Genieten doen we hier nu zeker, was om 5.30 al wakker :? en kon niet meer in slaap komen, ben uiteindelijk maar naar beneden gegaan.
Vanmiddag een familiereunie en hier ga ik mijn opa vertellen dat zijn 6de achterkleinkind onderweg is. Gaat ie helemaal te gek vinden, hij baalde zo dat het de vorige keer was misgegaan.
Allemaal een fijn weekend en spreek jullie snel weer.
Ow ja 6 oktober weer een echo, om te kijken hoever ik nu daadwerkelijk ben.
Super Mascha! Wat een geruststelling!
En mooie auto, een goede investering voor de toekomst :mrgreen:
super nieuws mascha! ga er maar lekker van genieten!
Mooie auto Mascha en veel plezier met het familie uitje
Mooie auto Mascha! En veel plezier vandaag!
Bij mij is gistermiddag tegen half 5 de vk nog geweest. Ik had de kleine weer de hele nacht, ochtend en dag niet echt gevoeld. Net voor ik de vk belde voelde ik haar heel zachtjes maar toch maar gebeld voor de zekerheid. Toen ik op de vk zat te wachten kreeg ik gelukkig 1 harde trap zoals normaal. De vk zei al dat dat altijd gebeurde maar dat ik er wel goed aan had gedaan om te bellen. Liever 1 keer te veel dan te weinig, zei ze nog. Hartje gehoord en alles was goed. Ze was zelfs al bezig met indalen, ze lag al lager dan afgelopen woensdag met de controle Als ik er nog niet gerust op was mocht ik ook nog wel even naar het ziekenhuis voor een hartfilmpje maar dat heb ik afgeslagen. Hubbie zei nog dat was leuk geweest voor het plakboek Wie weet gebeurd het nog een keer dat ze zo weinig beweegt en wordt het nog eens voorgesteld, kunnen we altijd dan nog doen Ik had wel een harde buik dus de vk zei al dat ik haar daardoor wat minder voelde en dat ik het rustig aan moest doen. Mijn man heel droog, als ze nog rustiger aan doet valt ze om. Het ligt vast aan eergisteren toen ze de muur er uit hebben gesloopt. Daarna heb ik alles afgestoft en toen nog met een natte doek over alles heen geweest. Blijkbaar was het echt te veel. Ik moest alles rustig aan doen en in een langzamer tempo en vooral s’ochtends geen alarm zetten, lekker uitslapen. Dat probeer ik wel maar ja mijn mannetje moet ook werken he dus alarm moet aan blijven.
Hoi Babymuisje,dat was vast even schrikken.gelukkig was alles goed.rustig aan doen dus maar.
op de rest reageer ik straks,Mats roept.
liefs Alexandra
Jeetje meis, dat zal schrikken zijn geweest. Gelukkig heeft de vk je kunnen geruststellen.
ow getsie, schrikken zeg! maar gelukkig is alles in orde.
Hier net weer ff een domper. Leuk voor hun, maar ik vind het minder :silenced:
Een oud-collegaatje van me, 27 jaar, hadden net een nieuw huis gekocht, helemaal leuk, nieuwbouw enzo… waren totaal niet bezig met trouwen of kindertjes, en ze blijkt dus zwanger te zijn… :wall: 20 weken alweer en ze wisten het zelf niet eens.
Maargoed. Vanavond weer ff het kindje van onze vrienden platknuffelen, meneertje is ondertussen alweer 4 weken oud :inlove:
Meiden hebben jullie toevallig hyves? Mocht iemand me toe willen voegen: http://www.lindaatjuhhh1.hyves.nl
Fijne (werk)dag allemaal!
Ach jeetje Linda, wat vervelend is dat om te horen meid. Hopelijk heb jij datzelfde nieuws ook snel. Ik heb je al een uitnodiging voor hyves gestuurd
Hier zaterdag een familiereunie gehad en heb het hier aan mijn opa verteld, die reageerde heel droog zo van, gefeliciteerd, hopelijk gaat het nu wel goed. Vraagt me moeder later aan hem hoe hij het vind, begint ie over een blog van mij op me hyves, waar ik klaag over het feit dat ik mijn familie zo weinig zie. En over dat het van a naar b net zover is als van b naar a. Ik mocht dat soort dingen niet meer zeggen en die afstand geld voor ons ook. Heb hem even gevraagd of hij wist wie er allemaal op mijn bruiloft waren geweest, ik had al mijn ooms en tantes en neefjes en nichtjes uitgenodigd. Hij wist niet wie er geweest waren. 1 oom he… Ik heb 9 nichtjes en neefjes en 5 ooms en tantes en die hebben allemaal aanhang. Hubbie en ik wonen sinds 2005 in ons huidige huis, Hij is nog nooit hier geweest, niemand van mijn familie is hier ooit geweest. Wij zijn in die tijd regelmatig die kant op geweest.
