Mascha, iedereen bij jou in de omgeving inmiddels op de hoogte? Sjongejonge de tijd vliegt zeg, je zit volgende maand alweer op de helft :shock:
Dat klinkt snel! Geniet er maar van, ik mis het nog steeds hoor :oops:
@Mascha, lastig he, computers horen gewoon te werken 8)
Volgens mij hebben de zwangere damens het meest te kletsen! Hoe gaat het met de andere beebs? Onze dame gaat het weer beter mee, nog wel erg veel hoesten, maar gaat de goede kant op
Henrieke jeetje, wat een grote meid wordt dat al. Btw me computer werkte wel, maar was even onbruikbaar omdat de computerkamer opgeknapt werd. Heb dus de afgelopen 2 weken gebruik gemaakt van hubbie zijn pc.
heb kaja daarnet afgezet op de peuterzaal voor het eerst…
we waren er en kaja zegt dood leuk mama moet niet mee!
sta je daar met je goede bedoelingen!
maar goed ben mee naar binnen gegaan, even kennis gemaakt met de leidster, leek me een vriendelijke vrouw en ze hebben hier altijd ondersteuning van een vrijwilliger en dat is mijn overbuurvrouw :lol:
ben na 15 min maar gegaan, kaja was zich al zo aan het vermaken en aan het spelen! die zag mij niet meer staan!
om 11.30 ga ik hem ophalen, het is nu wel mega stil in huis zeg! even wennen hoor!
Sorry Linda, maar nog weinig buik te zien. Ja me buik zoals ie al was, maar ik denk dat het niet lang meer zal duren, aangezien me eigen broeken toch echt niet meer passen nu.
Lenneke kan me voorstellen dat het inderdaad wennen voor je zal zijn. Je mag er dan ook best een traan om laten. Wel fijn dat Kaja het niet erg vond en zich meteen zo aan het vermaken was.
Probeer ik me collega op het werk te bellen, om te zeggen dat ik me veel te moe voel en dat ik liever niet kom werken, neemt ze gewoon niet op.
Sorry Linda, maar nog weinig buik te zien. Ja me buik zoals ie al was, maar ik denk dat het niet lang meer zal duren, aangezien me eigen broeken toch echt niet meer passen nu.
Over broeken gesproken, ik pas weer in een aantal van mn eigen broeken!!! hehe, eindelijk weer wat meer variatie in mn kleding :lol:
@Lenneke, ik leef helemaal met je mee… wat worden ze dan zelfstandig he! Ging Kaja trouwens niet naar een KDV? Ik vind het nog elke dag moeilijk weg te gaan, zou het liefst thuis blijven, maar als ik eenmaal aan het werk ben vind ik dat ook weer heerlijk
@Paco, gaaf rokje he!! Echt stoer, maar toch meisje :inlove:
@Mascha, brrrrr, praat me niet van hubbie’s PC’s :twisted: Hier ook een paar weken op die van hubbie moeten werken, maar dan is de printer / harde schijf niet aangesloten, staan niet al MIJN programma’s erop etc etc… Ben blij dat die van mij nu weer werkt en ik al mn programma’s weer heb!
Grappig trouwens dat er zoveel online zijn op een door de weekse dag!! Ik ga snel douchen en dan stofzuigen, zondag naar het bos geweest en dat voelt heel zanderig onder mn blote voeten 8) Kan nog net voor madame wakker wordt!
Henrieke heerlijk weer wat van je eigen broeken aan. Ben nog wel online, maar moet eigenlijk over ongeveer een uur op me werk zijn. Krijg ze daar niet te pakken, denk dat ik me collega zo maar een smsje verzend. Probeer al de gehele ochtend te melden dat ik me niet lekker voel en liever een dagje thuis blijf.
Ik heb me werk kunnen bereiken. Was vandaag dan ook vrij… Morgen weer werken.
Mag volgende week dinsdag langs komen op het hoofdkantoor, heb gevraagd of mijn rooster aangepast kan worden, zodat ik niet meer alleen sta. Geloof niet dat ze daar blij mee zijn.
Niet echt bijgelezen maar felicitaties wel gezien :mrgreen:
Zoals ik al typte zijn mijn vliezen tegen half 4 gebroken en heb ik daarna eigenlijk ook al direct redelijk regelmatige weeën gekregen. Om half 6 hebben we de vk gebeld en zij kwam hier tegen een uur of 6. Ik zat toen op ca. 3 cm. ontsluiting. Mijn man had toen nog de opbeurende woorden, ow dat word dus wel 3 of 5 uur vanmiddag dat ze geboren word. Echt de woorden waar een barende vrouw op zit te wachten op dat moment of niet Zij moest tegen 9 uur haar dienst overdragen aan een andere vk en zij kwam me nog even controleren om 9 uur. Ik had inmiddels eigenlijk tussen de weeën door af en toe een wee gehad waarbij ik een beetje zat te persen. Bij de controle van 9 uur had ik een ontsluiting van ca. 7 a 8 cm. Ik kon op dat moment wel een gat in de lucht springen, want dat betekende natuurlijk dat het niet al te lang meer zou duren :dance: Ik was dus nog steeds druk bezig met het wegpuffen van de weeën en op een gegeven moment begon ik dus ook persdrang te krijgen en daar zat de vk dus lekker op te wachten. Allemaal juichen en me loven van goed zo dat doe je goed nu duurt het niet lang meer. Om 10.45 uur mocht ik beginnen met persen en om 11.44 uur is ze geboren. Het was nog even een spannende laatste wee. Ik kon namelijk niet op de baarkruk zitten en ik kon ook niet op bed liggen. Ik ben dus op handen en knieën op het kraambed bevallen. Bij de laatste wee, was haar hoofdje geboren en moest ik haar er verder uitpersen, omdat ze vast zat met haar schoudertje. Jammer genoeg was na 1 keer persen spontaan de wee verdwenen en moest ik met spoed op mijn rug liggen, zodat de vk wat kon doen om haar uit mij te halen. Na, wat ik dacht, 1 keer op mijn buik te drukken was het woesh en dar was onze lieve kleine meid Eva Veronica. Foto’s volgen nog, want ik moet madammeke zo weer gaan voeden. Dames ik ben helemaal in de wolken en giga verliefd maar oordeel zelf maar als er eenmaal foto’s geplaatst zijn :inlove:
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: geweldig meid. Dat heb je goed gedaan zeg!!! Nu kan dan eindelijk het grote genieten beginnen. GENIET ervan en wat een mooie namen zeg!
Enne… ik wacht met smart op de fotootjes :mrgreen:
thanx…ja het is een schatje…maar ook een ondeugd hoor…ze weet precies wat ze wil en van wie ze het wil hahahha
Wat gaaf een make-up cursus…wil ik eigenlijk ook wel…zit al jaren (vanaf het moment dat ik make-up draag altijd in de zelfde kleuren …bruin…lichtbruin, donker bruin…ben wel naar een ander kapsel over gestapt…maar dat heeft jaren geduurd voor ik zover was hahahha …de kuif was aaaaaaaalllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnggggggg uit !!! )
Waar heb je dat gedaan?..alleen of gezellie met vriendinnen ?
Saskia goed gedaan meid. Hele mooie namen. Ben benieuwd naar foto’s.
Henrieke ik werk in een winkel.
Vandaag ook weer 6 uur achter elkaar op me voeten gestaan totdat het eindelijk tijd was voor 1 van de hulpkrachten om bij te springen. Ben toen maar snel eindelijk iets gaan eten. Dit gaat zo niet langer, hier ga ik aan onderdoor en voor me collega is het ook niet leuk. Ben nu alweer helemaal kapot en moet morgen en vrijdag nog. Kan niet weer een vrije dag nemen.