STOPPERS MEI 2007 - 5 - K1TT3N & Santos_05 GEFELICITEERD

Ben ik ook weer eens…

Linda leuk meid! Hartstikke gefeliciteerd! Geniet lekker van je wolkje!

Nadine al weer zwanger van de volgende zie ik! Jij ook gefeliciteerd, je bent snel! (En dan krijg ik commentaar dat die van mij snel op elkaar zijn :lol: ).

Hier loopt het nog steeds niet op rolletjes en met mij gaat het ook niet lekker, heb een ppd en loop nog steeds met Sem te slepen, gaat wel langzaam maar zeker iets beter hoor, maar tot nu toe was er dan altijd weer een terugval, twee weken geleden is Sem flink ziek geweest van de buikgriep en ook 2 dagen met hem op de SEH gezeten om uit te sluiten dat hij uitgedroogd was… ben zo blij als het jaar om is!

YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

LINDA IS ZWANGER !!!

meid van harte gefeliciteerd, is je zooo gegund!!!

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Jeetje suus , wat een klote gedeelte van dit jaar dan …hoop dat het nieuwe jaar jullie meer geluk en gezondheid krijgen…

@ Lenneke…beterschap meis…

@all…wel geweldig dat er bij iedereen nu een beebje onderweg is , geniet er lekker van meiden :inlove:

kan het niet laten ben ook zo trots! heb echt mega verliefd naar dat scherm liggen kijken! we hebben ruim 80 min dvd en een boel foto’s op schijfje en een paar afdrukken mee gekregen!

het was echt geweldig om ons kindje zo te zien!

volgens we metingen van deze echo zou ik 26 weken en 6 dagen zijn, vindt het nogal een behoorlijk verschil met 25 weken en 2 dagen! maar goed het zal wel! het kindje weegt nu bij benadering al bijna 1 kg! :shock: en het voetje dat jullie zien is al 5 cm!

jaaa we zijn compleet :smiley:

Eindelijk!!

Wauw mooi zeg die foto’s… ik kreeg bij het telefoontje naar de VK al meteen de vraag of we na willen denken over een Prenatale Screening… :eh: pfoeh hoe denken jullie daarover? Het brengt toch ook risico’s met zich mee?

Linda de prenatale screening zelf niet, de eventuele uitslag kan wel gevolgen hebben.

goede morgen…

ik heb zelf alleen voor de 20 weken echo gekozen…

volgens mij zijn de rest van de testen meer onruststokers, ze kunnen niks met zekerheid zeggen…alleen maar hoe groot de kans is op het down-syndroom dus dan weet je nog niks…

Nadine inderdaad, wij zijn er ook nog steeds niet uit of we de prenatale screening willen doen, moet het de volgende keer dat ik naar de vk ga aangeven. Er zit bij ons in de familie nou niet echt risico’s voor ziektes, dus eigenlijk heeft het geen nut naar mijn idee.

Maar meer echo’s om de kleine frummel te zien kunnen hier geen kwaad, maar goed daar willen we dan ook best voor betalen, het is ook een beetje voor ons eigen gemoedsrust.

Allereerst, van harte gefeliciteerd Linda, ik ben superblij voor jullie :dance: Ik zag het kopje al staan, paco gefeliciteerd terwijl er normaal Mascha gefeliciteerd stond. Ik zat al helemaal te swingen hier op de stoel, ben super super blij voor jullie :dance: :dance: :dance:

Wij hebben uiteindelijk besloten om geen screening te doen. Net wat Nadine zegt. Ze kunnen alleen een percentage geven, een kans van zoveel dat jullie een kindje met down krijgen. Dat wil dus niet zeggen dat het zo is. Als het wel zo is, wat ga je dan doen, weg laten halen terwijl je het niet eens zeker weet of ga je het sowieso houden. Als je het al sowieso gaat houden, waarom zou je je dan ongerust laten maken door een percentage. Ik had meer het idee van, ik steek m’n kop in het zand en zie het wel. Bij ons ook eigenlijk niks in de familie waardoor wij een verhoogde kans zouden hebben. Dus niet gedaan.

Linda geniet van je roze wolk en je hebt een erg leuke dag voor een intake gesprek zag ik. De datum dat ik ben uitgerekend :mrgreen:

Domme ik :doh: Zag ik nog wel zulke mooie 3d echo’s voorbij komen en reageer ik daar niet eens op :doh:

Echt hele mooie foto’s Lenneke. Wij hebben ook een echo van haar voetje gekregen en haar voetje was toen 4,7 cam geloof ik. Ik weet alleen niet meer hoeveel weken ik zwanger was. Ik vond in ieder geval ook dat ze al erg grote voeten had hahaha

Dankjewel meid hihi.

Zat zo een beetje na te denken, vk zei ook uitgerekende datum 24 juni 2009… das de verjaardag van mn beste vriendin :inlove:

Was net even bij haar, ze moest helemaal huilen :inlove: hihi. We zijn namelijk op dezelfde dag gestopt met de pil, maar nu één verschil: zij heeft een kleine meid van 8 maanden hihi.

Zo, de roze wolk gaat z’n vormen aannemen hihi. Ben echt zo ongelofelijk blij! Maar ook nog wel heel angstig, er kan natuurlijk nog van alles gebeuren… achja niet over nadenken, ik ben nu iig nog steeds hartstikke zwanger :inlove:

Linda inderdaad en ik denk persoonlijk dat jij en je hubbie er zo hard mee bezig geweest zijn, dat het gewoon goed moet zitten. Jullie verdienen het na alles wat er gebeurd is.

:smiley: :smiley: dankjewel meid… krijg er gewoon kippenvel van :inlove:

Ach bij mij speelde de hormonen op toen je vertelde dat het toch was gelukt. Nu weer trouwens, wacht nog maar een paar weekjes dan weet je precies wat ik bedoel :stuck_out_tongue:

Ik heb de opening gedeeltelijk aangepast, heb er namelijk ook onze voorstel stukjes geplaatst. Moet alleen het plaatje nog aanpassen, helaas heb ik momenteel niet de beschikking over me eigen pc. Aangezien mijn kamer opgeknapt gaat worden. Deze wordt namelijk het “kantoortje” en hubbie zijn kamer wordt voor de beeb. Zodra ik weer bij me eigen pc kan zal ik die ook aanpassen. Als jullie voorstel stukjes aangepast moeten worden, kunnen jullie me een pb sturen.

LINDA GEFELICITEERD!!!

Super meid, geniet ervan!!

En idd, weer een aantal gelijk zwanger, leuk!!

@Lenneke, wat een superscherpe foto’s :inlove:

Over de babyscreening, ook wij wilden de onzekerheid niet aangezien je alleen een percentage krijgt. Wij hadden nu de kans 1:1300 en dat kan natuurlijk gauw minder worden. Kan me voorstellen dat als je al op bijv. 1:300 zit dat je misschien gokt op een grotere kans…

@Linda, Ik bedacht me vanacht dat wij op het kaartje hadden staan dat ons wonder geboren was, maar bij jullie is het een veel groter bijzonderwonder :inlove:

@Diana, ik zag dat Meagan al in de kinderwagen ligt! Gaat dat ontzettend snel he :wink: Ik heb hem naar beneden gehaald en toch maar besloten dat ze nog even in de bak blijft (eerst nog een voetenzak kopen en ze wordt zoooo snel groot :angel: )

@Suzanne :hug: het zit nog steeds niet mee dus… ik hoop voor jou dat het volgend jaar rustiger wordt en je je leven weer een beetje in de hand krijgt :hug:

Dinsdag weer naar het CB, ben heel benieuwd hoe ze gegroeid is :wink:

hihi dankjulliewel meiden…

Ga toch vandaag eens de gyn nog een keer bellen, vragen of ze echt niet een binnenwaartse echo kunnen doen. Puur voor mijn gemoedsrust, maar aan de telefoon dik ik het gewoon een beetje aan :wink: vriendin van me deed dat ook en die kon met 5 weken toch even langskomen. Er was nog niet veel te zien, maar toch… een vruchtje :inlove:

Gisteren hebben we het aan mijn oma verteld, die schoot gelijk in tranen en riep naar boven ‘let je op Paul!!!’ (naar mijn nep-opa die in april is overleden). Echt zo lief… had graag gewild dat ie dit nog mee had kunnen maken, maar helaas.

Nu weten alle ‘belangrijke’ mensen in onze omgeving het… nu is het zaak om het zo lang mogelijk stil te houden… het zal wel lastig worden, zeker met mijn dartavondjes. Normaal neem ik áltijd een passoaatje jus, hihi. Nu dus niet meer dus dat gaat wel opvallen. Kan moeilijk zeggen dat ik 7 weken lang geen trek heb hihi.

En gelijk gestopt met roken nu. Zal wel moeilijk worden, maar hé… 't is voor een supergoed doel!

@Paco wrote:

ok, ik heb me voorgenomen dat ik zwanger wil zijn vóórdat dit deel 5 afgesloten wordt :lol:

Thanx meiden jullie zijn lief!

hihi deze afspraak is aardig uitgekomen he? :mrgreen: :lol:

Linda die afspraak is zeker uitgekomen.

Dat stoppen met roken, was voor mij nu een stuk makkelijker, voor me zwangerschap, lukte het me niet, ja 1 a 2 dagen. Nu rook ik al zo’n 8 weken niet meer. Ik heb een doel om het voor te doen en ik mis het niet eens.

Met een binnenwaartse echo nu zie je inderdaad nog niet veel hoor, hoogstens alleen het vruchtzakje, als je tegen de 7 weken loopt zien ze veel meer, kunnen ze zelfs al het hartje horen :inlove: Ik begrijp trouwens wel dat jet graag zien wilt hoor, het is allemaal nog zo onwerkelijk, zelfs voor mij nu nog.

ze begreep het gelukkig… ze zegt ‘ja meid, jullie zijn ook zó lang bezig geweest’. Ik mag woensdag om 13.15 uur even langskomen. :oops:

Voel me toch wat angstig merk ik. Is het normaal om een gevoel in je buik te hebben alsof je ongesteld moet worden? Echt een soort ongipijn…