STOPPERS MEI 2007 - 6 - Wij gaan voor brusjes!!!

Wat een heerlijk meissie :inlove: Fijn dat je zo snel van je keizersnee hersteld!! Lijkt me heel vreemd dat Niels elke keer ‘op visite’ komt bij zn dochter :wink: Slapen jullie nu met zn 4en op een kamer?

Nadine, wauw wat een schattig meisje :inlove: geniet maar lekker, enne, nog steeds respect dat je zo met de situatie omgaat! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

thnx ladies…



het is idd een aparte situatie… ook omdat we gewoon vriendschappelijk met elkaar om gaan… en elkaar zo vaak zien.

maar ja… om een band met Ninthe te krijgen vind ik dat ook echt nodig… en ik zou het echt verschrikkelijk vinden als Niels meer met Silve zou hebben dan als met Ninthe… maar dat ziet er niet naar uit want hij is echt stapelgek op Ninthe… :thumbup: maar omdat in stand te houden denk ik dat hij haar wel regelmatig moet blijven zien…

en ik heb er vrede mee dat het uit is…



nee we slapen niet met zn 4en op zn kamer :eh: Silve slaapt boven bij mn moeder op de kamer en ik lig op een slaapbank beneden en ninthe dr ledikantje staat ook in de huiskamer… niet ideaal maar ja… t is ff niet anders…

Ow wat is dat toch weer lekker om babyfoto’s te zien. wat een lekker meisje zeg :inlove: en Mascha waar is nou jouw Inge spam?



Hier dan even wat spam van die van mij :stuck_out_tongue: Zijn afgelopen zondag gemaakt.

Wat is Eva alweer groot :inlove: Ruim 7 maand alweer :dance:



@Nadine, fijn dat Niels ook een band heeft met Ninthe en jij je er goed overheen kan zetten dat hij veel bij jullie is! Petje af hoor!



Ik heb mn buikbanden binnen, we gaan het waarschijnlijk dit weekend en anders volgend weekend al vertellen, want mn buik groeit nu al behoorlijk :think:

@Diana, net even op je hyves naar de mooie foto’s van je jongens gekeken en wat leuk dat kenneth zoveel lichter is als de anderen he :wink: Heeft Jacques ook wat :mrgreen:

En al besloten of je het dit weekend gaat vertellen?



Eva heeft me donderdagavond bijna een hartaanval bezorgd. Ik ga altijd s’avonds nog even bij haar kijken en dan de speenknuffel en konijn weer even op de “juiste” plek neerleggen. Kom ik bij haar zie ik dat ze op haar buik ligt, op zich geen probleem, maar ze had haar gezicht dus mooi niet opzij he. Ze lag met haar hoofd op het konijn en haar mond in het matras. Gelukkig lag ze dus met haar hoofd op het konijn, want daardoor had ze haar neusje vrij en kon ze dus nog gewoon ademhalen. Ik heb dus nu maar de snoozzz besteld, want dit was een beeld wat ik nooit meer wil zien als ik s’avonds haar slaapkamer op ga.



Verder heeft ze vandaag voor het eerst wat brood gegeten. Ik had haar al wat korstjes gegeven en die vind ze erg lekker dus vandaag maar besloten om haar wat “echt” brood te doen. Het ging harstikke goed. Ze heeft toch wel een stuk of 5 a 6 stukjes op. Ze vond het ook wel lekker en we hebben maar 2 keer een kokhals effect gehad maar dat kwam omdat het ook echt achter in haar mondje zat. Ik had de tip gekregen om brood dat 1 of 2 dagen oud was te geven, zodat het minder gaat plakken aan haar gehemelte en dit was dus inderdaad zo. Niks aan haar gehemelte vast en dus ook niet zo veel kokhalsgeluiden :mrgreen: Een erg goeie tip dus.



Morgen hebben we een verjaardag van het “middelste” zoontje van mijn zusje. Hij word alweer 7 jaar, wat gaat de tijd toch hard zeg.

Ja, we hebben de familie en naaste vrienden verteld!!! Erg leuk!!!



Wat schrikken van Eva zeg! Wat is een snoozzz??

Dat is een wikkel met klittenband om je kindje vast te leggen in bed.

Is vastleggen niet ook erg gevaarlijk?

halokidoki…



Kwam weer even buurten…

Meagan slaapt errug slecht de laatste 4 dagen…en ik dus ook…

Dus overdag ben ik een wandelend lijk…en word nu ook net als Meagan verkouden…pffffff



Santos…thanx voor je compliment hoor over de jongens …ja Kenny is echt een blanda…die wel snel bruin word in de zon en Marv en Meagan zijn echte pinda’s hahaha…

Wel gek eigenlijk…mijn oudste broer heeft 2 kids die zijn echt blond van haar en blank van huidskleur enzo…de meiden van mijn zus zijn daar in tegen echt donker van haar en getint…ik heb een mengeling hahhhaa



@ Babymuisje…zal zeker schrikken geweest zijn…mijn grootste nachtmerrie…wellicht dat zo’n snooze uitkomst bied…maar kan ze zich daar niet in vastdraaien?



verder alles goed met de meiden ?



Hier gaat Meagan als een speer…ze loopt nu vollop en kruipt nauwelijks meer…wel lekker voor al haar broeken hahahah

Ze kletst de oren van mijn kop af heel gezellig hahahah…volgens papa net haar mama :eh: …als ze wakker word begint het tot ze gaat slapen…nouja…normaal dan …nu is het meer krijsen als ze in bed ligt hahahah

Vanmiddag haar ID kaart ophalen…als Jac vroeg is dan…hij moet erbij zijn en Meagan ook van het gemeente huis …bang dat ik haar ontvoer of zo naar een ander land…pffff…alsof je daar een id kaart voor nodig hebt…blijkt uit gevallen die je hoort op tv… :think:



Zo eerst thee…en brul beertje uit bed halen…was er toch niet mee eens dat ze even een tukkie moest doen…terwijl ze omviel van de slaap… :wall:

Voor mij is de snoozzz een hele geruststelling. Ze ligt goed vast en het lijkt mij erg onwaarschijnlijk dat ze zich daar in vast kan rollen. Er zit tussen haar slaapzak en de wikkel een handruimte dus ze kan hooguit op haar zij liggen en niet ver rollen. Ik ben van plan om hem te gebruiken tot ze het terugrollen echt goed onder de knie heeft, want ik wil haar dus nooit meer met het gezicht in het matras zien.

hi meiden!



Jeetje Babymuisje wat een schrik :shock: gelukkig niets aan de hand, maar kan me voorstellen dat je iets geruster bent met zo’n snoozzz. :hug:



Diana, gaat lekker dus met Meagan :inlove: lekker aan het brabbelen en wandelen. Oww ik kan niet wachten :mrgreen:



Santos, lekker he, dat iedereen het dan weet… hoef je het niet meer te verbergen :inlove:



hier gaat alles nog oké, nog BIB… al mag het van mij echt wel komen, ben het zwanger zijn meer dan zat. Maarja, ukkie bepaald he… :wink:



:-*

Alweer ruim 39 weken, wat is de tijd weer hard gegaan! Kan me voorstellen dat je het nu wel gehad hebt :mrgreen:

Linda denk maar zo, het grootste gedeelte heb je er op zitten :slight_smile: (hoor wie het zegt) :oops: :wink:

Linda nog even volhouden meid voor je het weet heb je de kleine in je armen en kan je niet geloven dat de baby er al is. Tenminste dat had ik en achteraf vond ik het allemaal best snel gaan maar ja das achteraf he :mrgreen:

hahaha thanx meiden… ik weet 't, 't gaat om het eindresultaat… maar de weg er naartoe vind ik nu wel lang genoeg geweest :angel:



En inderdaad, achteraf zal ik wel zoiets hebben van jeeeee wat is het snel gegaan, die 9 maanden… zal m’n buik ook wel gaan missen denk ik… althans, het bewegen daarbinnen… :inlove:

Dat had ik achteraf dus ook inderdaad, kon me nog als de dag van gisteren de positieve test herinneren en hoe het aan de mensen verteld is. Nu is ze alweer ruim een maand.

jaaaa inderdaad… dat heb ik nu ook, ik weet nog precies hoe het ging tijdens en net na het testen… en hoe mensen reageerden… :inlove: en dan te bedenken dat dat 2e streepje op de test binnen nu en een kleine 3 weken geboren wordt… :inlove:

:lol: Knap he, dat een streepje dan zo vanzelf een mensje wordt :lol: