STOPPERS MEI 2007 - 5 - K1TT3N & Santos_05 GEFELICITEERD

Wat een mooie meid is dat toch he. jeetje :inlove:

ooh saskia! goed gedaan hoor… wat een schatje zeg :inlove: en wat een bos met haar al :inlove: :inlove:

hoe groot is ze? en hoeveel weegt ze??

Wauw wat een haren :inlove: Prachtig meissie :inlove:

@Linda, jullie hebben ook al een mooi boontje :inlove: Heerlijk dat alles goed gaat!!

@Mascha, pfff, dat is idd lang om in je eentje te staan en het wordt alleen maar erger naarmate je dikker wordt. Als het niet is vol te houden kan je eventueel gedeeltelijk in de ziektewet? (vervangend werk zal geen optie zijn denk ik :think: )

Ben alweer druk sinterklaaskado’s aan het inpakken…we doen het dit jaar hier, nu al zin in :lol: Ga even mijn creatieve geest weer laten rijmen want degene die organiseert zorgt ook voor iedereen voor een kleinigheidje en ik vind dat daar ook een klein gedichtje op hoort… pffff :mrgreen:

in het kader van het plaatsen van geboortekaartjes… heb ik die van Yvette ook even op de foto gezet

Het is in principe allemaal vol te houden, als ik maar gewoon me pauze’s kan nemen en dat is iets wat niet lukt als je alleen staat. Ben erg benieuwd wat ze dinsdag hierover te zeggen hebben.

Eva was met de geboorte 3140 gram en ca. 48 cm. Een klein tuttebelletje dus :inlove:

mogguh meiden…wat een prachtig meisje is Eva toch!! en het kaartje van Henrieke ook al zo mooi…hou van rustige kaartjes dus vind deze ook superr

@linda…prachtige echo meis…lekker genieten van je beebje in wording …

Hier weinig temelden…eerst even boodschappen doen…kom later weer even buurten…en anders…iedereen een heel fijn weekend!!

liefssss

even snel,hubbie had de melding weer per ongeluk gewist.Babymuisje,van harte gefeliciteerd met jullie mooie dochter Eva,wat een leuke naam zeg.Ik las dat het allemaal goed was gegaan.nu lekker gaan genieten en laat je maar lekker verwennenhoor!!

op de rest probeer ik straks te reageren en anders morgen of zo.

het is hier druk druk druk hahahaha,Mats last van zijn eerste tandje.erg zielig dus

liefs Alexandra

Tandjes, tja nog geen ervaring mee :mrgreen: maar wel zielige verhaaltjes gehoord. Sterkte ermee.

@babymuisje wrote:

Tandjes, tja nog geen ervaring mee :mrgreen: maar wel zielige verhaaltjes gehoord. Sterkte ermee.

Haha, is Eva niet geboren met tandjes :lol:

Hier ook nog geen tandjes in aantocht (gelukkig) :wink:

Gelukkig niet zeg. Dan zou de borstvoeding vast erg pijnlijk zijn :wink:

hoi linda,super mooie echo zeg.heerlijk he zo’n kloppend hartje.geniet er lekker van,

ik heb ook gestemd diaantje.

hoi babymuisje.hoe gaat het met eva,de kraamweek zit er al weer op zeker??lukt het allemaal.heeft hubbie nu lekker vakantie??

mats zijn tandjes zijn door.twee te gelijk,daarom had hij zo’n last natuurlijk :cry:

vorige week nog naar het bureau geweest.alles goed.hij weegt schrik niet 8430 gram.ja dat lees je goed hahaha.hij is 64 cm lang.hij groeide zoooo hard op de bv.hij heeft lekkere bollen wangen en lekkere billen haha.ik zal nog eens een foto plaatsen

liefs alexandra

Even gauw tussendoor, afgelopen vrijdag is de 4D echo gelukt. Frummel was lekker actief. Heb zelf alleen een tijdje zonder internet gezeten, kon dus niet eerder showen, maar hier is onze eerste foto in 4D.

Leuke echo Mascha :mrgreen:

Hier is inderdaad de kraamweek afgelopen. Maandagochtend is ze voor het laatst geweest. Dinsdag was een goeie dag en gisteren was wel een slechte dag. Ze was volgens mij niet helemaal lekker. Ze had s’ochtends de vorige voeding eruit gespuugd, uit haar neusje, het arme ding. Ze wou toen ook gelijk niet meer drinken en heeft toen dus een voeding overgeslagen. Verder was ze de hele dag kleine beetjes aan het drinken en erg veel aan het slapen. Vandaag is ze gelukkig weer helemaal zichzelf. Ze gaat straks nog even lekker in bad, want dat heeft ze de hele week nog niet gedaan, dus word het wel weer tijd.

mooie echo mascha!!

ik heb vanmiddag een kloppend hartje gezien!!! :inlove:

ben helemaal gelukkig!!! :dance:

super nadine! nu echt lekker genieten!

hier nog steeds een dwars ligger die soms mijn hele buik verbouwd!

verder druk druk druk met van alles en nog wat! de maand nog 5 diensten, dan 1,5 week vakantie en dan in december nog 11 diensten en dan verlof!!! ben er wel aan toe!

Nadine super meid!!!

Saskia, dat gaat zo te horen helemaal lekker met jullie. Balen dat ze even een minder dagje had, maar ja die hebben we allemaal.

Verder gaat alles goed hier, druk bezig met verbouwen, nog steeds, maar het einde voor hier boven komt inzicht, nu alleen onze slaapkamer nog. Alleen krijgen we het bed niet uit elkaar.

he meiden…ook hier trubbels met het internet…niet alles terug gelezen…

@nadine…gefeliciteerd meis met het goede nieuws…nu lekker genieten…

Hoe gaat het met Silve…word weer tijd voor Spam hoor!!

@Mascha…druk aan de verbouwing…tja…er komt heel wat bij kijken…ben blij dat wij dat allemaal achter de rug hebben…

Gave echo zeg!!!

@babymuisje…jammer dat je kraamweek afgelopen is he…van mij had hij ook wel even mogen duren, hebben overwogen om de kraamhulp fulltime in dienst tenemen…maar helaas…andere babietjes waren onderweg hahahaha

@Len…heerlijk zo’n dwarsligger…mis eigenlijk diep van binnen best dat getrappel in mijn buik…

denk je wel aan je rust? :wink:

@Henrieke…hoe gaat het met jouw kleintje??..alhoewel…ze is echt al zooooooo gegroeid he!!

@alexandra…knuffie aan Mats!!

Hier alles lekker hoor…Meagan heeft het schuiven op haar rug ontdekt…lag vanmorgen onder de tafel hahahha…dus nu alles van de grond af, stopcontacten dichtmaken en het is gedaan met de rust… :shifty:

Maar ben zooo trots op mijn meisje!!

iedereen een heel fijn weekend!!

Nadine van harte met het kloppend hartje :thumbup:

Ik ben wel blij dat de kraamhulp weer weg is. We hoeven er gelijk niet meer zo vroeg uit, we kunnen blijven liggen als we willen. Wel jammer dat je dan zelf weer de huishoudelijke dingen moet doen maar ja wel weer fijn om nu met z’n 3 te zijn.

Mascha, hier zitten we nog steeds midden in de verbouwing van onze keuken. Gelukkig kan hubbie daar nu weer mee verder en dan hebben we hopelijk begin volgend jaar een nieuwe keuken :pray:

diaantje rust wat is dat? dat is iets wat ik niet goed ken hoor, kan moeilijk stil zitten, ja nu even lui met de laptop op de bank!