Linda balen zeg voor je ouders. Wie verwacht dat nu ook in Turkije.
Ja, ik ben erg blij met het kamertje, heb goed m’n best gedaan en ben er tevreden over.Ik mag s’ochtends altijd graag nog even alles goed bekijken :mrgreen: en inderdaad nu is het wachten op de inhoud :inlove:
Mascha vervelend zeg dat je je zo beroerd voelt. Hoop dat 't gauw wegtrekt en met volle teugen kan genieten van jullie wondertje!
Zo, lekker vrij vandaag. Vanmorgen lekker de badkamer een sopbeurt gegeven, nu even met de hond wandelen, de strijk wegwerken en dan op naar Schiphol, mijn ouders ophalen. Kan niet wachten om ze weer te zien :mrgreen:
Fijne dag meiden!
Zo weer bijgelezen! Inet heeft eruit gelegen, dus helaas voor mij huishoudelijke klusjes ipv inetten :mrgreen:
@Mascha, wat balen dat je opa zo reageerde… dat krijg je meestal als ze zich persoonlijk aangevallen voelen en geen idee hebben wat je bedoelde :hug: Ik hoop dat hij wel blij is? En ehh, als je zusje dichterbij woont krijg je eigenlijk automatisch dat je ouders daar wel langs gaan. Hier de situatie andersom… mijn ouders komen minimaal 1x per week bij mij en mijn zus langs, mar mn broertje woont 200km verderop en kan daar pissig over worden. Tja, hij gaat verder weg wonen?!? Ik kom daar ook alleen maar met een goede reden… (mn ouders een keertje vaker, maar echt niet elke week )
@Lenneke, Obstipatie ken ik (gelukkig) ook niet, succes ermee
@Saskia, gelukkig is alles met de kleine goed! Hier ook een paar keer doorverwezen voor CTG als ik twijfelde, maar ook ik zat altijd in de wachtkamer en dan was het weer goed :mrgreen: Mooi kamertje :inlove:
@Linda, wat balen voor je ouders… denk je mooi weer te hebben in Turkije heb je zoiets…
@Nadine, leuk he, meetypen :inlove: Yvette moet nu ook overal aanzitten en aan trekken, heerlijk :inlove:
hi meiden! ben er ff een paar dagen niet, we gaan een weekendje weg t/m maandag. Limburg, centerparcs Meerdal fijn weekend allemaal!!!
Ow lekker zeg een weekendje weg naar Limburg, heel veel plezier.
Fijn weekend!!
Linda ik hoop dat jullie een fijn weekendje weg hebben gehad.
Hier een vrij rustig weekend, gisteravond bij me schoonouders geweest en daar lekker meegegeten. Me schoonmoeder had goulash gemaakt.
Verder nu dan eindelijk de lang verwachte echo foto met de hartslag erbij, me schoonpappa heeft hem gister voor me ingescand.
Wauw :inlove: Mooi he :inlove:
Echt wel en nog maar een weekje dan heb ik de volgende
Ow lekker Mascha, nog een echo. Ga je die ook weer showen? We zijn natuurlijk wel weer nieuwsgierig he
Linda, hoe was je weekendje weg?
Diana uit elk nadeel valt een voordeel te trekken he Tuurlijk ga ik die ook weer showen.
Hi meiden!
Ben weer in de bewoonde wereld weekend was supergezellig, hebben ontzettend veel gelachen en plezier gehad. 't Was echt weer voor herhaling vatbaar :lol: en wat hebben we een mooi weer gehad… :inlove: hebben het hele weekend in ons t-shirt buiten gelopen, lekker zonder jas. En als je dan nu toch naar buiten kijkt, in en in triest (echt weer herfst!!
)
Vanmiddag weer onze hond ophalen bij het dierenvakantieland :mrgreen: heb hem heel erg gemist :roll:
Nu weer aan het werk… maar gelukkig morgen en vrijdag weer vrij gister begin van de avond teruggekomen, maar heb het niet gered om alle was weg te werken, er ligt nu nog één wasje en een berg strijk. Ik viel zowat om, zo moe… Morgen dus aardig wat te doen.
Jullie weekend ook leuk geweest?
Mascha, wat een mooie foto zeg, heel bijzonder :inlove: geniet er lekker van!
Linda fijn om te horen dat je zo’n lekker weekend heb gehad. Hopelijk zijn jullie een beetje tot rust gekomen. Hier eigenlijk een heel rustig weekend gehad.
Vandaag ga ik lekker naar de Zwaluwhoeve met me schoonzusjes en me schoonmoeder. Wij gaan ons heerlijk laten verwennen
Klinkt goed Linda! Hier ook supermooi weer geweest, lekker gewandeld in het bos en terasje gepakt :mrgreen:
Hier ook nog een hele berg strijkgoed… hubbie heeft geen overhemd meer, dus vandaag moet ik (en Yvette spuugt ze nu elke keer onder, dus heb ook extra veel :roll: )
Hoi Hoi,
kreeg geen melding dat er berichten waren ,erg vervelend.
Fijn dat je weekendje gezellig was Linda,het was inderdaad super weer.Nu us het maar triest.Ik heb de verwarming aan gezet en vanavond gaat lekker de openhaard aan.Vind ik toch ook wel weer gezellig hoor,
Wat een mooie foto Marscha.Dat blijft leuk om te zien he.Wat vervelend voor je dat je opa zo reageerde,familie!!Soms snappen ze er niks van en vaak is het altijd wel wat.Geniet maar lekker van je zwangerschap hoor.Straks lekker je eigen gezinnetje.
hier alles goed.Gisteravond uit eten geweets bij de italiaan 2 dueren verder.hartstikke lekker.De jongens zijn vriendjes met hun kinderen.Ze hebben tussen de gangen door bij hun boven gespeeld.dat was helemaal super he.Het was wel veel te laat.We zijn om 6 uur aan tafel gegaan en om half 12zwaren we thuis.de jongens moesten eigenlijk naar school vandaag,maar ik kreeg ze niet wakker.Ik heb ze maar lekker laten slapen :oops: dan hebben ze er op school toch ook niks aan.ze zijn net uit bed.Kunnen ze vanmiddag lekker weer naar school.
Marts doet het ook super Hij krijgt nog steeds borstvoeding.dat gaat erg goed.hij groeit als kool.Het is zo’n gezellig ventje.Lacht altijd en vollop kletsen.heerlijk.
de strijk stapelt hier ook flink op.Het is niet normaal zo’n berg er ligt.Het huishouden loopt wel eens in de soep.We hebben een mecha groot huis .het is heerlijk wonen,maar poetsen valt erg tegen.Ik krijg het maar niet opgeruimd nu,daarom heb ik mijn tante gevraagd of die een keer in de week eens wil komen.die poetst bij mijn andere tante ook.Dan kan ik ondertussen mijn strijk doen of iets anders.In het begin vond ik het niks.Ik ben thuis en dan iemand die komt poetsen voor je,maar hubbie zei ook,waarom niet.het is zoveel werk en dan met de kids erbij,ik hou bijna geen tijd over om iets leuks met ze te doen en dat is ook niks.ze zijn toch gewend dat ik altijd veel met ze doe.ik voel me wel een beetje een lui vrouwke hoor,maar volgens hubbie is dat helemaal niet nodig.het geeft net wat meer lucht.ze komt alleen maar stofzuigen en dweilen ,eer ze dat heeft gedaan is de ochtend al weer voorbij.
ik ga nu mats lekker wassen.de andere twee zitten voor de tv voor deze keer.
fijne dag,ondanks het slechte weer.
liefs Alexandra
Alexandra wat bof jij toch met zo’n man. Ik doe nog steeds zelf het huishouden, tenminste als ik me er toe kan verzetten. Ik doe alleen het hoognodige en echt als het nodig is. Ik kan eigenlijk niet echt meer stofzuigen en dweilen maar mijn hubbie laat dat toch echt allemaal liggen voor mij. Dus geniet er van dat je man dat zegt
Linda, wat fijn dat je zo’n lekker weekend hebt gehad. Weekendjes weg daar geniet ik ook altijd van, alleen gaan wij bijna nooit een weekendje weg Mijn man is veel liever aan het klussen in het weekend, zodat ons huis dan eindelijk ook eens af komt, wel begrijpelijk.
Mascha, heel veel plezier daar in de zwaluwhoeve en laat je lekker verwennen. Wel oppassen met bepaalde massage. Bij ons op het werk krijgen we 1 keer in de maand een stoelmassage en als je zwanger bent, kunnen ze bepaalde delen niet masseren omdat dat een miskraam zou kunnen opwekken, wel een erg kleine kans maar toch. Even aangeven dat je zwanger bent Hoop dat ik je niet bezorgd heb gemaakt, wilde je toch even waarschuwen.
Dank je wel voor de tip, ik wist dat al, heb even alles bekeken toen bleek dat ik zwanger was. Ik sla zo enzo de sauna over, daar is mijn lichaam niet aangewend en dan wordt het al afgeraden.
:thumbup:
Zo weer goed gekeurd door de vk, volgende week gaan we de bevalling bespreken.
Dat is altijd goed nieuws om te horen