Ja, ik heb hyves en heb je inmiddels ook al een uitnodiging gestuurd
jeetje Mascha wat vervelend zeg. Hoop dat de rest van de dag toch nog een beetje leuk is geweest. Wij hebben zelf ook een aantal familiekwesties… heel vervelend soms.
Ik heb jullie uitnodigingen geaccepteerd :mrgreen:
Das inderdaad niet leuk van je familie maar ik herken het wel heeeeeeeeeeel erg goed. Zo komen mijn moeder en zusje alleen met verjaardagen hier en heeft mijn zusje nog eens besloten dat ze niet meer aan verjaardagen doet. Dus die zien we hier nooit meer. Mijn moeder komt ook maar 1 keer in het jaar als ik jarig ben en ze gaat wel vaker naar mijn zusje toe. Ik denk dat als de kleine hier eenmaal geboren is dat mijn moeder wel vaker komt maar ja dan is het nog niet voor mij maar voor de kleine.
Ik heb de babykamer zo goed als af en wou ff wat foto’s showen :mrgreen:
De kast staat op de overloop aangezien we geen ruimte meer hadden op de babykamer. Tegenover de commode staat namelijk nog het werkbureau van mijn man. We moeten eerst de keuken nog verbouwen en dan is zijn toekomstige werkkamer aan de beurt dus we moeten het eerst zo maar doen. We hebben toch genoeg ruimte op de overloop.
ow familie kwesties! hier ook last van! van mijn kant van de fam. mijn ouders zie of hoor ik ook bijna niet, maar probeer me er niet meer druk om te maken!
heb echt een piep nacht achter de rug, heel de nacht wakker gelegen van de kramp in mijn buik, omdat ik zo’n last heb van obstipatie… moest er bijna van overgeven zo naar!
dokter gebeld en lactulose gekregen! pff voel me zo naar he!
Wat bij mij erg goed werkt is blanke vla met noten cruesli. Sinds ik dat eet kan ik gewoon weer elke dag naar de wc en dan zelfs vaker dan 1 keer. Ik wou dat ik dat eerder had ontdekt, want ik heb er ook erg veel last van gehad. De lactulose heeft bij mij niet erg goed geholpen en vond het ook niet eens lekker. Ik hoop dat het bij jou wel gaat helpen, want die krampen ken ik ook maar al te goed. Ze kwamen dan ook nog eens midden in de nacht bij mij en zat dan bijna de hele nacht op de wc. Sterkte.
hmm over die obstipatie kan ik (gelukkig) niet meepraten :eh: :lol:
Gaaf babykamertje zeg, leuk al die kleurtjes! En de meubeltjes zijn ook mooi zeg! Helemaal mijn smaak
Morgen mijn ouders van Schiphol halen… ze zijn 8 daagjes naar Turkije geweest, maar ontzettend slecht weer gehad zelfs een windhoos, blikseminslag in het hotel (5+ sterren, dus gelukkig alles goed geregeld) en wateroverlast, tot overstromingen aan toe). Echt heel sneu, ze hadden het zo ontzettend verdiend
linda: balen zeg voor je ouders :thumbdown:
over obstipatie kan ik ook niet mee praten… :mrgreen:
mascha: moest jij niet in september afrijden??
babymuisje: leuk kamertje zeg… nu nog wachten op de inhoud
volgens mij krijgt silve een tandje :inlove: en nu zit ze heel irritant te doen naast me… wil ze op t toetsenbord rammen en dan duw ik dr weg en begint ze keihard te schateren… lekkere tuttebol :inlove:
Nadine inderdaad ik moest 3 september afrijden, ik dacht ook dat ik gemeld had dat ik gezakt was op me bochten.
Obstipatie ken ik hier ook ja, maar daar had ik voor me zwangerschap al last van, heb namelijk een spastische darm. Heb wel het idee dat het erger geworden is sinds me zwangerschap. Ik ga dan ook zeker de tip van babymuisje uitproberen.
Babymuisje, wat een schattig kamertje en wat een leuke meubels, wij willen ook voor wit gaan en dan met de decoratie kleur aanbrengen.
Jeetje Linda wat hebben je ouders een pech vakantie gehad zo zeg.
ooh misschien dat ik t wel niet gelezen heb hoor, :oops: wel balen zeg!!
is er alweer n nieuw examen aangevraagd??
Nee nog niet, heb ook geen lessen meer gehad sinds me examen, ik les meestal s’morgens, omdat dat beter uit komt met me werk. Momenteel voel ik me s’morgens te beroerd om te lessen.