Babymuisje, mooie buik!!!
Nadine wat zie ik, mag je op mijn verjaardag naar de vk? Ik mag weer precies een week later.
Linda niet om je hoop te geven, maar ook ik had gewoon het idee dat ik ongi moest worden, had gewoon de pijn in me buik die ik elke keer had, deze begon ook gewoon zoals altijd een paar dagen eerder. Alleen die misselijkheid en pijnlijke (.)(.) zou eventueel op iets anders kunnen wijzen natuurlijk. Meid me duimpjes draaien hier voor je!!! Pak voor de zekerheid je emmertje er even bij want hier zijn wat hcgtje’s ************* Nee gek worden we niet van je, we kennen allemaal die onzekerheid die jij nu voelt.
Hier verder alles goed, nog steeds een maag die maar heel weinig kan hebben, wel wordt de misselijkheid zo langzamerhand wat minder. Alleen de rest wordt toch een stukje erger.
Heb laatst aan hubbie gevraagd of me hormonen erger geworden waren hij vroeg, wil je een eerlijk antwoord of een meeveer antwoord. Geef me het eerlijke maar zei ik, ja me hormonen zijn erger geworden. Moet momenteel overal bij huilen, zelfs bij een simpele reclame of een liedje op de radio :?
Nu was hubbie laatst jarig heeft ie van onze vrienden het boekje “help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt” gekregen, dat boekje is zo leuk. Heb om sommige dingen echt dubbel gelegen en ik heb het boekje nog niet eens gelezen.
Hoi ladies… nog steeds geen ongi, nog steeds hoge temp en nog steeds zeer pijnlijke (.)(.)… lekker verhaaltje he :lol:
Vannacht weer zó slecht geslapen (welgeteld 4 uurtjes, :sick: ) en das echt te weinig voor mij. Ben vandaag een dagje thuis. Vind het niet fijn, maar denk dat ik ook niet als een zombie achter mijn bureau moet gaan zitten.
Zal je altijd zien, kán je eindelijk uitslapen, lukt het niet… :roll:
Linda me duimpjes blijven voor je draaien hoor. Jeetje wat spannend!!! Ik hoop het zo voor je. Vervelend dat je elke keer :sick: bent. Groot gelijk dat je een dagje thuis bent, want als een zombie achter je bureau zitten is inderdaad ook niets.
Ik loop nog steeds in de ziektewet, omdat ik elke keer zo draaierig ben en dat terwijl me bloeddruk te hoog is :? Het verzuimpunt, waar wij ons ziek moeten melden, wil me wel graag weer aan het werk, maar ik mag van hun niet alleen in de winkel staan. Nu kan ik alleen me leidinggevende niet bereiken, want deze heeft vakantie.
Linda wanneer ben je eventueel van plan om een test te gaan doen? Ik duim ook nog steeds door.
Mascha wat vervelend dat je je zo voelt maar o zo herkenbaar voor mij. Ik hoop dat je je snel beter voelt.
Ik denk dat ik vandaag maar ga testen… misschien wat vroeg maar ik wil die onzekerheid niet :roll:
Mascha vervelend zeg… hoop dat je je gauw wat beter voelt en niet meer draaiend je dag door komt…
Spannend hoor Linda, ik ga er nog even extra hard tegenaan :thumbup: :thumbdown: :mrgreen:
Mascha nog even flink strooien mat die hcgtjes en dan hopen dat het raak is.
Dames… ik heb net getest…ik had binnen 30 seconden een héle vette 2e streep :shock: :shock: :shock: volgens mij ben ik een medisch wonder… heb net de gyn gebeld, ze zegt ‘haal maar een clearblue en bel morgenochtend meteen je huisarts… volgens mij ben je zwanger!!!’
