Zwangerschapsdementie… pfff, praat me er niet van… ben al twee afspraken vergeten, als ik het niet opschrijf (en dan nog vergeet ik op de kalender te kijken) :wall:
Iedereen was minder fanatiek met het vorige deeltje, want eerst kreeg ik altijd netjes datums, maar dat werd later minder, dus het is maar goed dat we weer zo’n mooi nieuw lijstje hebben (en grappig, we zijn ook begonnem met winnie de pooh :mrgreen: )
Ik dacht dat het haaruitval kwam doordat ik naar de kapper was geweest en niet elke dag mn haar borstel (ivm krullen), maar nu jullie het zeggen… ja, hier dus ook last van… Yvette trouwens niet, want die heeft zelf zowiezo weinig haar :lol:
@Linda, jammer dat we geen HCG tjes meer hebben, maar we blijven hard duimen!!
Ik ben niet zo gek van meeten, maar dit is wel een heel gezellig groepje, dus misschien doe ik wel mee
Hier wel wat hcgtjes over, dus ik strooi wel even hou je emmer maar gereed Linda ***************************************
Over dat meeten denk ik er precies zo over als Henrieke. Ik ben ook niet zo iemand maar wie weet als er een leuke locatie is en een leuke datum dan kom ik misschien ook nog wel.
Vandaag weer controle bij de vk en wil haar toch een rare vraag gaan stellen. Ik heb namelijk het idee dat alles van onder begint uit te zakken. Ik heb het gevoel dat mijn schaamlippen bijna op m’n knieën hangen en dat alles wat er qua ingewanden in zit ook allemaal meezakt :roll: Na de controle ga ik even lekker shoppen
Tuttebel hier heeft volgens mij een beetje last van ruimtegebrek ofzo, want trappen doet ze niet heel veel meer maar ze drukt wel haar hele lijf even lekker dicht tegen mijn buikwand aan. Niet een erg lekker gevoel maar wel komisch om te zien dat er weer een scheve bult zit :mrgreen:
nou meiden…mij lijkt zo’n meeting wel gezellig!!, leuke meiden hier dus als het een beetje centraal is hou ik een plaatsje vrij…
En als we geen leuke plek kunnen verzinnen mag het eventueel hier bij ons thuis , maak ik een lekkere lunch !(ben de lulligste niet hihihi)
@ babymuisje…ik heb dat gevoel ook gehad, volgens mijn VK kwam het omdat er meer druk op dat schaambeen kwam tezitten door de baby…in de schaamlippen werd meer bloed geperst waardoor er ook een soort van druk op kwam…
Erg vervelend, maar gelukkig geen bedreiging of iets dergelijks…
meiden over 3 uurtje heb ik de 20 weken echo! spannend dus!
nog 3 uurtjes en we weten of alles goed is met wurmpie en welk geslacht het gaat worden! :dance:
ohhhhhh spannend meis…laat je weten wat het is ?
veel plezier bij de echo straks !!
Diana wat aardig dat jij wel eventueel thuis een lunch wil maken :mrgreen:
Lenneke veel plezier met de 20 weken echo, geniet er van en ja ook ik ben nieuwsgierig naar wat het is
spannend, wil je graag weten wat 't kindje wordt? En mogen wij 't ook weten? :inlove: :inlove:
Thanx voor de HCG’tjes Mascha :lol:
Hier een gebroken nacht achter de rug. Ik voelde me al zo ellendig, maar nu nog meer… mijn ouders zijn vannacht op vakantie gegaan, wij hadden aangeboden om ze te brengen. We hebben bij mijn ouders gegeten gister, dus we dachten weetjewat, we blijven daar gezellig. Afijn, allebei toch even 2 uurtjes onze ogen dichtgedaan op de bank daar (van 00.30 tot 02.30 uur) en toen de vakantiegangers naar Schiphol gebracht. Eer we op bed lagen, was het 05.00 uur wat een nacht zeg, ben dat niet meer gewend :silenced:
Meeten lijkt me gezellig, al zal ik me wel een beetje een jonkie voelen :mrgreen: niet dat jullie oud zijn hoor :shifty: maar meer omdat jullie allemaal al kleintjes hebben of zwanger zijn :inlove: plek maakt me niet zoveel uit, liefst wel een beetje centraal… Ik woon in Delft, maar heb niet zo’n enorm huis… maar hé, ik mag over 2,5 uur mijn auto ophalen dus ik cross overal heen
@Lenneke, veel plezier bij de echo!! Ben benieuwd of het weer een meisje wordt :mrgreen:
@Paco, naar bed jij :lol:
Ga snel weer aan het werk, maar moest even spieken! Kom zo weer even spieken hoe de echo was :dance:
nou dat wordt dus een meeting, gezellie! :thumbup:
wat is centraal? ik bedoel waar woont iedereen eigenlijk, denk dat t voor mij weinig uitmaakt aangezien ik in t midden van t land woon (amersfoort)
maar misschien is t idd leuk om t bij diaantje te doen?? aangezien de beeb`s nogal klein zijn en t weer slechter wordt?? of hebben jullie een ander idee??
lenneke : spannend! ik denk dat t een jongen wordt! laat je ff weten of ik t goed heb?? :mrgreen:
net terug van de echo dame’s
alles was super! kleine groeit goed!
alles er op en eraan, alles functioneerde naar behoren!
kleine ligt wel redelijk dwars in de buik, met de rug naar boven en voeten en hoofd beneden, maar goed kan nog alle kanten op he!
placenta lag mooi hoog en opzij, niet voor de uitgang!
en voor de dame’s die het willen weten:
Kaja krijgt een broertje!
mwaha ben helemaal happy de peppy nu!
liefs Len
waaaaauuuuuuuuuuuuuuuuwwwwwwwwww, van harte meis !!!
is wel errug leuk hoor …en ze hebben zoveel aan elkaar !!..oh …heb ik het nu verklapt… :oops:
Gefeliciteerd Lenneke, leuk hoor.
Bij de vk was alles goed. Ben goed gegroeid dus het thuis blijven was een goeie beslissing. Heb nog gevraagd naar dat uitgezakte gevoel en dat konden 2 dingen zijn. Of de baby drukt op mijn blaas waardoor het zo voelt of er mijn blaas is daadwerkelijk aan het zakken door de slappe bekkenbodemspieren. Ze wou wel kijken maar we waren eigenlijk aan het eind van de controle dus bewaar het wel voor de volgende keer. Verder hebben we het nog even gehad over de bevalling en ik moest mijn wensen maar op papier zetten zodat het in het systeem gezet kan worden.
nieuwe buikfoto van vandaag, 32 weken.
hallo,hallo,Marscha wat super gemaakt zeg dat lijstje je bent me alleen vergeten.Snackertje ,eigen naam alexandra bevallen van Mats op 27 juni.
geeft niet hoor.de zwangerschapsdementie begint nu al hahahaha.
Leuk een meeting.Ik woon in bergen op zoom.Misschien inderdaad bij diaantje dat is denk ik wel centraal.
linda,komt helemaal goed meid.we gaan gewoon hard duimen dat je zo zwanger bent
lenneke gefeliciteerd.super joh.ik heb er 3 en het is erg gezellig,
babymuisje,wat een mooie buik.hopelijk is het alleen de druk op je blaas.
tot nu tor valt het mee met de haaruitval,een klein beetje,maar na roel had ik het heel erg,leek wel of ik kaal werd.
vanavond krijgen we nog kraam visite van een club waar hubbie bij zit.allemaal mannen.maar dat geeft niet,ik ben gewend omtussen de mannen te zitten hahaha,
als er iets is afgesproken over een meeting horen we het graag.
hier nog wat mats spam
liefs alexandra
mooie buik !!!
Hopen dat het gewoon de beeb op de blaas is…want een uitgezakte blaas is ook niet alles…mijn buuffie had een uitgezakte baarmoeder…maar dat kwam weer omdat ze 3 kinderen in korte tijd kreeg…maar met oefeningen doen is het al een heel stuk verbeterd met die bekkenbodem spieren …dus meis…aanpannen die handel :thumbup:
schiet al op he …de bevalling komt steeds dichter bij :dance:
ohhhh alexandra wat is Mats al gegroeid zeg :shock: …een heel kereltje al…heerlijk !!!
Precies wat er op zijn shirt staat STOER !!!
JOEPIE!!! Gefeliciteerd Lenneke!!!
Heerlijk bikkeltje Alexandra :inlove:
@Saskia, mooie buik! Wanneer mag je weer naar de VK?
Ik woon in Drenthe…
Lenneke gefeliciteerd, helemaal te gek, ik heb gespiekt
Alexandra, inderdaad wat er op zijn shirtje staat klopt helemaal!!! Het is echt een stoere vent en sorry, had inderdaad al het idee dat ik iemand vergeten was. Jullie staan erbij hoor
Saskia mooie buik, alleen balen dat je zo’n last hebt van dat uitgezakte gevoel.
Ikke woon in de provincie Flevoland.
Mogguh meiden, allemaal een hele fijne dag vandaag!, ben een beetje boel druk vandaag…dus kom af en toe ff langs…
oh enne ik woon in Gelderland: Heteren
de duivels zijn gisteravond gearriveerd…
Achja, volgende ronde maar weer.
Saskia, mooie buik zeg!!!
Lenneke, wat leuk :inlove: :inlove: gefeliciteerd
Mats is STOERRRR :inlove: wat een lekker ventje!
Ik heb gister mijn autootje opgehaald. Ben zo vreselijk happy :mrgreen: voel me echt net een klein kind, zo blij hihi.