STOPPERS MEI 2007 - 5 - K1TT3N & Santos_05 GEFELICITEERD

FIJNE PAASDAGEN

foto’s zeggen genoeg,wat een knappe meid zeg.Smelt helemaal weg.

liefs Alexandra

Gave hoed :inlove: Wat een prachtig paasmeisje :mrgreen:

Heb jullie schandalig verwaarloosd, maar was erg internet moe :oops:

@Diana, Yvette komt niet verder als wawa voor de hond, ki voor kikker en da/ta voor alle andere dingen :lol:

Ik heb ooit een maand een spiraaltje gehad, maar dat was voor ik Yvette had, dus hoop dat je betere ervaringen krijgt :hand:

@Mascha en Nadine, de vluchttassen alweer klaar! Wat gaat het alweer snel he!

@Nadine, hopen dat je placenta nog omhoog gaat, maar anders heb je geen keuze he (en het scheelt dat je dan niet dubbelop hoeft, want het viel mij ontzettend tegen om na en bevallen en ks weer op de been te komen :silenced: )

@Lenneke, is Kaja niet gewoon naar het kdv gegaan? Of ging hij nog niet?

Hier gaat het verder prima! Vanmorgen stond madame me al op te wachten in bed, is het dr eindelijk gelukt om ook in slaapzak op te staan :mrgreen: Verder hebben we vandaag voor het eerst een eind gefietst, we hadden nog steeds geen voetbandjes en dat was dus nog geen succes. Vandaag was het heerlijk weer om er even op uit te gaan!

Henrieke, ik ga het nog sneller maken, ik mag vanaf vandaag bib’n :slight_smile:

:shock: BEEBJE JE MAG KOMEN!!! :lol:

@ henrieke: omdat kaja ook al naar de peuterzaal ging hebben we hem tijdens mijn verlof niet naar het kdv gebracht! maar nu gaat hij weer!

wow mascha je mag al bevallen is wel zo snel gegaan!

Ehm misschien een domme vraag maar henrieke ben je zwanger? Je hebt een banner zie ik waar staat dat je 21 dagen over tijd bent :think:

Mascha kom je wel regelmatig bibben dan, want ik ben met 38 weken en 5 dagen bevallen dus het gaat nu echt snel hoor :thumbup:

haha, nee zo fanatiek aan het niet inetten dat ik er niet aan gedacht heb :lol:

Hier 42+1, dus het kan ook nog wel een tijdje duren Mascha :lol:

hier 40 weken en 39 weken en 1dag! dus zo zie je maar kan alle kanten op dus!

of… misschien ligt ze nu wel te zweten met dit heerlijke weer :mrgreen:

Nee meiden helaas, was het maar waar :frowning: Beebje zit nog lekker warm in me buik. Dus weer een bib melding :slight_smile:

Vandaag weer bij de vk geweest en alles is nog steeds goed, een mooie hartslag en een volledige indaling. Verklaart waarom ik minder last van het zuur heb :slight_smile:

Das dan weer een voordeel dat je geen last van zuur meer hebt.

De minder warme dagen komen er weer aan dus dan lijkt het me een goeie dag om te gaan bevallen, want met dit weer liggen te zweten lijkt me niks. Ik had het in november echt zoooo verschrikkelijk heet tijdens mijn bevalling dat ik echt helemaal bloot bezig was :mrgreen: Toen was het niet eens warm weer dus moet er niet aan denken om met dit weer te bevallen, sorry Mascha :smiley:

Alvast heel veel succes :thumbup:

:oops: hier nog zo’n schandalige verwaarlozer…

Wat een mooie kindjes allemaal zeg… :inlove: echt gewéldig!

Mascha, wow… de tijd vliegt echt! Nog eventjes en dan is jullie kleine er ook al!!

Hier gaat 't allemaal wel weer… btje lastige week/weken gehad de afgelopen tijd, ik voelde me niet goed maar sinds een paar dagen gaat 't weer wat beter. En ook hier gaat de tijd hard, ik zit alweer bijna op de 31 weken… ben zelfs al vrij van m’n werk, ik heb nu 4 weken vakantie en gelijk daarachteraan mijn verlof. En daarna ga ik niet meer terug :mrgreen: dus ik vind dit weer eigenlijk wel heel lekker, kan er echt van genieten nu :mrgreen:

:-*

BIB…

Ja nog heel eventjes en weet je wat Linda, daarna ben jij aan de beurt. :stuck_out_tongue: Heerlijk hoor meid lekker vrij. Je gaat niet meer terug naar je werk? Hoe dat zo als ik zo brutaal mag zijn natuurlijk.

haha mag je vragen hoor. Ik wordt huismama :mrgreen:

Ik wilde eigenlijk 2 dg blijven werken, maar vanwege een reorganisatie is de sfeer op m’n werk totaal verdwenen. Ik had 't toch al niet meer zo naar m’n zin, en hubby’s bedrijf loopt als een trein, die heeft 't hartstikke druk en dus veel weg, en financieel kunnen we 't prima redden… dus ik ben helemaal blij :mrgreen:

@mascha, fij dat je geen last meer hebt van het zuur!

@saskia, ik beviel in de warme periode van mei en gooide zelfs in de gangen het laken van me af :oops:

@Linda, huismama lijkt me ook heerlijk, maar ik ben wel blij dat ik op mn werk even geen mama ben :mrgreen: Heel dubbel 8)

ik herken dat gevoel wel henrieke! ik ga volgende week weer aan het werk aan de ene kant jammer dat mijn verlof voorbij is, maar aan de andere kant even iemand anders zijn dan mama! alhoewel sommige clienten wel erg in de leeftijdsfase van kaja hangen…

Echt heel herkenbaar dat dubbele gevoel. Ik heb ook heel erg lopen twijfelen of ik niet gewoon thuis moest blijven bij Eva maar als ik dat zou doen dan kwam ik nooit meer buiten en onder de mensen. Iedere keer als ik nu weer zo’n gedachte heb dan denk ik maar dat het goed voor mij is dat ik het huis even uit ben en dat ik daardoor dan ook weer een betere mama ben voor Eva.

hey dames!

hier gaat t zwaar kl*te! niels en ik zijn definitief uitelkaar… mijn verhaal is te lezen in het topicgedeelte relaties…

verder ligt mn placenta nog steeds voor de bmm dus de kans is minimaal dat het nog goed komt. ik moet me gaan instellen op een keizersnede…

deze zal ik krijgen met 38weken omdat de zwangerschap uitdragen teveel risico`s met zich meebrengt… dus ergens in de eerste week van juni wordt er een datum geprikt en zal mijn dochter de wereld in geholpen worden :inlove:

baal dr verschrikkelijk van… het zit me momenteel allemaal helemaal niet mee :cry:

mascha: spannend nog ff en dan heb je je kleine hummel in je armen… ben ontzettend nieuwsgierig naar dr :inlove:

@Mascha, BIB???

@Nadine :hug: 32 weken zwanger en een kleine meid… wat vreselijk… ga zo even bij het relatie-topic kijken :-*

Ik heb ook nog elke keer moeite om Yvette bij de creche achter te laten, maar zodra ik op mn werk ben zit ik weer helemaal in mn element en ‘vergeet’ ik Yvette 8)