STOPPERS MEI 2007 - 5 - K1TT3N & Santos_05 GEFELICITEERD

Ja inderdaad en madam is ook al volledig ingedaald dus we zijn er klaar voor :smiley:

hey meiden, was ze weer…zitten hier allemaal ( behalve hubbie…bofkikker…) in de lappenmand…maar gelukkig ben ik weer aan de betere hand, dus kan ik voor de kids zorgen…

@ Mascha…heerlijk de zwaluwhoeve, ben daar ook een keer geweest…zo onwijs genoten toen…denk dat de “peanut-girls” (vriendinnen) en ik maar gauw weer eens moeten gaan als ik jou zo hoor…

@ babymuisje…super dat alles lekker bij de VK is gegaan…schiet nou echt op he…spannend hoor!!

@ Alexandra…fijn dat de BV goed gaat, is altijd even afwachten he…

Hier zijn we langzaam aan de fles aan het wennen…Meagan bijt nogal graag…en dat terwijl ze nog niet eens tanden heeft…zoooooo pijnlijk dan…dus ben nu aan het combineren met kolven en gewone flesvoeding…gaat super …en mijn b(.)(.)bs zijn er ook heel blij mee.

(alleen de nacht/ochtend geef ik de borst…is zij te duf om teknagen hahahah)

@ Henrieke, hoe is het met jou ?

@ Linda…uitgestreken?..heb hier ook nog een himalaya liggen hoor…had m weg gewerkt, maar het blijft maar terug komen!! hihihi

Zijn hier ook begonnen met de fruithap…geweldig…

Ze zat elke avond tesmakken aan tafel als wij aan het eten waren…dus toen ze 4 maanden werd zo’n potje gehaald.

In het begin vond ze het niets…nu is het net een vogeltje die constant haar mondje open heeft , en als het op is is het brullen hahahhaha

Geef nog maar een half potje…en de bedoeling is om straks zelf temaken…maar mixer is kaduuk en gaan niet eerder dan van het weekend nieuwe halen…

zo liefffffff

nog ff een spammetje…

och diaantje! al weer 4maanden zeg! wat een heerlijk meisje!

hahaha ja uitgestreken, maar de volgende wasjes zijn alweer klaar dus er ligt alweer een hoopje :roll:

Vrije dag is alweer haast voorbij, helaas. Morgen weer een dagje werken en dan heerlijk 3 dagen weekend. Maandag mag ik weer naar de gyn, krijg ik de uitslagen van de bloedonderzoeken en gaan we verder bespreken wat we nu gaan doen. Ondertussen nog steeds aan het tempen, de afgelopen 3 dagen was 36.21 en nu vandaag opeens 36.61 dus eisprong is gister denk ik geweest. Komt goed uit, we hebben gister en 2 dagen daarvoor (dus om de dag) sexytime gehad, dus hopen… :pray:

Leuke spam van de kleine dame :inlove: wat een schatje zeg!!!

Jeetje Diana, dat wordt al een hele dame, 4 maanden alweer wat vliegt de tijd.

Ik mag morgen naar de vk eindelijk :dance:

oh super meis, ben blij dat je lekker aan het genieten bent!!, voor je het weet is je zwangerschap voorbij en ben je druk aan het luiers verschonen en verlang je soms weer naar het getrappel in je buik…

Kom maar op met die volgende echo…ze zijn prachtig !!

Diana wat een lief kindje zeg, heerlijke foto’s.

Mascha veel plezier bij de vk en idd kom die echo’s maar lekker showen :mrgreen:

Linda, ik duim weer voor je :thumbup: :thumbdown:

ja laat de duimpjes maar draaien… volgens mijn tempcurve ben ik vruchtbaar als wat, dus de afgelopen dagen… :mrgreen: :mrgreen:

Heel veel succes Linda, me duimpjes draaien hier overuren voor je

nou, volgens de fertilityfriend curve heb ik dinsdag mijn eisprong gehad… en we hebben volop geklust (om de dag) dus laten we goeie hoop hebben deze keer :wink:

Vandaag moet ik naar Den Haag, krijg een vooronderzoek om mijn ogen te laten laseren. Ga het toch nog doen dit jaar, volgend jaar krijg je geen cent meer terug van de belasting, nu nog zo’n 450 euro… ben een dief van mijn eigen portemonnee als ik het niet doe toch?

Dan wel inderdaad.

Succes met het vooronderzoek en je hebt idd groot gelijk dat je het dan dit jaar nog laat doen.

mijn buik met 34 weken zwangerschap.

Netjes, netjes… Heeft dat de ziektewet ingaan je eigenlijk nog goed gedaan?

Ja, in de ziektewet gaan heeft erg goed uitgepakt voor mij. Ik voel de baby daardoor stukken beter en ik ben ook wat kilo’s aangekomen (dat deed ik namelijk helemaal niet) en mijn buik heeft ook wel een groeispurtje gemaakt. Ik ben nu in totaal ca 5 of 6 kilo aangekomen. Nog steeds erg bescheiden maar sinds ik in de ziektewet ben gegaan zijn er 3 kilo bij gekomen. Dus dat lijkt me wel een goed teken. Nu blijf ik toch wel weer hangen op het zelfde gewicht dus blijkbaar is de groeispurt weer een beetje afgelopen.

mooie buik hoor!! En fijn dat de ziektewet zo goed heeft geholpen voor je. Je kindje en jij zijn tenslotte het belangrijkste!

Morgen moet ik terug naar de gyn. Benieuwd wat ze te zeggen heeft…

dames! effe ego!

volgens mij ben ik zwanger! gister getest en zie een licht 2e streepje …over een paar dagen nog maar n keertje testen…

:shock: :shock: :shock: gefeli meid!!! das snel… wist helemaal niet dat je bezig was voor een 2e! :mrgreen:

waren we eigenlijk ook niet :oops: maar nog niet aan de pil gegaan…

maar een 2e is hardstikke welkom… denk alleen wel dat we moeten verhuizen…

hoi Nadine,super zeg.Gefeliciteerd.Zo hoef je je in ieder geval niet iedere maand af te vragen of het wel raak is hahahahaha.

en je weet het he .een streepje is een streepje.hoe licht ook.

Linda,veel succes morgen bij de gyn.ik ben benieuwd.

liefs Alexandra