STOPPERS MEI 2007 - 5 - K1TT3N & Santos_05 GEFELICITEERD

Hey meiden, weinig tijd gehad om tereageren…en nu eigenlijk ook niet want Meagan en ik gaan thee leuten bij een vriendin…

Wil iedereen een heel fijn weekend wensen!!

@ henrieke…mooie spam hoor !!..en dat dikkoppie…heerlijk !!!

@babymuisje…hoop dat je gauw van je pijn af bent…had het met Meagan ook heel vak en veel…maar het is (achteraf) het allemaal waard!

En wat die 37 weken betreft…hou er maar rekening mee dat het stiekem langer gaat duren…ik had het idee dat Meagan (net als de jongens ) met 39 weken zou komen…nou…tut heeft me mooi laten wachten tot 41 weken…zucht…en die 2 weken duurde langggggggggggg!!

@mascha…fijne maag dus…nog ff meis…na een paar weken word het hoplijk minder…

@ Linda…niet de hoop opgeven hoor…er gebeuren nog steeds wonderen…dus ik duim dat jullie wonder niet al te lang meer duurt …

@nandine…hoe is de 2e test gegaan?..ben heel benieuwd hoor !!..maar wel leuk toch zo snel op elkaar?..de jongens van mij schelen maar 1.5 jaar…ze hebben onwijs veel aan elkaar gehad…en nog…al geven ze dat natuurlijk niet toe…zijn momenteel niet echt elkaars vriendjes…maar straks met de vakantie (zijn ze echt weer aan toe) doen ze weer alles samen hahahahha…kunnen niet met elkaar en niet zonder elkaar hahahahha

@ lenneke…fijn dat het alles goed is gegaan bij de VK!!

zoooooo toch weer genoeg gereageerd…ben geloof ik niemand vergeten…

Hier alles lekker, Meagan heeft pas een paar dagen na de prikjes last ervan gehad…minder gezellig en mega hangerig…niets was goed leek het wel…

Maar ze is weer opgeknapt, dus weer een big smile …kan ik zo van genieten van die lach!

Ben ook langzaam aan over tegaan op de fles…nouja overgaan…ik combineer het …fles en borst…dat gaat heel goed!, en dan natuurlijk ook de vruchtenhapjes en af en toe papfles…(vind ze ook heerlijk)

Zo ik ga…anders heeft het geen zin meer…wil om 12 uur weer thuis zijn want dan komt Marv uit school en Ken heeft ook maar les tot 12 uur dus ook lekker vroeg thuis…

liefssssssssss

wauw, Meagan is al een stuk verder dan ons meissie! Die moet het nog bij mamamelk houden :mrgreen:

@Saskia, haha, help je hopen dat jullie beeb luistert en er al over 2 weekjes is :mrgreen:

Ik ga ook weg, van het weekend weer wat meer tijd hopelijk :wink:

Ik hoop ook dat ze luistert :smiley: Zou wel een goed teken zijn, maar als ik naar mezelf kijk en naar papa dan gaat ze niet luisteren, ben ik bang. We zullen zien.

de 2e test was iets duidelijker, en de 3e test is echt vet positief :dance:

13 november heb ik de echo… spannend weer hoor!! :wink:

kom later uitgebreider terug!! eerst ff de was enzo doen!

:-*

hier ook weinig tijd.jongens heel druk en eigenwijs.zijn op het moment ook geen vriendjes.ze hoeven elkaar nog maar aan te kijken en het is weer ruzie.vreselijk,lijk wel een politie agente haha,ik zal straks wat uitgebreider reageren.wat een leuke foto’s weer zeh.

liefs alexandra

Zo zeg Nadine, wat leuk voor jullie. 13 november een echo, spannend hoor. Hopelijk heb ik voor die tijd het grote nieuws dat onze kleine meid geboren is al verteld :wink:

Alexandra wat vervelend dat de jongens op dit moment niet zo geweldig leuk met elkaar omgaan. Hopelijk veranderd dat weer snel.

hoi meiden…

sorry dat ik niet zo vaak meer kom. Merk dat ik het ff nodig heb om wat afstand te nemen, ik wordt helemaal gek van mezelf haha.

Willen jullie eens naar mijn kalender kijken… http://www.fertilityfriend.com/ttc/chartgraph_module.php?d=2008-10-05 ik vond het nogal pieken-en-dalen-werk. Vreemd he? Daarnaast heb ik vannacht alleen maar op de wc gehangen :sick: en wil mn temp maar niet dalen (in vergelijking tot vorige maand). Ik hoop niet dat er wat aan de hand is, nouja… tuurlijk hoop ik dat wel, maar dat zou valse hoop zijn aangezien het volgens het ziekenhuis niet KAN. Maargoed. Dit is dus een van de redenen dat ik me effe op de achtergrond hou :wink:

goede morgen!

paco: ik kan je kalender niet zien, als ik m open zie ik niks igg :think:

maar je kwaaltjes klinken wel bekend :wink: wanneer zou je je nod hebben dan??

ow sorry, nou hierbij ff anders gedaan en er een afbeelding van gemaakt… tja wanneer mn NOD is, das een beetje vaag… Fertilityfriend gaf 3 x een bijwerking van mn eisprongdatum, dus nu weet ik 't niet…

misschien jullie wel?

Zoals ik het nu zie heb je op dag 16 je eisprong gehad en 14 dagen daarna zou je je NOD hebben. Als het goed is zou je over 2 dagen ongi moeten worden. Kan dus wel kloppen dat je temp nog hoog is. Mijn temp. zakte pas op de 1ste dag van mijn ongi. Ik hoop dat hij stiekem toch hoog blijft en kan me voorstellen dat je zo af en toe ff wat afstand nodig hebt. Is natuurlijk ook niet makkelijk om al dat gepraat over zwanger zijn en babies aan te horen. Ik duim voor je dat je temp toch hoog blijft :thumbup: :thumbdown:

thanx meid… hoop echt dat jullie er begrip voor hebben, vind het soms best moeilijk. Wordt soms ook gewoon echt gek van mezelf, het ene moment wil ik geen zwangere buiken en baby’s zien, het andere moment wil ik juist alle kindjes knuffelen… :roll:

Ja ik dacht zelf ook de 16e dag, dus dan zou ik 't idd over 2 dagen moeten worden. Mn buik voelt wel zo, maar toch… ik voel me gewoon een beetje gek :? ach komt wel goed. We wachten 't af… deze keer ook wel een positieve draai als ik ongi wordt: dan mag ik gelijk een afspraak maken voor een HSG :lol:

xxx

Positief blijven denken Linda :thumbup:

Toen ik nog niet zwanger was, voelde ik alles ook zo dubbel. Hier al die leuke verhalen lezen over babies en zwanger zijn maar onder tussen toch wel jaloers zijn dat ik nog niet zwanger was, erg dubbel allemaal.

linda: hoe is t met je meis?? nog steeds vage klachten???

:-*

Sorry, nog ff mijn buik showen

mijn buik van vandaag

:shock: haha! wat een flinke toeter zeg!! wel prachtig mooi rond buikie hoor :thumbup:

mooi buikie meid!!! Echt een ‘voorbeeldbuik’ hihi. :inlove:

Jep, nog steeds vage klachten, nu ook vreselijk gevoelige (.)(.)

Dat heb ik normaal niet als ik ongi moet worden :? mn lichaam neemt echt een loopje met me haha.

Zou het verstandig zijn om er een testje tegenaan te gooien…?

@Paco wrote:

mooi buikie meid!!! Echt een ‘voorbeeldbuik’ hihi. :inlove:

Jep, nog steeds vage klachten, nu ook vreselijk gevoelige (.)(.)

Dat heb ik normaal niet als ik ongi moet worden :? mn lichaam neemt echt een loopje met me haha.

Zou het verstandig zijn om er een testje tegenaan te gooien…?

als je zekerheid wilt kan je testen, misschien nog 1 of 2 dagen wachten als je dat geduld kan opbrengen, weet van mezelf dat ik me moeilijk kon inhouden om te testen!

zo das een mooie buik zeg!babymuisje

ohhh meiden sorry hoor, ik maak niet alleen mezelf gek maar volgens mij worden jullie ook gek van me :lol: :lol: :lol:

Eigenlijk wil ik wel testen, maar eigenlijk ook weer niet. :roll: helluuuup haha.

Linda ik zou toch nog ff wachten. Ik heb op de dag getest dat ik ongi moest worden. Dat is voor jou morgen als het goed is toch. Ik werd normaal gesproken altijd s’ochtends ongesteld en dat was ik toen niet. Ik heb er s’middags toen toch een test tegen aan gegooid en die was positief. Ik zou dus vandaag nog niet testen, moeilijk he. Ik hoop zo dat het positief is. :thumbup: :thumbdown:

ik had 3 dagen voor mn nod al een licht streepje… dus je kan het proberen…ik duim voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :pray: