Ik had al gezegd tegen de vk dat ik al bezig ben met bekkenbodemspieren. Ik doe er niet veel maar iets van 5 op een dag ofzo. Ze zei dat je voor de bevalling ook niet al te veel mocht doen, omdat de bekkenbodemspieren juist slapper moeten zijn, zodat je kindje er door heen kan. Ik laat haar de volgende keer wel even kijken dan weet ik hopelijk zeker wat het is. Ik moet nu 30 september weer heen.
Wat een stoere knul zeg die Mats, hele leuke foto’s.
Linda, leuk dat je je auto dan eindelijk hebt. Wel balen dat de duivels toch weer zijn gekomen. We duimen weer voor je.
Nou aangezien iedereen vertelt waar ze wonen dan zal ik ook maar zeggen dat ik in Friesland woon
he balen linda! maar idd op naar de volgende ronde :thumbup:
zo wat is Mats gegroeid :shock: echt een stoer kereltje zeg :inlove:
babymuisje: ooh friesland das lekker in de buurt
lenneke gefeliciteerd!!
paar foto`s van de vakantie in frankrijk
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: wat een schattie zeg, vooral die laatste foto :mrgreen: leuke foto’s!!! Lekkere vakantie gehad?
@Linda, op naar de volgende ronde!
@Nadine, wat gaat het snel, jullie meissie zit al zelf :inlove: Prachtig!! Mooie vakantie gehad?
Nadine inderdaad leuke foto’s, een lekker lachebekkie zo te zien :inlove:
Nadine wat een poepie, dat wordt een hartenbreekster, echt waar die lach gaat harten doen breken
Linda meid, wat vervelend weer die rot ongi, heeft het strooien toch niet gewerkt sowwy Wel lekker dat je je autotje nu hebt, geniet er maar lekker van.
ow ik geniet er zeker van :mrgreen: ben echt zo trots als een pauw hihi.
Mascha, kun je niet nog ff wat HCG-tjes bewaren voor me? Voor aankomende cyclus :mrgreen:
Hey meiden bedacht me net dat ik echt nooit meer hier kom :oops: .
Hier gaat het nog steeds niet lekker met Sem dus ben vooral heel druk met hem bezig. Heb nu weer een middeltje voor hem tegen de buikpijn, en het spugen waar hij al die tijd al last van heeft, en als dat niet werkt gaan ze dan eindelijk verder onderzoeken d.m.v. slik- en contrastfoto’s van slokdarm, maag en darmen. Hij is bijna 5 maanden en al die tijd zijn we al aan het rommelen en heeft hij buikpijn. Het lijkt de afgelopen dagen (sinds het nieuwe middeltje) wat beter te gaan, dus of dat nou de oplossing is (en voor heo lang want hij kan dat toch moeilijk de rest van zijn leven blijven innemen…).
Ik lees dat het met de meesten van jullie goed gaat en dat Mascha dan ook eindelijk zwanger is! Gefeliciteerd meis, hoop dat je er van kan genieten!
Linda balen dat het voor jou maar niet wil lukken! Ben je al bij een arts geweest? Je bent al zo lang bezig nu…
Voor iedereen een dikke kus en ik probeer weer wat vaker te komen lezen hier!
Hey Suzan, jeetje meid wat een problemen met Sem, hopelijk werken die nieuwe medicijnen en gaat het gauw beter met hem, we nemen het je niet kwalijk hoor.
Hey wat leuk dat je even komt kijken Suzan, maar wat naar dat je al maanden loopt te dokteren met Sem, zou daar moedeloos van worden als ze niet precies weten wat het nou veroorzaakt …hoop dat dit nieuwe medicijn aanslaat en dat je kleine man gauw van de pijn af is en er hopelijk overheen groeit.
knuffel !! :hug:
nog even snel een Meagan spam…en dan ga ik lekker ff douchen…
hoi Linda,balen zeg,hopelijk volgende maand meer geluk.we gaan weer duimen voor je.
vervelend suzan,dat je al zo lang aan het tobben ben met sem.hopelijk helpt dit.
Marscha,veel succes met je echo vandaag.hoe laat moet je??
ik ga zo babyzwemmen met Mats.heb ik met de andere twee ook gedaan.Ik ben benieuwd hoe hij het vind.
wat een mooie foto’s nadine.wat lijkt ze op jou zeg.heerlijk zo’n vakantie.wij gaan van de week boeken als het goed is.het wordt waarschijnlijk curacao.heerlijk.
fijne dag allemaal
liefs Alexandra
veel plezier met zwemmen ben heel benieuwd wat Mats ervan vind…
enne…curacao…heerlijk…nog plekkie over in de koffer?:mrgreen:
Helemaal vergeten te schrijven…Nadine…wat een prachtige meid is ze toch…en wat groeit ze hard zeg :shock:
Hebben jullie ook allemaal het idee dat er nog zoveel tegenieten is maar dat zo onder " vandaan" groeien?
De grote roze (hubbie denkt blauwe) wolk is hier aangekomen!!! Het hartje klopt!!!
Foto komt nog, maar wilde dit jullie even laten weten.
Enne Linda ik bewaar hcgtjes voor je hoor
gefeliciteerd Mascha :thumbup: Nou lekker gaan genieten
Susan wat vervelend zeg dat hij zich nog steeds niet goed voelt. Hopelijk werkt dit middeltje goed.
Wauw fantastisch nieuws meis !!,
ben heel beniewd naar de allereerste foto jullie roze of blauw wonder!!
Heeeeerlijk Mascha! Gefeliciteerd met dit goede nieuws
@Suzan: ja, loop al een tijdje bij een gynaecoloog… Hopen dat 't met jouw kleine man gauw beter gaat hoor :hug:
Ik heb lekker weekend, vanavond een feestavondje gezellig. Fijn weekend allemaal!
hoii Marscha lekker blijven zweven!!!Gefeliciteerd.
Mats vond het zwemmen heerlijk.hij heeft echt genoten,zelfs al een paar keer kopje onder geweest en dat ging heel goed.
groetjes Alexandra
Ik zal hier even verder toelichten, zat vanmiddag bij me ouders namelijk.
Wij komen bij de gyn. binnen en deze vroeg meteen of er weer sprake was van een nieuwe zwangerschap. Wij van jaaa. Hij wilde meteen mijn eerste dag van me laatste ongi weten en begon te rekenen. Toen de echo, ik was zo zenuwachtig toen ik op die stoel kroop, hubbie ook gaf hij later toe. Ik kijken en turen, maar had niet het idee dat ik iets zag, ja me kindje, maar geen hartje of iets dergelijks… De schrik sloeg alweer toe natuurlijk. Toen ging het geluid aan en ja hoor daar klonk toch daadwerkelijk een hartritme… Heb kort liggen huilen daarro en eigenlijk kan ik dat nog steeds wel doen. Ik mag 6 oktober nogmaals terug komen, omdat ik op dit moment op 6 weken en 6 dagen zit en dan gaat hij de officieele uitgerekende datum berekenen vertelde hij.
Verder nog meer goed nieuws, we hebben vanmiddag een nieuwe auto gekocht een deawoo Nubira van 2003. Zie hieronder dit is hem.
Ben zo blij voor jullie dat alles goed is met kleine beeb… en nou heerlijk genietend het weekend in !
Mooie auto trouwens…!! :thumbup:
fijn weekend allemaal !!!