Leuk is dat he Saskia, Inge probeert het ook. Zo lief.
Soms leuk maar soms ook erg irritant als je een mail probeert te typen
Mee eens
Hey meiden…het gaat goed met iedereen lees ik …alle beebjes al aan de typ hahahah
Hier trubbels met de HR ketel gehad en dus af en aan warm water en verwarming…dus hoog tijd voor vernieuwing…zijn wel gaan huren bij de NUON …anders was het een uitgave van heb ik jou daar…
Ennieweessssss…we zitten er weer warm bij…
Verder ben ik begonnen met Meagan’s kamer te verven enzo…is eigenlijk best leuk geworden…
Heb een naambordje voor op de deur gemaakt en zelf een rolgordijn gemaakt van stof die ik gekocht had…maar ben er niet helemaal happy mee…moet nog even meer oefenen met de naaimachine…
Nu alleen nog de schilderijtjes, lampen, vlinders en de letters en we zijn klaar!
en dan hebben we metamorfose pauze…Marv zijn kamer is pas in Januari aan de beurt hahahah
Hey lieverds …wens jullie allemaal een heel fijn weekend !!
Oh enne…Henrieke…nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag meis!
Diana, heel erg mooi geworden!!! Balen van de ketel. Moet erg vervelend geweest zijn, dan wel en dan weer geen warm water.
Diana dat ziet er echt superleuk uit zeg. Eva heeft dan maar een erg saai kamertje maar ja het was de werkkamer van papa en de andere slaapkamer die moet nog helemaal geisoleerd en opgeknapt worden en dan gaat papa zijn bureau met computer naar die kamer dus tot die tijd moet de kamer nog zo “saai” zijn en moet ze hem delen.
Wij vieren morgen alweer de eerste verjaardag van Eva. Het zal mij benieuwen wat ze er van gaat vinden, de taart en de kado’s en al die visite. Dan heeft ze dinsdag nog haar “feestje” op de opvang en dan is het wel weer genoeg geweest en dan is mijn kleine meisje alweer 1 jaar :shock:
@ mascha…ja heeft heel wat grappige taferelen opgeleverd onder de douche…hoor je in eens een gil hahahha
Maar je merkt wel dat je gewoon echt verwend bent met de luxe van warm water en verwarming
@ saskia…ohhhh 1 jaar alweer…wat gaat het toch snel!..kan me nog heugen dat je beviel van je kleine meid…
Geniet ervan meis…en af en toe even slikken mag best hoor…hier menig traantje moeten laten bij haar eerste verjaardag
Ja die Eva, dinsdag alweer 1 jaar. Weet nog dat ik vorig jaar tegen je zij, dat 3 november een hele mooie dag is om jarig te zijn. Alleen is 1 jaar worden een stuk leuker dan 29 :oops: Heel veel plezier vandaag, ik hoop dat Eva ook geniet.
Dank jullie wel met de felicitaties!
Eva morgen alweer 1 jaar! Alvast gefeliciteerd!! Heeft ze al mooie kado’s gehad?
@Diana, mooi kamertje geworden! Heel creatief en super meisje :inlove: Marvin pas in januari… arme jongen :lol: Yvette heeft nu ook gordijnen, zaterdag gemaakt en had nog gordijnen liggen, dus direct die maar even op maat gemaakt voor onze eigen kamer… lijkt direct anders! Dus hier ook plannen idd om onze eigen kamer aan te pakken, maar dan pas zomer 2010 :mrgreen:
Balen van je ketel… wij hebben een ketel van 2006 en vorig jaar veel problemen mee gehad :evil: Gelukkig hebben ze bij ons het probleem gevonden, dus hopelijk dit jaar geen koud water onder de douche :mrgreen:
@Mascha, ook alvast gefeliciteerd met je verjaardag!!
Meetypende vingertjes ken ik… en nog vervelender als ze per ongeluk op een knopje drukken (geen idee welke) waardoor je tekst weer gewist is
Morgen hoop ik nog even aan de verjaardagen te denken, maar moet al om half 9 nuchter in het ziekenhuis zijn voor een Glucose Tolerantie Test… ongeveer 11 uur klaar en om 15.40 weer in het ziekenhuis zijn voor een echo (30 wkn)… dagje ziekenhuis dus, maar voor het goede doel :lol: Nu eerst maar weer eens een dagje werken… nog max 6 weken te gaan :dance:
mogguhhh…
alles hangt dus nu kunnen we zeggen dat Meagan’s kamertje nu dan echt helemaal af is…valt in gat nou …kan niet wachten tot het januari is hahahah
@henrieke…dus jij ook aan de matamorfoses…ben benieuwd naar je foto’s !
@ Saskia…nog 1 nachtje en dan is het feest…alhoewel…eigenlijk is het elke dag feest toch?
@mascha…jij ook alvast van harte gefeliciteerd meid…broekkie hahahah
Hier Marvin geblesseerd…echt ontzettend balen…want vanavond was de laatste wedstrijd met het team van de KNVB en dan word er besloten wie er door mag naar het volgende team dat horen we als het meezit deze week nog …maargoed…Mar heeft nu een ontzettende dikke knie …dus voetbal zit er even niet in…baalt ontzettend en is er helemaal sjachie van…
Best sneu …
oh moet er weer vandoor…jopie sloopie is weer bezig hahahah
groetjesssssssss
Diana, jij mag ook wel de kamer van Eva oppimpen :thumbup: Ik ben helemaal jaloers.
Mascha alvast gefeliciteerd met je verjaardag en 29 is ook helemaal niet erg. Ik vond 30 jaar worden pas echt verschrikkelijk :mrgreen:
Henrieke waarom moet je die test doen en waarom krijg je met 30 weken nog een echo? of heb ik iets gemist hier :think:
De verjaardag van Eva gisteren dus al gevierd en morgen viert ze het nog even op de opvang. Ze is echt behoorlijk verwend. Van ons heeft ze een activiteitentafel gekregen, stond in het intertoysboek. Van mijn schoonouders een rose prinsessen loopauto met geluid en van mijn moeder een rose lappenpop met touwhaar en wat glimmende leesboekjes. Van mijn zusje een tv bus waar muziekjes en dierengeluiden uitkomt. Van mijn schoonzusje een kegelsetje van Sesamstraat en van mijn zwanger en schoonzusje een muzikale piano rups en een uittrekboekje. Dan heeft ze vandaag van 2 collega’s van mij ook nog een kadootje gekregen en dat was een piano/telefoon, aan de ene kant is het een telefoon en draai je hem om dan heb je een piano. Volgens mij wel overduidelijk dat Eva dol is op muziek en knopjes drukken :mrgreen: De foto’s volgens nog wel een keer
Er zijn er 2 jarig hoera, hoera, dat kun je wel zien dat zijn wij!!! Eva meiske, van harte gefeliciteerd met je 1ste verjaardag!!!
MASCHA EN EVA… GEFELICITEERD!!!
Mascha van harte gefeliciteerd met je verjaardag dat je maar flink verwend bent door je man en kleine meisje :mrgreen:
Even ego… vandaag hele dag ziekenhuis. Vanmorgen Glucose test (vies drankje drinken en 5x bloedprikken… om het half uur) vanmiddag weer even beeb mogen bewonderen met een echo! Beeb lijkt nu niet zo’n joekel te worden als vorige keer gelukkig, maar daar kunnen ze over 4 weken pas meer over zeggen (34 weken echo)
Lange dag, ga lekker in bad :inlove:
Hopelijk ben je weer helemaal bij gekomen van je dagje ziekenhuis en was het bad :thumbup:
snik ik kreeg maar geen melding meer!
en ben momenteel zo druk dat ik weinig tijd heb om steeds te zoeken enz.
maar goed hier alles goed, ben van baan aan het veranderen, heb nu al 3 weken met 2 banen gezeten, nog 1 weekend en dan ben ik klaar en werk ik volledig op het KDV van mijn kids! ga daar de BSO doen!
verder hier enorme kriebels voor een 3e kindje,maar nog even geduld! van de zomer waarschijnlijk verhuizen! dus doen we dat eerst maar eens!
verder met de kids alles ok! milo is een heerlijk ventje! staat in de box inmiddels en loopt langs de rand!
kaja is gewoon een lekkere peuter en mijn zijn buien die daar bij horen!
kom snel weer!
liefs
Lenneke wat zal dat druk geweest zijn zeg die 2 banen en dan de kids er nog bij en het huishouden, als ik het zo neertyp word ik al moe :mrgreen: Wat leuk dat je dan op het kdv bij je kids zit. Wel lekker makkelijk met brengen en halen he :mrgreen: De kriebels al voor een 3e zucht, hier af en toe kriebels maar dan denk ik weer dat ik het nu niet eens zou kunnen combineren met Eva. Al mijn aandacht gaat uit naar Eva en hubbie schiet er af en toe ook al bij in dus een 2e kindje echt geen tijd voor nog. Ik moet trouwens eerst hubbie nog overtuigen van een 2e want dat wil hij dus absoluut niet. Ik hoop dat als Eva een jaar of 3 a 4 is dat hij dan wel openstaat voor een 2e kindje. Wat doet Milo het al goed zeg. Eva kan wel staan maar alleen als ik haar op de voetjes neer zet en dan vasthoud want anders kan ze nog wel eens opzij vallen. Het gaat trouwens wel steeds beter maar zelf staan aan de tafel kan ze niet. Als ik haar op de bank neerzet dan kan ze zich wel optrekken :roll: Ze kan ook al stappen aan de hand :mrgreen:
even snel een foto’tje van mijn beide kids:
Lenneke, klinkt erg vermoeiend 2 banen, de jongens en het huishouden. Lekker dadelijk bij de jongens op het kdv werken. Zoals Saskia al zei lekker makkelijk met halen en brengen. Wat een kanjers zijn die jongens van jouw zeg.
Saskia, wat gaat Eva ook goed joh. Ook al staan. Inge wilt het wel, maar je kan merken dat ze er echt nog te klein voor is. Stappen aan de hand ow heerlijk!!!
Hier gaat alles zijn gangetje. Ik begin volgende week met een cursus tot adviseuse bij een make-up bedrijf. Je kan lekker zelf je uren inplannen en gaat op bezoek bij vrouwen en hun gasten om ze te adviseren en dergelijke. Is eigenlijk gewoon een bijverdienste, maar ik kom er dan ook nog eens uit. Wat ik momenteel toch wel erg mis. Afgelopen dinsdag, heeft manlief voor het eerst een avondje alleen doorgebracht met de kleine meid. Ik was naar een soort van informatieavond, van dat bedrijf waar ik ga beginnen. Ik vond het wel eng, maar aan de andere kant ook wel erg lekker, om weer eens heerlijk alleen op mezelf te moeten letten. Inge heeft zich bij pappa ook lief gedragen. Ja ze was wat moeilijk, maar dat is ze s’avonds eigenlijk altijd, moe, maar niet willen slapen enzo.