:inlove:
ik durf het niet te geloven… het kan toch haast niet!!!
jaaaaaaaaaaaaaaah nou zeg meid!!! krijg helemaal kippevel hiero en wordt helemaal emo (rothormonen)…
gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance:
je hebt natuurlijk meteen een clearblue gehaald???
en wat zei je vriend???
ik vind het echt geweldig voor je meis!!! :dance: :dance: :thumbup:
oh meiden… zit gewoon te janken hier ook de 2e test van de apotheek is dik en dan ook echt DIK positief… ben nu bij m’n moeder, omdat zij het gezeur van mij niet meer kon aanhoren… ik MOEST testen van haar… ik wilde hubby niet onnodig naar huis laten komen van zijn werk (hij is bezig op een heel belangrijk project waar hij veel werk uit kan halen voor zijn eigen bedrijf)… als mams klaar is met douchen gaan we gelijk een clearblue halen… en als die ook posi is, ga ik hubby bellen dat ie even naar huis moet komen
Komen gelijk de twijfels he… zal het dan niet alsnog misgaan, omdat hubby vervormde zaadjes heeft… of zal het niet een gehandicapt kindje worden… ach waar maak ik me druk om IK HEB EEN POSITIEVE TEST voor het eerst in mijn leven!!!
waarschijnlijk zijn ze niet allemaal vervormd dan, anders ben je ook niet zwanger
haal je die digitale van clearblue??
je bent gewoon zwanger hoor! die streep komt er pas als er hcg in je urine zit …das met elke test het zelfde :dance:
ben echt onwijs blij voor!! zijn we lekker samen zwanger :thumbup:
jep, ik ga die digitale halen… oh meiden ik ben zooooo blij en zenuwachtig tegelijk… en inderdaad, zijn we samen zwanger meid… de gyn zei dat ik nu dan ongeveer 4 weken zou moeten zijn… WOOHOO ik kan de wereld aan!!! Kom maar op!!
Weetje, ik had al zo’n vermoeden. Er valt nu heel veel op zijn plek: de hond die maar achter me aan blijft lopen en bij me ligt (en snuffelt aan mn boobies :lol:), last van mn ogen (gyn zei dat dat weinig voorkomt maar wel een teken kan zijn), borrelende darmen, mn haar waar ik niks mee kan (zakt gelijk weer in elkaar), mn boobies die zeer doen… :sick: elke nacht…
:lol:
Ok rothormonen, Linda wacht maar, meis ik ben zo blij voor je ik zit hier gewoon te huilen!!!
Nadine ik doe ook mee met zwanger zijn hoor!!! Ben iets verder maar we doen het toch mooi met zijn viertjes!!!
Wanneer zijn jullie eigenlijk uitgerekend, kan ik dat nog even aanpassen in het eerste bericht.
jaah mascha tuurlijk doe je ook lekker mee met zwanger zijn… :-*
t is alleen wel leuk dat linda en ik dan ongeveer gelijk op gaan
en? wat zei de digitale??? :mrgreen:
Ja ok Nadine daar moet ik je gelijk ingeven…
hoe is het met kwaaltjes eigenlijk bij je? nog misselijk???
ik heb nog nergens last van … ik hoop dat dat zo blijft… en dat alles goed blijft gaan , als je misselijk bent weet je tenminste zeker dat er wat gaande is daarbinnen
de digitale clearblue zei ook meteen hartstikke ZWANGER
:inlove: :inlove:
woohoo haha. Fuck de wetenschap :dance: :dance:
jeah!!! dus hub is richting huis
haha nee dat niet… ben bij z’n werk langsgereden, hij is om de hoek aan het werk… hij keek en zei: huh??? :shock: :inlove: hij snapt 't nog niet, hij gelooft 't niet snap ik, ik snap het zelf ook niet helemaal… net afspraak gemaakt bij de VK, 12 november mag ik voor 't eerst komen
en zoals jullie aan m’n ticker zien… volgens mn cyclus zou ik 24 juni uitgerekend moeten zijn :mrgreen: maar precies weet ik het dus nog niet. We gaan gewoon uit van 24 juni :inlove:
mijn opa en oma weten het inmiddels, verder nog niemand… ja hubby en ik natuurlijk, en mijn moeder… mijn vader proberen we al de hele tijd te bellen maar hij neemt niet op :think: komt strakkies wel… ben zo benieuwd hoe hij reageert!!!
Vanavond lekker bij mams eten. Woohoo gaan we 't mijn broer en zijn vriendin vertellen :inlove:
super linda!
kom van de week verder reageren heb buikgriep :sick: