Linda daar zit zeker weten een rijstkorrel!!! Fijn meid en over 2 weken weer een echo heerlijk, geniet er maar van.
Ik heb maandag al weer een extra echo, wel handig hoor die echocentrum’s. Denk niet dat ik langer had kunnen wachten om die kleine frummel te zien.
Mooie echo en buik :inlove: Toppie dames, echt genieten zeker!
@Saskia, hoeveel weekjes nog
@Linda, succes met stoppen! Ik ben zelf direct gestopt en hubbie is naar buiten gegaan Het is zoveel makkelijker stoppen als je een frummeltje in je buik hebt en nu ben ik er helemaal vanaf! Na de geboorte nog wel een paar keer een teug genomen, maar vond het gelukkig zo vies (en zo verstandig) dat ik niet doorgerookt heb. Succes!!
Fijn dat je al een echo hebt gehad!!
@Nadine, gefeliciteerd met je rijbewijs!! Heerlijk dat je straks met de kinderen lekker op pad kan!!
Ga even hard aan het werk, morgen jarig, dus het huis moet aan kant en de taarten moeten gebakken worden (en nog even gebruik maken van de tijd dat Yvette ligt te slapen :mrgreen: )
Henrieke, hoe heb jij hubbie naar buiten gekregen? Leg me dat eens uit, ik krijg het niet voor elkaar, hij rookt al niet meer in de auto, tenminste als ik er bij ben, maar als ik de asbak open zie ik daar toch echt as liggen.
Wij rookten zowiezo al niet in de auto (tenzij we in de file stonden, maar dan nog mocht de asbak niet gebruikt worden en de auto weer rookvrij voor de deur komen, dus ramen los ).
Hubbie is voor mij (en dus beeb) naar buiten gegaan, want zo werd het voor mij veel makkelijker. Als iemand anders rookt en je mag zelf niet is het veel moeilijker dan als toch niemand rookt. Hubbie ging trouwens eerst naar de garage tot hij erachter kwam dat dat toch wel ontzettend stonk als je vanuit een ‘schoon’ huis in de garage kwam :lol:
Henrieke, ze kan elk moment komen maar volgens mij heeft ze het nog te goed hierbinnen. Mijn man zegt dat ze over 3 weken komt :roll: maar ik heb liever vandaag dan morgen :mrgreen: Ik moet in ieder geval woensdag op controle komen bij de vk (ben dan 38 weken) en hopelijk gaan ze dan kijken of er al wat gebeurd daarbinnen.
Linda, elke afspraak bij de vk is spannend, tenminste dat vind ik wel. Ik vraag me toch elke keer weer af of alles nog goed is en of het hartje nog klopt, zelfs nu nog. Gelukkig voel ik haar nu steeds dus die angst is er nu gelukkig wel een beetje uit maar dat heeft wel een hele tijd geduurd tot ik ca 23 weken ofzo was. Ik voelde haar pas erg laat dus tot die tijd was het altijd erg spannend.
mijn hub rookte altijd al buiten en niet in huis, maar wel in onze vorige auto! toen die het begaf en we vlak voor de bevalling om een nieuwe gingen heb ik met hem afgesproken dat er in de auto niet meer gerookt wordt en dat heeft hij ook gedaan! vind het gewoon geen fris idee, zo’n auto is al zo klein en dan nog roken en dan later stappen vrouw en kind in die heerlijk rookwalm blegh!
heb zelf makkelijk praten hoor nooit gerookt!
@ babymuisje, ik denk eerlijk gezegd niet dat ze gaan kijken of er al iets gebeurd daarbinnen of je moet al last van weeen hebben of iets, maar bij mijn hebben ze tot aan de bevalling nooit gekeken of er al iets gebeurde! ik had zelfs mijn laatste afspraak met 38 weken en 5 dagen en had er pas weer 1 staan bij 40 weken en 5 dagen… goed ben in de tussentijd bevallen maar kijken/ bekijken hebben ze hier in ieder geval nooit gedaan… volgens mij doen ze dat alleen bij het vermoeden dat er gevaar is voor moeder of kind of als het vermoeden is dat de bevalling toch al wel begonnen is…
Hey meiden…
@ linda…van harte meis met de bevestiging van die geweldige rijstkorrel hihihi… :inlove:
@babymuisje…prachtig mooi buikje hoor!!..word onderhand wel heel spannend he hahah…hoop dat je niet al telang meer hoeft tewachten…
@santos…wat goed dat je ook niet verder bent gaan roken na de zwangerschap…hier moet ik bekennen dat ik wel weer begonnen ben, 3 maanden na de bevalling …maar we roken niet in huis en ook niet in de auto…maargoed…is geen excuus natuurlijk…
Tot nu toe rook ik niet veel 4 per dag ofzo …maar het is en blijft zonde hoor…
@Len…genieten jullie lekker van de vrije week?..weer is in ieder geval goed geloof ik .
Verder niets temelden…last van mijn rug…nu ik gestopt ben met de BV merk ik dat ik toch meer last ga krijgen van mijn heupen en rug…klote reuma…het ging net zo lekker…nouja…komt goed…ben tedruk om er voor stil testaan …
Heb nog even wat gefreubeld (zijn banners…maar helaas mag je op dit forum alleen hun eigen banners gebruiken…)
Ben me aan het verdiepen in Digital scrappen.(echt dingetjes plakken etc vond ik niets …ben normaal geen freubel …behalve op nagels hihiih…maar dat dat digitaal scrappen is toch ook wel heel leuk!)…de bedoeling is om er een fotoboek van telaten afdrukken…
Dus deze banners zijn gewoon probeerseltjes…het echte werk moet nog beginnen ghihihi
Hoi Alexandra, jajajaja eindelijk!!! :inlove:
@Diaantje: jeeeeeeeetje wat mooi zeg! Ben jij goed met Photoshop of doe je het met een ander programma??
Voor wat betreft het stoppen met roken: ik rook nu ongeveer 3 light-sigaretjes per dag. 't Is niet veel, maar 't zijn er toch 3 teveel. Wil proberen na het weekend helemaal gestopt te zijn. De hormonen zijn aardig hun intrede aan het doen. Wordt kwaad (maar dan ook echt :evil: :evil: :evil:) om het minste geringste, niet leuk :roll: maarja, ik heb een goed excuus :lol: we zouden voor een nieuw bankstel gaan kijken vanavond, maar manlief was weer eens op de bank in slaap gevallen en kreeg hem met geen mogelijkheid wakker. Nounou… ik schopte zowat de bank in tienen :eh: hij schrok ervan, dus ik meteen: dat was ik niet, dat was korrel :inlove: haha.
Vanmiddag kwam mijn moeder ff buurten, kreeg een 9-maanden dagboek :inlove: en 2 SUPER schattige rompertjes, de allerkleinste maat, eentje met daarop Ik ben mama’s knuffel :inlove: en eentje met Ik ben papa’s kanjer :inlove:
Hoe was jullie dag??
hey dames!
ik ben ook 3 maanden na de bevalling weer gaan roken, sinds ik weet dat ik zwanger ben ben ik sterk geminderd (4 a 5 per dag) maar ben sinds vanochtend kotsmisselijk dus vandaag heb ik helemaal niet gerookt! is die misselijkheid toch nog ergens goed voor
en ik ben zoooo moe!!!
ik ga naar bed
Linda doe ik ook hoor, alles is de schuld van de kleine en die hormonen. Ik merk ook dat mijn lontje een stuk korter is dan normaal en hubbie maar meeveren. Als je echt een leuk boek wil hebben voor je hubbie over de zwangerschap, moet je “help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt” voor hem kopen. Die is zo leuk, zelfs voor ons, om te lezen.
Nadine ook hier nog steeds last van de vermoeidheid hoor, zeker nu ik weer aan het werk ben.
@Diana, wat een mooie banners!!
Yvette spam, eergister voor het eerst een hapje mogen eten :mrgreen:
En vermoeidheid, zooooo herkenbaar :mrgreen: (dat korte lontje is bij mij normaal en was gelukkig niet erger tijdens mn zwangerschap :lol: )
Diana inderdaad, hele leuke banners.
Leuk he die eerste hapjes Henrieke zo te zien heeft ze er van genoten
Prachtige SPAM !!!
Vond ze het lekker???..Meagan vind de groentehap echt YEGH (behalve de bruine bonen met appel…maar om nu elke dag aan de bruine bonen tegaan hihihi…)…zit meer op de slab dan in haar mondje…( ja ze verzameld alles in die hang wangen …en dan prrrrrrrrrrrrrrrrrr…zo overal heen…)
Vanavond staan de worteltjes op het menu…straks eerst maar even alles afplakken WWWAAHHAHAHAHAHAH
en wat dat lontje betreft…heb geen lontje :o …dus kan me daar niet druk om maken…maar ook tijdens de zwangerschap was het niet anders dan anders… :mrgreen: (nu ik dit zo schrijf …heb ik eigenlijk best medelijden met mijn gezin :? :hug: )
Zo ga er weer vandoor…tot laterrrrrrrrrrr en anders allemaal een heel fijn weekend !!!
Zo zeg er is best veel gekletst merk ik.
Henrieke, ze ziet er uit alsof ze erg heeft genoten van het hapje.
Diana, erg leuke banners, heel mooi gemaakt.
Lenneke, als je gelijk hebt dan gaan ze idd niks bekijken
, want volgens mij heb ik nog niet eens voorweeen gehad ofzo. Ik voel me s´avonds wel minder als ik op bed ga maar eigenlijk overdag niet veel last, af en toe eens een harde buik. We zullen woensdag maar afwachten dan wat ze gaan doen.
he meiden, hier zijn we druk aan het klussen om het huis in orde te krijgen. Met heel veel hulp van andere mensen. Onze beste vrienden hadden gisteren hun zoontje mee en die krijg gister zijn eerste groentehapje, worteltjes, nou hij vond het maar wat lekker allemaal, zijn hele toet en slap zat onder. Nog erger als de foto van Yvette.
Wat een lekker gezicht is dat altijd he die eerste fruit/groente hapjes. IK heb er zo om moeten lachen bij mijn neefjes.
Dat is inderdaad zo’n lekker gezicht, het begint met een gezicht van jakkie bah en uiteindelijk gaat die mond al open voordat er uberhaupt wat op de lepel zit.
Meiden gisteren de 1ste echo gehad van het pakket wat we hebben genomen. Frummel was helaas niet zo actief als gehoopt ik heb dan ook lopen springen en doen om hem/haar wakker te krijgen. Uiteindelijk gelukt en frummel was zelfs lekker aan het springen.
Hier onder een foto
wauwwwwww 't is echt al een mensje!!! Wat supergaaf zeg :inlove: :inlove: kan me niet voorstellen dat er bij mij ook zo’n mensje aan het groeien is :inlove:
Linda geloof me die is daar bij jouw ook aan het groeien en snel ook.