk ermee. Ik moet wel zeggen dat ik je nog niet zo goed ken, maar dat kan natuurlijk nog komen. Daarbij ken ik niet iedereen hier even goed en dat geldt voor meer mensen denk ik. Wat mij betreft ben je hier nog welkom hoor.

Maar vanaf nu wel de grens trekken, lijkt me een heel goed plan.

Ik hoop het meiden dat het raak is, maar echt mischien is het gek maar ik durf echt niet meer te testen :oops:

ik ben bang dat het weer negatief zal zijn en dat terwijl ik dus ook echt niet meer het gevoel heb dat ik ongi wordt :think:

Poeh, ik krijg toch ook echt het donkerbruine vermoeden bij jou…Ik had die verschijnselen toen ik inmiddels al wist dat ik zwanger was…!! Ik hoop het zóóó voor je!!

ooh is het trouwens slecht om vasseline er op te smeren want dat doe ik nu dus want dat verzacht :oops:

Oh Poeh, moet echt om je lachen meid!! Niet uitlachen hoor, maar word echt vrolijk van je berichtjes. Wat klinkt dat stom hè. Ben gewoon blij dat er eindelijk weer eens iemand in de positie zit dat ze waarschijnlijk zwanger is!!

Zo vervelend voor je dat je niet durft te testen. Ik had dat destijds netzo. Toen werd hij nog niet meteen positief ook…en de rest van het verhaal ken je waarschijnlijk nog wel.

Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: echt heel hard voor een positieve test en voor gezelschap voor Patricia, want die is inmiddels al weer lang genoeg alleen geweest.

:-* :-* :-*

Ja Poeh, vaseline is echt HEEEEEEL slecht, daar worden ze groenvan.

:mrgreen: :mrgreen: :wink: :wink:

Ik denk dat ik last krijg van de narcose want word een beetje melig.

Sorry Poeh.

Vaseline kan geen kwaad hoor. Het verzacht gewoon en is een natuurlijk product.

:-* :-*

Wawa: ik wil je bedanken voor je oprechtheid. Het is dat er nu andere mensen om me heen zijn, maar ik kan wel janken. Ik begrijp je volkomen en hecht dan ook enorm veel waarde aan je mening. Ik ben blij met datgene wat je schrijft. Ik moet me inhouden, want ik barst zo echt in tranen uit! Ik weet dan ook verder niet goed wat ik moet zeggen, maar ook ik wil jou graag leren kennen. Net als alle andere meiden. Ik ben in zo’n korte periode voor mijn gevoel zo betrokken geraakt bij iedereen dat ik graag wil blijven, als jij dit goed vind dan blijf ik graag. Ondanks het feit dat ik er nog niet een maand bij ben, kan ik jullie niet missen. Jullie zijn inmiddels een onderdeel geworden van mijn dagelijkse doen en laten (klinkt misschien vrij zwaar, maar zodra ik thuis ben controleer ik meteen het forum en op mijn werk stiekem ook wel eens). Ik hoop dan ook dat je je hier thuis blijft voelen en je moet je om mij niet inhouden met schrijven. Blijf eerlijk en gooi alles eruit. Het zou niet eerlijk zijn als dat om mij niet meer zou kunnen. O ja, ik ben Angela, 27 jaar en ik woon in Friesland. Ben sinds oktober gestopt met de anticonceptie EN sinds die tijd ook bezig om zwanger te worden. Verder ben ik een enorme Robbie Williams fan, ik hou van lekker eten en mijn beestenboel. :wink: Aangenaam Wawa. :-*

Alle andere meiden bedankt voor jullie lieve reacties en ik begrijp jullie volkomen. Ik kan jullie eerlijkheid en oprechtheid enorm waarderen. Blijf jullie zelf en hou je om mij niet in. Ik wil geen indringer zijn. En wat ik hierboven schreef geldt ook voor jullie. Ik ben in deze korte periode heel erg betrokken geraakt bij allemaal. Ik wil dan ook graag een nieuwe start maken met jullie allemaal. Als jullie dat goed vinden.

Liefs Angela

@Angela79 wrote:

Wawa: ik wil je bedanken voor je oprechtheid. Het is dat er nu andere mensen om me heen zijn, maar ik kan wel janken. Ik begrijp je volkomen en hecht dan ook enorm veel waarde aan je mening. Ik ben blij met datgene wat je schrijft. Ik moet me inhouden, want ik barst zo echt in tranen uit! Ik weet dan ook verder niet goed wat ik moet zeggen, maar ook ik wil jou graag leren kennen. Net als alle andere meiden. Ik ben in zo’n korte periode voor mijn gevoel zo betrokken geraakt bij iedereen dat ik graag wil blijven, als jij dit goed vind dan blijf ik graag. Ondanks het feit dat ik er nog niet een maand bij ben, kan ik jullie niet missen. Jullie zijn inmiddels een onderdeel geworden van mijn dagelijkse doen en laten (klinkt misschien vrij zwaar, maar zodra ik thuis ben controleer ik meteen het forum en op mijn werk stiekem ook wel eens). Ik hoop dan ook dat je je hier thuis blijft voelen en je moet je om mij niet inhouden met schrijven. Blijf eerlijk en gooi alles eruit. Het zou niet eerlijk zijn als dat om mij niet meer zou kunnen. O ja, ik ben Angela, 27 jaar en ik woon in Friesland. Ben sinds oktober gestopt met de anticonceptie EN sinds die tijd ook bezig om zwanger te worden. Verder ben ik een enorme Robbie Williams fan, ik hou van lekker eten en mijn beestenboel. :wink: Aangenaam Wawa. :-

Alle andere meiden bedankt voor jullie lieve reacties en ik begrijp jullie volkomen. Ik kan jullie eerlijkheid en oprechtheid enorm waarderen. Blijf jullie zelf en hou je om mij niet in. Ik wil geen indringer zijn. En wat ik hierboven schreef geldt ook voor jullie. Ik ben in deze korte periode heel erg betrokken geraakt bij allemaal. Ik wil dan ook graag een nieuwe start maken met jullie allemaal. Als jullie dat goed vinden.

Liefs Angela

Ik vind je bericht echt heel lief. Zit hier ook bijna met tranen in mijn ogen. We gaan ervoor! :- Ik ben blij dat het uitgesproken is.

@mamalena wrote:

Jeemig, het brengt nogal wat teweeg…

Weet je, we hebben ooit die afspraak gemaakt om er niemand meer bij te laten in onze groep, alleen zei niemand er wat van toen Angela erbij kwam. En nu met Lotte gebeurt het dus weer.

Bij deze: Lotte, we hebben ooit de afspraak gemaakt, omdat de groep zo groot werd en we ontzettend kunnen ouwe******. Mijn idee hierin is ook: ga je er in januari voor, sluit je dan bij die groep aan. En dat is helemaal niks persoonlijks, echt niet, want ik ken je niet dus daar kan ik niet over oordelen. Het is veel leuker om met meiden te kletsen die in dezelfde ronde aan het klussen zijn.

Angela, jou vind ik inmiddels een ander verhaal. Ik keek er wel van op dat je hier kwam kletsen, maar je bent er toch al een tijdje bij en van het begin af aan druk ermee. Ik moet wel zeggen dat ik je nog niet zo goed ken, maar dat kan natuurlijk nog komen. Daarbij ken ik niet iedereen hier even goed en dat geldt voor meer mensen denk ik. Wat mij betreft ben je hier nog welkom hoor.

Maar vanaf nu wel de grens trekken, lijkt me een heel goed plan.

Dat betekent dus wel weer dagelijks een berichtje van jou he??? :mrgreen:

@Tilly wrote:

Sorry Poeh.

Groennnnnnnnnn??? Neeeeeeeeeeeej, bij mij werden ze toen paars!!!

@Tilly wrote:

Sorry Poeh.

Tilly, he leuk dan krijg dus een beep die er zo uit ziet :mrgreen: ?

Hihihi

Ik ben blij dat ik je aan het lachen maak, dat kunnen we allemaal wel een beetje gebruiken nu.

Angela, ook van mij alsnog welkom :smiley:

Mamalena, je hebt gelijk vanaf nu zeggen we gewoon duidelijk waar het op staat!

Poeh: Ik begrijp je angst om niet meer te testen, maar probeer eens een ander merk test. Ik heb het wel vaker gehoord dat er bij huismerken juist een negatief beeld naar voren kwam en bij de duurdere merken een positief beeld of andersom. Geef de moed niet op en anders moet je gewoon een afspraak maken bij je HA. Misschien dat een bloedtest je verder kan helpen. In ieder geval blijf ik voor je :pray: en steek ik wederom al mijn kaarsjes aan (olielampjes, maar het idee is hetzelfde en ik doe het ook echt!!!) voor jou (en je kittens).

Tilly: ik heb gehoord dat wanneer je vaseline op je tepels smeert, ze zelfs wit kunnen worden :shock: als je er teveel op smeert natuurlijk