STOPPERS MEI 2007 - 5 - K1TT3N & Santos_05 GEFELICITEERD

Linda, het kunnen ook je darmen zijn. Heb ik ook en elke keer als ik rond me ongi periode aanzit momenteel, heb ik er extra last van. Wel heel lief van je gyn. dat je eerder mag langskomen.

Inderdaad erg lief van je gyn dat je even langs mogen komen, zodat5 je wat gerustgestelder bent. Ik heb bijna mijn hele zwangerschap angst gehad voor een miskraam en heb ook heel lang, iedere keer als ik naar de wc ging, goed gekeken of ik niet bloede enzo. Dus lijkt me erg normaal dat je ongerust bent hoor Linda. Helemaal als het nog zo pril is en je eigenlijk niks voelt. Hopelijk vliegen de weken snel voorbij (en niet alleen voor jou :wink: ) en ben je snel 12 weken.

Saskia, die angst is heel normaal lijkt mij, ik heb er ook last van. Ik denk dat iedereen die heeft. Daarom is het ook zo fijn dat de echo’s tegenwoordig veel sneller gemaakt kunnen worden. De techniek staat tegenwoordig voor niets :slight_smile:

gelukkig ben ik ‘normaal’ (voor zover dat gaat haha). Tja, zolang bezig geweest, het moet gewoon goed gaan nu… toch :smiley:

Linda helemaal mee eens!!!

Meid je bent morgen alweer 12 weken… :shock: de tijd vliegt zeg!!!

Ja de tijd vliegt, ik kan het me amper voorstellen, maar geloof me en wacht maar af, de hormonen gieren gigantisch door me lijf heen. De tranen springen in me ogen, bij elk klein dingetje, ben veel prikkelbaarder dan normaal en zo kan ik nog wel even doorgaan. Nog even en je begrijpt precies wat ik bedoel!!!

goede middag!

linda: ik had ook van die ongiepijnen, hoort er dus bij :thumbup:

jaja mascha morgen alweer 12 weken… gaat dat snel he?

silve gaat als een trein hiero, ze kruipt sinds 3 weken en sinds vorige week trekt ze zich op en loopt langs de tafel/kast :shock:

ik loop dus de gehele dag achter dr aan te rennen :inlove:

en… ik had vanochtend mn rijexamen, en ik ben geslaagd :dance: :dance: joehoe ben echt helemaal trots op mezelf :wink: :mrgreen:

en ben sinds vanochend misselijk… das weer een beetje jammer maar wel een teken dat er wat gebeurt binnen :mrgreen:

Nadine, mijn gyn. zei de laatste keer inderdaad, dat misselijk zijn een goed teken was. Al blijf ik het vervelend vinden elke ochtend weer. Wat klaag ik eigenlijk, de misselijkheid is hier nu net een beetje aan het afzakken allemaal, alleen de vermoeidheid wil er niet uit. Trouwens gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs. Ik moet mijn instructeur weer eens bellen, heb hem laatst afgezegd, omdat ik elke keer zo misselijk was s’morgens.

misselijk in de ochtend heb ik geen last van… helaas :oops: zou dat toch wel fijn vinden, das toch één van de ‘echte’ kwaaltjes hihi. Misschien komt 't nog wel… merk wel dat mijn reukvermogen sterk verbeterd, reed langs de gist (de bekende pindakaasfabriek in ons stadje… calvé) en rook de vreselijke lucht (die ik normaal wel lekker vind) gewoon in mn auto… :sick:

Jeetje Silve loopt straks gewoon al voordat ze een jaar is hoor! hihi. Leuk :inlove:

Enne… GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD met je examen!!! Toppie! Nu lekker je eigen roze papiertje!

Enne, Mascha, nu jij nog… :wink: dan zijn we hélemaal compleet!

Moeders voor moeders komt zo langs… spannend :mrgreen:

Linda de misselijkheid kwam bij mij ook niet direct gelukkig. MvM is leuk om te helpen, moet je alleen wel tijd nemen om die stomme bussen te vullen, ik kreeg vorige keer op me donder omdat de bussen niet buiten stonden.

Zo ik heb lekker extra echo’s geregeld, kost me een paar euro, maar ik krijg in ieder geval de kans om frummel wat vaker te zien.

Linda die misselijkheid komt vast nog wel hoor. Wees blij dat je er nu nog geen last van hebt. Straks als je wel misselijk bent hoop je dat je er snel vanaf bent :wink:

Mascha, leuk zeg extra echo’s.

Nadine gefeliciteerd met je rijbewijs en wat is die dochter van jou toch lekker snel zeg, ze heeft er zin in.

Hier vandaag wat last van mijn buik. Ik heb denk ik veel te veel gedaan gisteren, want heb ook goed last van mijn rug. Heb hier beneden de gang, keuken en woonkamer gestofzogen en gedweild en de wc schoongemaakt en toen moest ik nog boodschappen halen. Was ook helemaal kapot toen ik klaar was. De nesteldrang heeft hier dan ook duidelijk toegeslagen. Vandaag ff een rustdagje en dan morgen de bovenverdieping ff schoonmaken. Donderdag komt mijn schoonmoeder de ramen ff voor me wassen, de schat en dan zijn we denk ik wel klaar. Dus dan mag de kleine komen hoor.

nou dame’s je hoeft echt niet altijd misselijk te worden hoor! ik ben zowel bij kaja als deze zwangerschap niet misselijk geweest!

alleen nu ik weer wat verder in de zwangerschap ben heb ik last van maagzuur!

hier is het momenteel even niet zo gezellig in huis, kaja is erg humeurig snel huilen en ja mama ook door vermoeidheid en de hormonen, dus heb kaja net heel even flink laten huilen en boos doen en ben zelf even op de wc gaan zitten ook ff een potje flink gejankt :cry: nu is alles weer rustig hier in huis gelukkig! maar goed vanmiddag weer even naar een of andere bespreking voor mijn werk en dan als ik thuis kom gaan we frietjes eten, heb nu al geen zin om te koken en het is lang geleden dat we friet hebben gegeten dus het mag wel weer een keer!

morgen heeft hub zijn laatste paar uur op zijn werk en dan lekker 1,5 week vrij en dan begint hij aan zijn nieuwe baan!

liefs Len

Ik heb wel wat last gehad van hormonen maar dan meer op m’n werk. Ik kon niks hebben en was alleen maar aan het mopperen daar. Heb er zelfs een gesprek over gehad dat ik daar mee op moest houden :oops: Thuis had ik daar niet zo heel veel last van en heb ik maar 3 keer gejankt ofzo. Ik ben niet zo’n emotioneel mens en ik hou al helemaal niet van huilen enzo dus ben blij dat ik niet zo heel veel last heb gehad van hormonen. Misschien komt het straks met de bevalling en de kraamtijd.

Lenneke wat lekker zeg dat je man 1.5 week vrij heeft. Spannend voor hem dat hij daarna begint met een nieuwe baan, leuk.

Nog even mijn buik met 37 weken

hoi meiden!

Jeetje meid wat een buik al zeg… gelukkig hoef je nog maar heel eventjes :smiley: spannend hoor!!!

Ik ben vandaag bij de verloskundige in 't ziekenhuis geweest, kreeg vandaag een inwendige echo om te bevestigen dat er echt wat zit. Lief he :inlove:

Hier het bewijs (ze vond dat je al echt een korrel kon zien, en dat voor 5 weken…)

Ik mag over 2 weken, 5 november, terugkomen. Dan mogen we 't hartje horen en zien hoe het er dan uitziet… en dan een week later mag ik bij mijn eigen VK langskomen, weer een echo :wink: en dan hoef ik niet meer naar het ziekenhuis… woohoo!!! :mrgreen:

Ja het valt niet te ontkennen, er zit echt een “rijstkorrel” :mrgreen: Dat hebben jullie goed gedaan :thumbup: en wat lekker dat je binnenkort alweer heen mag. Dat moet wel geruststellend zijn, lijkt me.

zekersteweten… maar t maakt me ook wel zenuwachtig hoor, haha. Maar hé, ik heb nu gezien dat er echt iets zit, helpt me ook wel met het stoppen met roken. Ik ben inmiddels gestopt met ‘kopen’, neem 1 of 2 x per dag nog een peukie tegen de spanning. Wil eind van de week gestopt zijn… :roll: :oops:

wat zie ik nu hier!!!Linda zwanger??Super meid.Ik ben zo blij voor jullie!!!Ik krijg gewoon tranen in mijn ogen en een brok in mijn keel.Nog steeds last van hormonen denk ik.Ik kan me goed voorstellen dat je best angstig bent,je bent er ook zo lang voor bezig geweest en het zag er naar uit dat het ook nog wel even ging duren.Wonderen zijn de wereld nog niet uit dus.

Geniet er lekker van meid,en van harte gefeliciteerd natuurlijk!!!

voor de rest zal ik morgen of zo reageren.Ik kreeg geen melding of hubbie heeft het per ongeluk gewist en zolang je dan niet kijkt krijg je geen nieuwe natuurlijk.

Nu is iedereen van ons groepje of zwanger of trotse ouders toch??Super!!

Ik ga even bij Mats kijken.Hij roept hahahaha,

liefs Alexandra