heey dames!
met mij gaat het wel goed eigenlijk, niels en ik praten veel…en er komt veel boven water.
hij zit nogal in de knoop met zichzelf en hij is niet gelukkig met zichzelf.
begin november heeft hij een afspraak met een psychiater waar hij ook getest op ADD wordt.
ik denk dat hij het wel heeft,hij past helemaal in het plaatje… alle puzzelstukjes vallen een beetje inelkaar eigenlijk.
ook ik heb een afspraak met de huisarts gemaakt omdat ik mn hele leven al tegen dingen aanloop waar ik niet gelukkig mee ben… ik heb al vaker een stap gezet richting therapie maar nooit doorgezet dus denk dat ik dat nu maar eens ga doen… dit heeft trouwens niks met niels te maken maar dit is echt van mezelf waar ik al jaren meezit.
ik woon nu in ons huis en hij woont bij zn ma, we hebben besloten het huis nog niet te koop te zetten omdat het simpelweg niet klaar is voor verkoop … er moet nog vanalles aangebeuren…
hij komt hier veel en het is eigenlijk wel gezellig zo…
ik zal zo ff teruglezen en reageren…
eerst ninthe ff troosten want die begint te gillen hiero
:-*
Nadine fijn om te horen dat het zo goed gaat. Is er nog een kans dat jullie weer bij elkaar komen of is het echt helemaal gebeurd.
Eva is gister bij het cb geweest. Ze was 74 cm en 8730 gram ook heeft ze haar 2 prikjes weer gehad. Ze zat alleen maar te kijken wat er in haar been gestoken werd en verder helemaal geen gehuil.
Nadine, fijn om te horen dat het eigenlijk goed gaat tussen jouw en Niels, hopelijk helpen de gesprekken bij de psychiater.
Diana en Saskia, fijn dat de meiden eigenlijk helemaal niet reageerde op de prikjes.
Hier hebben we vandaag een kinderstoel gekocht en uitgeprobeerd. Mevrouw vind het fantastisch. Wat wordt ze al groot Geloof dat het tijd wordt voor een 2de Ik zal zo dadelijk eventjes wat foto’s showen. Eerst de jongedame in bad doen.
Inge in der nieuwe kinderstoel
aah lieve inge :inlove:
wat een bikkel is eva zeg… dat ze niet eens huilt :thumbup:
ninthe gilt de hele boel bij elkaar dan… echt die kan krijsen :shock: je hoort daarna echt zo n piep in je horen…
ik weet niet of t nog goed komt tussen niels en mij… t vertrouwen is behoorlijk weg eerlijk gezegd… we zien t wel.
hi dames, alles goed hier? Yvette voelt zich al een heel stuk beter en de creche gaat nu gelukkig ook goed :mrgreen: Vandaag een muur in beeb’s kamertje geverfd, erg mooi geworden al zeg ik het zelf :lol:
Gister foto’s laten maken bij de supermarkt, dit keer een andere fotograaf dan vorig jaar (zonder de poespas van petjes etc), dus duimen dat er leuke foto’s bij zitten om kado te geven aan opa’s en oma’s in December
@Mascha, al plannen voor #2? Wat een mooie kinderstoel heeft Inge! Ze kan er al mooi in zitten! Yvette was ook bijna 6 maand toen ze haar kinderstoel kreeg zag ik van de week op de foto’s
@Saskia, Eva ook al weer een grote meid he! Wat super dat ze niet gehuild heeft met dr prikjes!
@Nadine, fijn dat jullie nu weer op jezelf kunnen wonen, want bij je moeder was een goede tijdelijke oplossing, maar kan me voorstellen dat je ook graag weer op jezelf bent! Super dat jullie in elk geval nog met elkaar overweg kunnen, al lijkt het me ontzettend moeilijk om omwille de kinderen goed met elkaar om te gaan en toch te weten dat er (nu) geen toekomst in zit… In elk geval kunnen jullie blijven praten en met therapie zal het in elk geval niet slechter worden
Henrieke, plannen zijn er bij mij zeker, alleen denk ik dat het voor hub niet zo meer hoeft. Heb hem wel gewaarschuwd, ik word volgend jaar 30 dus, misschien is het wel slim om voor die tijd te beslissen.
Inge is trouwens helemaal trots op der kinderstoel, kan ze lekker recht op zitten.
haha, wil hub niet nog zo’n lief mini-Inge-tje :lol: Inge is nog maar 5 maand, dus je hebt nog wel even (en misschien wil je zelfs wel veel jaar ertussen )
Hub wil het wel denk ik, maar laatst zei hij toch iets waardoor ik begin te twijdelen daaraan. Ach de tijd zal het laten zien. Eerst me lichaam maar eens laten ontzwangeren en dan misschien volgend jaar, daar hebben we het al wel over gehad.
Ik ga nu eerst de baby van me vriendin afwachten, als ik het goed heb is die begin mei volgend jaar uitgerekend, is ook leuk.
hey meiden…
Wat een heerlijke spam weer zeg…wat worden ze allemaal al groot he…
pffffff…even een kut week achter de rug…Meagan heeft goed last gehad van de prik…koorts, veel wakker…zeg maar gerust …heeeeeeuuul veeeuuuulll …daardoor ben ik met haar op de bank maar gaan liggen want dan kon de rest gewoon verder slapen… 5 nachten lang…zucht…
Nu is het qua prik een stuk beter…geen koorts in ieder geval…maar slapen is nog steeds drama…ze wil alleen maar mij…leuk voor je ego…maar verder… en ze trekt een scheur open…niet grappig meer…en alsof het nog niet genoeg is …is ze verkouden geworden…zucht…
Nouja…komt vanzelf weer goed …onder tussen maar doorbijten even…
Ben trouwens weer crea geweest…je moet toch wat he hahahha …voor Meagan’s kamer…zijn schilderijtjes van stof…
Nu alleen nog de rolgordijn pimpen en verf halen en we zijn dan echt klaar hahah *oke…op het verven na dan… :roll:
Ik had Inge nog helemaal niet gezien in haar eetstoel. Wat wordt ze al groot zeg, ook al een echt meisje zo in de eetstoel zeg. Wat betreft een 2e, mijn man zegt nog steeds nee tegen een 2e en ik heb de hele zwangerschap gezegd nooit weer maar zou voor Eva nog wel een broertje of zusje willen. Gelukkig duurt een zwangerschap maar 9 maanden en voelde ik me de eerste paar weken nog wel redelijk. Nu moet ik hubbie nog overtuigen van een 2e maar ik heb nog wel tijd, want ik zou niet gelijk een 2e willen. Ik ben nog veel te veel aan het genieten van Eva en ben bang dat ik het niet kan combineren met haar.
Wat balen dat Meagan zo ziek is geweest van de prik en dat ze er nu dan ook nog verkouden bij is. Wat ben jij crea bea zeg, erg leuke schilderijtjes.
Henrieke er zullen vast leuke foto’s tussen zitten, hoe kan het anders met zo’n leuke meid
Hier zijn we eergisteren naar de oogarts geweest, omdat Eva af en toe scheel kijkt. Achteraf is er waarschijnlijk niks aan de hand en is het neploensen (zij noemde het anders maar het kwam neer op neploensen). Het oog verdwijnt dan achter een huidplooi (ik zie geen huidplooien maar goed) en dan lijkt het net alsof ze scheel kijkt. Bij volwassenen zit er altijd nog wat wit om het oog als je opzij kijkt maar bij babies is dat dus niet zo blijkbaar.
oh fijn meis dat het allemaal weer mee viel met haar ogen… is weer een hele gerust stelling he…
ik word altijd zo vrolijk als ik naar de foto’s van jullie wondertjes kijk!
@Diana, mooie schilderijtjes :inlove: Ben nu al heel benieuwd naar het eindresultaat!
@Saskia, fijn dat het meevalt met Inge dr oogjes En over het combineren van #1 en #2… tja, denk dat het idd even pittig wordt, maar als ik zie hoe groot Yvette al is valt het vast mee (alleen jammer dat ze nu nog niet zoveel snapt :lol: )
Henrieke, Inge is de dochter van Mascha, Eva is mijn dochter :mrgreen:
ja dat was mij ook al opgevallen Saskia, maar ik dacht van we begrijpen toch wel wie ze bedoelt en ze zal wel last hebben van die zwangerschapshormonen
Dat was ook mijn eerste gedachte toen ik het las, ach het zal de zwangerschap zijn :mrgreen:
hahaahahahahahaahaha, helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal geen last van hoor
Hubbie komt net terug van de slijter en verteld dat hij een kadoverpakking bij de Berenburg heeft gedaan, zodat ik hem niet in hoef te pakken en hij de rest in de keuken zet… vraag ik hem gewoon net zo hard of hij ook Berenburg mee heeft genomen :oops: En zo heb ik veeeeeel meer van dat soort domme dingen :doh:
Maar goed, Eva en Inge, ik wist dat het nog een keer mis zou gaan, maar meestal kijk ik even snel in jullie banners :lol: :mrgreen:
Ben vandaag jarig, dus de boel aan kant, taarten gebakken en het bezoek kan komen :thumbup:
Henrieke nog gefeliciteerd met je verjaardag. Heb je een leuke dag gehad?
Jullie kindjes ook zo’n last van “het uur”? Hier is Eva de hele dag al erg moe en sliep vanmorgen al een paar uur, terwijl ze normaal s’ochtends maar 1 uurtje slaapt en vanmiddag ook nog een paar uur :shock: Nu ligt ze ook weer in bed te slapen en ik hoop en maar dat ze morgen gewoon tot ca. 7 uur slaapt, zodat mama gewoon door kan slapen tot de wekken gaat.
Henrieke, ook van mij nog gefeliciteerd met je verjaardag. Hopelijk heb je een heerlijke dag gehad.
Mijn moeder vierde zaterdag der 50ste verjaardag. Het was allemaal heel gezellig, alleen zijn wij een beetje betijds naar huis gegaan. Hub moest er de volgende ochtend weer vroeg uit voor zijn werk. Krijg ik s’avonds een smsje van me zusje, hebben ze de pop uit de voortuin gestolen. :doh: Wat moet je daarnou weer mee. Die pop was niet eens van ons. Het enige wat werd teruggevonden was het masker de volgende ochtend. Me moeder is der kleren kwijt. Met der hand die zevorige week had verbrand gaat het gelukkig al een stuk beter. Ze is vandaag weer aan het werk gegaan.
Inge heeft gelukkig niet zo heel veel last gehad van dat uurtje langer slapen. Ze werd gewoon 2 uur eerder dan normaal wakker en was niet meer in slaap te krijgen. Heb der fles gelukkig wel kunnen rekken tot der normale tijd in de nieuwe tijd.
Jeetje zeg wat moet je nu met zo’n pop, lekker ascociaal dus weer.
Leuk verhaal van dat uur, “normale tijd in de nieuwe tijd” hahaha
Eva wil ook graag even meetypen. Ze drukt mijn hand weg en wil zelf op de knopjes drukken :mrgreen: