STOPPERS MEI 2007 - 5 - K1TT3N & Santos_05 GEFELICITEERD

hihihi ja… eerst zien dan geloven :mrgreen: :wink: :wink:

Dat kan ik me voorstellen hoor, maar ik heb een goed gevoel. Zo enzo blijf ik me verbazen over het feit dat zo’n wondertje groeit in me buik :slight_smile:

Mascha een erg mooie echo en wat leuk om weer te zien zeg.

Hey meiden…

wat en mooie echo Mascha…echt een mini mensje!!, geniet er maar lekker van …is jullie gegund hoor!!!

Hier weinig temelden, druk druk…en ondertussen ook maar het babyboek aan het invullen…

Want je vergeet zo snel hoe het allemaal ging enzo…

Heb trouwens ook mijn geboortekaartje op hyves gezet, zal m hier ook even laten zien voor diegene die geen hyves hebben…

hoi meiden kom even snel mijn buikie showen!

prachtig buikje meis !!!

@ Saskia, mooie echo :inlove: Las ik dat je 3 extra echo’s kreeg? Welke weken dan?

@Diana, wat voor babyboek ben je aan het maken? Hier is het eerste digitale album al klaar en afgedrukt, kaartje heb ik er voorin geplakt :wink:

@Lenneke, wat gaat het hard he!

Hier twee dagen ziekenhuis… Yvette is zondagnacht opgenomen in het ziekenhuis ivm benauwdheid, bleek pseudokroep te zijn… je kan er niets tegen doen, maar het is ontzettend eng als zo’n kleintje het benauwd krijgt :cry: Gelukkig bleef het bij 1 aanval, maar ze is nog steeds niet in orde… veel hoesten en dan het slijm maar niet wegkrijgen :?

hhhmmm… Henrieke bedoelde je mij??? Zo ja…

Ik krijg er 1tje met 13 weken, dat is waar ik net de foto van heb laten zien. Ik krijg er eentje met 17 weken, maar dat is dan de geslachtsbepaling. Daarna eentje rond 23 weken en nog eentje met 26. Als het goed is heb je er natuurlijk ook nog 1 rond 20/21 weken, maar dat is in het ziekenhuis. Ik kan frummel dus lekker vaak zien. Vervelend dat Yvette zo ziek is, hopelijk voelt ze zich snel weer beter.

Lenneke jeetje wat gaat dat hard, hier nog steeds niets te zien, al ben ik wel aan de positiekleding begonnen, aangezien me eigen kleren allemaal niet zo lekker meer zitten.

komt vanzelf mascha dat er iets te zien is!

bij kaja duurde het ruim tot de 32 weken, dus vind het eerlijk gezegd wel leuk dat het nu al wat sneller te zien is! al vroeg van de week iemand heel voorzichtig “ben je zwanger”, dus ik ja, “ja ik dacht het al te zien” nou zelfs hans had zoiets van nou ja zeg! ben normaal nog al erg slank, dus ja die buikvalt toch wel op…

@ Henrieke…heb als kraamkado een babyboek gehad, dacht snel dingen opschrijven…je vergeet het allemaal zo snel…ihihihi

Ahhhhh gossie, wat naar dat Yvette naar het ziekenhuis moest…zal wel schrikken zijn geweest…is nooit leuk als je kleintje in het ziekenhuis beland en zich niet ka uitdrukken hoe het zich voelt…gelukkig dat het meeviel (nouja…meeviel…leuk is anders) , en dat ze langzaam opknapt…geef haar maar een hele dikke knuffel !!!

@ masha , ben benieuwd naar die andere echo’s straks…vind het zoooooo leuk om tezien hoe zo’n kleintje zich ontwikkeld.

Diana, wij ook, dat is dan ook de reden dat we hiervoor gekozen hebben. Hoe meer hoe beter, als ik nu de 3 echo’s achter elkaar bekijk, dan sta ik er versteld van hoe snel het allemaal groeit, natuurlijk weet ik dat het hoort hoor, maar toch…

Zo te horen heb je een erg leuk echopakket uitgezocht. Ik ben ook benieuwd hoe het er uit ziet en je zal vast en zeker de groei van de kleine goed kunnen volgen dan.

Henrieke wat naar dat de kleine zo ziek was/is. Hopelijk knapt ze heel snel weer op, het arme ding.

Vandaag weer voor controle bij de vk komen en een nieuwe buikfoto gemaakt.

De controle bij de vk was weer goed. Bloeddruk was 110 om 70 en verder denken we dat het best een lange baby kan zijn. Ze ligt goed ingedaald maar heeft heel erg weinig ruimte bovenin. Verder nog wat klachten als rugpijn, misselijkheid en winderigheid/boeren besproken. Niet veel aan te doen en wat zij als oplossing voorstelde werkt niet bij mij. Gelukkig zijn dit de laatste dagen/weken en maakt het me niet zo veel meer uit. Ik heb nog wel even gezegd dat ik hoop dat ik de volgende afspraak niet meer haal :mrgreen:

hi ladies, hier ben ik ook weer even!

@Babymuisje: fijn dat de controle goed was! Enne… ben jaloers op je buik :inlove:

@Smartygirl: je hebt idd al een flinke buik, snap ook niet dat mensen 't voorzichtig vragen… 't is toch behoorlijk duidelijk dat daar een kindje in zit? :lol:

@Santos: jemig das schrikken zeg… hoop dat de kleine meid snel weer helemaal opgeknapt is! :hug:

@Diaantje: mooi kaartje… helemaal mijn smaak, lekker simpel en neutraal, niet te druk… :inlove:

Hier alles ok, lekker geshopt vanmorgen met mams. Heb 3 van die hele lange wollen truien gekocht, soort van jurk-achtig ding. Maillot eronder, leuke laarzen eronder, leuke riem eromheen… tadaaaaa zwangerschapsoutfit zonder dat mensen 't weten :stuck_out_tongue:

Klinkt erg leuk Linda en inderdaad niemand die ziet dat het een soort van zwangerschapstenue is :wink: Ik moet zeggen dat ik ook het liefst jurken en rokken aan had. Tegenwoordig zit ik eigenlijk alleen maar in mijn "jogging"broek en slaapshirt, tenminste als ik de deur niet uit hoef. Dat zit op dit moment toch het lekkerst van allemaal :mrgreen:

Linda draag ik hier ook hoor. Moet alleen wat meer van die tunieken halen, heb ze nu alleen maar met korte mouwen straks passen me truitjes met mouwen niet meer om eronder te dragen. Misschien zo direct maar even naar de winkels. Of online shoppen, hoef ik de kou nog niet in. Ik heb daarnaast ook al wel een zwangerschapspijkerbroek die ik veel draag. Me eigen spijkerbroeken draag ik met de bovenkant open en een buikband erover heen.

Saskia ik kan me heel goed voorstellen dat dat inderdaad erg lekker zit, vooral nu. Hopelijk laat die kleine meid niet al te lang meer op zich wachten.

Suzanne, meid nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Hopelijk heb je een fijne dag gehad.

Volgens mij ben ik dit weekend bezig om mijn slijmprop te verliezen. Vanaf vrijdagavond is mijn afscheiding ineens veranderd van wit naar doorzichtig en van een beetje naar heel erg veel :roll: Volgens mij kan het niet anders dan mijn slijmprop zijn of niet? Ik wil woensdag toch eens even mijn vk vragen.

@babymuisje wrote:

Volgens mij ben ik dit weekend bezig om mijn slijmprop te verliezen. Vanaf vrijdagavond is mijn afscheiding ineens veranderd van wit naar doorzichtig en van een beetje naar heel erg veel :roll: Volgens mij kan het niet anders dan mijn slijmprop zijn of niet? Ik wil woensdag toch eens even mijn vk vragen.

kan je niet helpen meid, want kan me niet herinneren dat ik die bij kaja verloren ben… maar goed het zou kunnen he! je mag ook gaan bevallen he! wel spannend hoor, nu komt het echt steeds dichterbij!

Spannend meid!!! Keep us posted :wink: