WOWWWWW Nadine :shock: …Geweldig meis!!..een voorzichtig gefeliciteerd dan he …kom maar op met die foto’s …ben gek op testjes hihihi
Hier weinig tevertellen…weer eens een druk weekend gehad…zo even douchen en dan lekker naar bed met de nieuwe Wij jonge ouders…vind dat altijd zo leuk om telezen hahahaha…
@ babymuisje…mooie buik hoor!!, nog even meis…dan heb je je wondertje in je armen!
even spammen…
(wilde m als banner maar dat kan weer eens niet hier…)
@Nadine GEFELICITEERD!! (een licht streepje is ook een streepje :inlove: ) Haha, tja, niet aan de pil gaan, dan loop je toch een iets hoger risico he :mrgreen: Hier is een tweede ook al welkom hoor, maar ivm keizersnee moet ik nog even wachten 8)
@Diana, prachtig meisje hebben jullie :inlove:
@Saskia, mooi buikje!! Nog maar 5/6 kilo aangekomen? Dat is aan je buik niet te zien!!
@Paco, succes met het laseren van je ogen. Tot hoeveel afwijking kan dat?
Hier alles super! We hebben een mooi meisje, die het supergoed doet! Binnenkort weer wat foto’s, maar wij hebben wat problemen met de computers
Ooglaseren kan geloof ik tot een sterkte van -15… ik heb zelf ongeveer -5 dus zit nog niet in de risicogroep :mrgreen:
Hier minder, héél erg minder nieuws. Vanochtend bij de gyn geweest en haar gezichtsuitdrukking stemde me al niet positief. Zo leuk als ze mij hadden verteld aan de telefoon toen ik belde voor de uitslag van hubby, zo minder leuk was haar uitleg. Ze hadden niet mogen zeggen dat er ‘geen afwijkingen waren gevonden’. Want er is wel degelijk iets gevonden: de zaadjes hebben een afwijkende vorm. En ze zijn dermate ‘vervormd’ dat zwanger worden op natuurlijke wijze voor 99% uitgesloten is
Er zijn bij mij verder geen bijzonderheden gevonden, ik heb de afgelopen 2 cyclussen gewoon een eisprong gehad en uit de resultaten van mijn bloed (wat ik 3 x moest prikken vorige maand) blijken geen afwijkingen of rare dingen. Ik ben dus vooralsnog helemaal gezond…
We zijn nu doorverwezen naar de fertiliteitskliniek van het ziekenhuis in Voorburg. 31 oktober moeten we daar samen heen, het wordt ICSI of IVF. Dan gaan we wéér door de medische mangel, allerlei onderzoeken (voor ons beiden) en dan zien we weer verder. Al met al kan het dus nog máánden, zo niet járen duren. Maar we moeten het maar accepteren… Meer keuzes hebben we niet
Sorry voor mijn egoberichtje dames. Ben ff niet in de hoera-stemming
och linda, heel begrijpelijk dat je nu niet in een hoera stemming bent!
dit is niet wat je wilt horen! al dat medische gedoe! sterkte met het verwerken
Linda, dat is inderdaad niet leuk om te horen. Heel veel sterkte :hug:
Nadine, wat een verassing zeg maar dat zullen jullie zelf ook wel gedacht hebben Gefeliciteerd hoor.
Diana, leuke spam hoor :inlove: Kan niet wachten tot ik zelf lekker kan spammen :mrgreen:
Henrieke ben benieuwd naar jouw spam
Hey meiden…
Kwam even voorbij fietsen en las het rotte berichtje van Linda…
Jeetje meis, wat een klap als je dat tehoren krijgt…ze kunnen een hoop maar je wil gewoon dat het allemaal vanzelf gaat!!!
Denk aan je meis, sterkte !!!
Nadine gefeliciteerd!!! Geniet er maar lekker van.
Jeetje Linda wat rotnieuws. Jeetje… weet even niet wat ik moet zeggen.
Hier alles goed, vandaag weer een echo gehad en deze kon al buitenwaarts. Hubbie heeft er een fimpje van gemaakt. Blijft apart om het hartje te horen kloppen hoor, jeetje wat gaat dat snel. (Hubbie zegt: lijkt wel als of er een trein aan komt…)
Snel he zo’n hartje :inlove:
@Linda, he wat balen… :hug:
@Nadine, alweer getest?
Wat ligt het dicht bij elkaar he… de een waarschijnlijk zwanger en de ander voor IVF/ICSI…
he Linda,wat een vervelend nieuws zeg voor jullie??Dat is niet een bericht wat je wil horen van de gyn.ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen.niks kan je toch opbeuren :hug: :hug:
we denken aan je.
knap dat je zegt dat je het maar moet accepteren,ik zou het er knap moeilijk mee hebben om dat te kunnen.maar het is goed om positief te blijven.
liefs Alexandra
jeetje zeg linda… wat een ontzettend vervelend nieuws zeg… :hug: ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen… :hug: :hug:
ik heb vanochtend nog n test gedaan (clearblue) want die is minder gevoelig dan degene die ik had… en die was echt positief :mrgreen:
en dat terwijl ik woensdag pas mn nod heb…
thanx meiden… ik was eerst erg verdrietig en nu vooral boos. Vooral omdat ze ons zo lang in de waan hebben gelaten dat alles wèl ok was…
ik duik lekker mn bed in, heb het ff gehad vandaag.
:-*
Nadine, gefeliciteerd meid, niet gepland begreep ik, maar wel welkom Leuk hoor.
Linda wat rot, dat ze jullie zo lang in de waan hebben gelaten dat alles wel goed was. Vervelend hoor. Ik hoop dat dit alles snel resultaat heeft.
thanx Mascha. Ja wij vinden 't ook allemaal erg vervelend, dit is niet iets waar we rekening mee hadden gehouden en we wilden het ook allemaal niet weten, maar onderbewust wist ik wel dat het bij ons niet zou lopen ‘zoals het hoort’. We komen er wel, zij het met een omweg!
dit komt wel positief over, maar dat veranderd met 't uur :roll:
Er wacht ons nu een periode van heel veel wachten, moet maar proberen mijn gedachten te verzetten. Lekker op vakantie ofzo, maar dat zit er helaas niet in :lol:
Hoe voelen de zwangere dames zich? En met de kleintjes alles goed overal?
Kan me voorstellen dat je een wisselend humeur hebt Linda. Hopelijk levert het allemaal snel een resultaat op. Ik blijf in ieder geval heel hard voor jullie duimen :hug:
Nadine, wat een enorm leuk nieuws zeg. Zie dat je ook gelijk maar een banner hebt gemaakt :mrgreen:
Mascha die opmerking van je man over het hartslagje van de baby, dat zei mijn man dus ook, lijkt wel een sneltrein
Gisteren een niet zo lekkere dag gehad maar voel me vandaag gelukkig weer een stuk beter. Ik hoop zo dat ze besluit met 37 weken te komen, want de kwaaltjes komen me eigenlijk de strot wel uit nu. Ik kan niet eens meer fatsoenlijk slapen en moet nog zien of ik niet te moe ben om een eventuele lange bevalling te doorstaan. Mijn mannetje moet me maar flink aanmoedigen dan hahaha
Linda me duimen blijven hier voor je draaien. Hopelijk gaat het allemaal een beetje snel. Je kan altijd je hart hieruit storten niet vergeten hoor.
Saskia, ik kan me het wel een beetje voorstellen. Hopelijk blijft de jongedame niet te lang meer zitten en kan je lekker van der gaan genieten. Je haalt trouwens altijd wel ergens de energie vandaan, er schijnt zoveel adrenaline door je lichaam te gaan dat je de vermoeidheid niet eens voelt, heb ik wel eens gehoord.
Verder gaat hier alles wel redelijk, voelde me vandaag zo beroerd dat ik me eigen heb ziek gemeld. Voor het eerst en er werd meteen moeilijk gedaan, want ik stond alleen in de winkel. Gelukkig hebben ze iemand anders kunnen regelen.
Das vervelend dat ze gelijk moeilijk deden. Hopelijk voel je je snel weer beter.
Ik zal het je laten weten of er inderdaad genoeg adrenaline bij mij vrij is gekomen om de bevalling door te staan :mrgreen: Ik moet vandaag ff achter een kraambed aan bellen en ik ga de box in elkaar zetten
vandaag de apk bij de vk weer gehad:
bloeddruk 110/65, hartslag van de kleine 140 p/m, baarmoeder 24 cm wat precies overeenkomt met de duur van de zwangerschap!
heb een buikje vol kind zijn de vk! en zoals het er nu naar uit ziet en de groei zo blijft gaan mogen we een kindje rond de 3800 gram verwachten! maar goed dat kunnen ze nu nog niet met zekerheid zeggen!
verder geen bijzonderheden en gewoon zo lekker doorgaan! het gaat net als bij kaja, heerlijk dus!
liefs Len
Fijn dat het bij de APK’s zo goed gaat! Saskia alweer 35 wkn, wat gaat het hard he! Kan me nog helemaal voorstellen hoe het toen was Je zal nog veel meer baaldagen krijgen, maar reken maar niet op 37 weken, dan duren de laatste misschien wel 5 wel heeeeeel lang (en ik kan het weten :lol: )
@Mascha, heb je last van misselijkheid? Hoop voor je dat je je snel weer beter voelt!
@Paco, je klinkt idd heel rationeel, maar kan me voorstellen dat emotioneel het heel zwaar is :hug:
Heb alweer weekend!! Dinsdag gewerkt, dus lekker vrijdag vrij :mrgreen: Yvette ligt weer op bed, dus even ontbijten en dan lekker met een boek nog even op bed!
Yvette Spam, gezellig bij mama :inlove: (hihi, wat een dikkop vergeleken bij meagan :lol: )
Misselijkheid? Nee joh hoe kom je erbij :liar:
Heb gewoon momenteel een maag die maar heel weinig kan hebben. Een pan met wat restjes leeggooien is al te veel gevraagd.
Verder alles goed hoor, alleen baal ik een beetje van me werkgever. Ik meld me ziek en in plaats van dat hun er de dupe van zijn is mijn collegatje het, want die mag nu mijn uren en haar eigen uren werken.
Henrieke, jeetje dat wordt al een echte grote meid. :inlove:
Wel een lekkere dikkop hoor Henrieke :inlove: Ik kan het eigenlijk niet aan om te denken dat het nog maximaal 7 weken kan duren dus laat staan 5 weken. Ik hou me nu toch echt vast aan nog 2 weken en dan kan ze elk moment komen. De ene dag gaat trouwens beter dan de andere dag. Gister eigenlijk niet ergens last van gehad totdat ik de box in elkaar ging zetten. Dus s’avonds een wrak en behoorlijk wat last van mijn rug. Vandaag wat last van mijn banden geloof ik. In bed liggen is gewoon zo heerlijk. Dan voel ik al dat gewicht niet zo (tenzij ik me weer eens omdraai) maar zodra ik het bed uitga pfoe zeg. Gelukkig vandaag naar de fysio dus wie weet wil ze wel ff mijn zere rug masseren