Saskia, spannend!!! Ik hoop het voor je
Wij hebben vandaag geshopt en een babykamer uitgekozen, hij wordt in week 50/51 bezorgd!!! Hij is zo mooi, mag alleen niets laten zien van hubbie. Pas als de gehele kamer af is.
Ow das ook leuk Mascha, vooral als je straks gaat inrichten enzo. Ik mag ook graag elke dag even rondneuzen op de babykamer
Hoi babymuisje,ik ben benieuwd hoor.Ik zou het zo ook niet kunnen zeggen,ikdacht dat je dan ook wat bloedverlies kreeg,maar weet het niet zeker.Hopelijk duurt het niet al te lang meer.Spannend hoor.
Ik ben benieuwd hoor Marscha,we moeten dus nog even geduld hebben hahahaha.Flauw hoor hihihihi
Leuk he al die spulletjes aanschaffen en Linda,je hebt groot gelijk hoor.Staat toch hartstikke leuk met een legging of zo eronder.Wanneer mag je weer voor een echo en voel je je goed??Of beginnen de kwaaltjes te komen.
Zo ,ik ga even op de bank.lekker Gooische vrouwen kijken met een bakkie koffie en een tompouce.Morgen gaan we hard aan de lijn hahahaha.
er moeten er zeker 20 af.Die zitten er nog aan van de zwangerschap en we zijn met de BV gestopt dus mag het weer.Van de week ook aanmelden om weer naar de spordtschool te gaan.Ik heb er zijn in.
liefs Alexandra
Nou dames hier een BIA van mij. Ik weet het ik wou het niet doen maar nu ik toch wakker ben en beneden zit kan ik het net zo goed even melden. Mijn vliezen zijn tussen half 4 en kwart voor 4 ofzo gebroken. Mooi helder dus ik hoef nog niet te bellen, ow een wee. Vanacht moest ik al naar de wc en bij het afvegen nog meer slijm en wat bloed erbij, dit was dus echt mijn slijmprop die mij het hele weekend al peste. Gewoon m’n bed weer ingegaan en proberen nog wat te slapen. Ik dacht nog goh dus zo voelen oefenweeën aan, weet ik dat ook weer. Achteraf denk ik dat het al echte weeën waren, ow weer een wee. Toen was het ca. half 4 en werd ik wakker, omdat ik dacht dat ik moest plassen. Ik draai me om, om het bed uit te gaan en ik voel het water weglopen. Ik direct hurken in bed en ja hoor een hele waterval en het blijft maar doorlopen. Zo dat is tot nu toe mijn verhaal. Als de baby er is dan stuur ik wel een smsje naar 1982 en naar judith. Zo nu ga ik nog maar even op bed liggen of op de wc zitten, want dat vruchtwater blijft ook maar lopen :thumbdown:
Saskia, meid zet hem op 3 november is een hele mooie dag om geboren te worden, ik weet er zelf alles van
Meid!!! spannend!!! Leukleukleuk ik ga het novembermama’s topic in de gaten houden
Mascha, hieperdepiep HOERA!!! Gefeliciteerd met je verjaardag :thumbup:
Alexandra, jep voel me wel goed. Alleen gaat de misselijkheid wel toeslaan, en niet alleen meer in de avond… :roll: a.s. woensdag weer een echo, de laatste keer in het ziekenhuis :dance::dance::dance:
ow saskia super meid! ik hoop voor je dat het allemaal vlot verloopt en jullie snel jullie kindje in de armen mogen sluiten!
Mascha gefeliciteerd meid!
over 1,5 uur moet ik weer naar de VK, maar geloof wel dat alles weer goed is! ik fluit net als bij kaja weer door de zwangerschap heen! nergens last van! ja goed het wordt allemaal wel wat zwaarder, door de buikomvang en het sjouwen met kaja maar verder niets te klagen! nou ja soms dat maagzuur, maar goed lang leven af en toe een rennie!
was even aan het spieken ik ben nu gewoon de volgende die gaat bevallen hier aaahhhh er is echt nog niets klaar hier in huis!
van de week komt het nieuwe kozijn dan kunnen we aan de kamer van kaja beginnen!
Ow jee Lenneke, dan mag je wel opschieten Aangezien jij de volgende bent
Nee hoor geintje, volgens mij heb je eigenlijk nog tijd zat zo te zien
Kan me wel voorstellen dat het allemaal wat zwaarder wordt inderdaad.
@K1TT3N wrote:
Ow jee Lenneke, dan mag je wel opschietenAangezien jij de volgende bent
Nee hoor geintje, volgens mij heb je eigenlijk nog tijd zat zo te zien
Kan me wel voorstellen dat het allemaal wat zwaarder wordt inderdaad.
ach heb nog 9 weken tot ik officieel mag bevallen he! dus dat moet te doen zijn!
kamer van kaja moet alleen nieuw behang op, dat komt mijn schoonmoeder doen! en dan de nieuwe vloer erin! kast in elkaar en bed overhuizen van zijn kamertje, gordijnen ophangen en dan is het klaar! en de babykamer is alleen maar even soppen en opnieuw inrichten qua kleertjes e.d.
jaah! saskia!! zet m op!! :dance: :dance: :thumbup:
even snel de update van de APK keuring bij de vk
buikje groeit goed 1/3 tussen navel en borstbeen, bloeddruk was 110/55, maar we hebben dus tot nu toe echt een dwars ligger! bij de 20 weken echo lag hij al overdwars in mijn buik en nu dus weer! het is nog geen stuit, want de billen liggen niet van onder maar de rug… maar goed de kleine draait nog erg veel, dus grote kans dat hij nog goed gaat liggen!
Babymuisje is bevallen!!!
Dit heb ik uit het november2008mama’s topic geplukt: Eva is geboren om 11.44.
GEFELICITEEEEEEEEEEEEEERD!!!
Geniet van jullie kleine meisje!!!
jaaaaah gefeliciteerd met eva!! :inlove: :inlove:
ow super! gefeliciteerd met jullie meisje! geniet van je kraamtijd meid en laat je lekker verwennen!
GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN EVA!!!
Gelukkig is ze geen 5 weken blijven zitten :lol:
@ mascha, bij de openingspost staat trouwens dat we nog steeds duimen voor Linda
Ja Henrieke weet ik, maar heb een tijdje geen beschikking gehad over me eigen pc, moet het dus nog aanpassen.
Saskia en hubbie gefeliciteerd met de geboorte van Eva!!! Zoals ik al zei 3 november is een mooie dag om geboren te worden :dance:
geeft niet hoor, jullie mogen blijven duimen voor me :lol: morgen weer echo bij de gyn, de ALLERLAATSTE keer naar het ziekenhuis ben zo blij als ik daar niet meer heen hoef
Hoe is het met jullie ladies? Hier gaat 't wel. Bij vlagen goed misselijk maar hé, ik ga niet klagen, ik ben blij met die misselijkheid (geeft voor mij aan dat er wat aan de gang is in mijn lijf).
Ik ben zoooo zenuwachtig voor morgen. Haal me alweer allerlei doemscenario’s in mijn hoofd. Wat nou als er niks te zien is? Wat nou als we geen kloppend hartje zien? Wat nou als… blablabla. Erg he. Het zal vast allemaal wel goed zijn
Mascha, iedereen bij jou in de omgeving inmiddels op de hoogte? Sjongejonge de tijd vliegt zeg, je zit volgende maand alweer op de helft :shock:
Linda de tijd vliegt inderdaad hierro, maar goed ook. Ben namelijk nogal een ongedurig tiepje. Mijn gyn zei de laatste keer dat de misselijkheid inderdaad een goed teken is.
Verder hier zo moe, begin zelfs te twijfelen of ik wel naar me werk moet gaan.