Nadine :hug: ik ga ook even in het relatie topic kijken. :hug:
Hier nog steeds BIB :x
Beebje heeft het goed naar zn zin :mrgreen:
Ja naar der zin heeft ze het zeker, vandaag een ctg gehad, omdat ze nog al rustig was. Deze was perfect, volgens de gyn een droom ctg. Hij heeft ook nog even een echo gedaan en ze loopt qua groei zo’n 1,5 a 2 weken voor. Hij raadde ook aan om over 2 weekjes nog eventjes een nieuwe groei echo te maken. Zoals het er nu uitziet, wordt het niet aangeraden om eventueel door te gaan tot 42 weken.
Bij mij werd ook niet aangeraden om door te lopen en ben wel 4x gestript… houdt er dus maar niet al te veel rekening mee, want dan valt het zo tegen als je nog 4 weken door moet :-* Fijn dat nu in elk geval alles nog goed is!
Mascha je zou eens even een goed gesprek met die kleine moeten voeren. Ik heb destijds tegen Eva gezegd dat mama het heel erg prettig zou vinden als ze eerder zou komen en blijbaar luistert ze zo goed naar mama dat ze het nog deed ook :mrgreen: Ben benieuwd wanneer het gaat gebeuren bij je.
@Nadine, hoe gaat het nu? Heb je al uitzicht op de toekomst, of blijf je nog bij je moeder tot na de geboorte van de kleine? Wel ontzettend lief van je moeder dat je daar altijd terecht kan, ondanks dat ze het zelf ook niet makkelijk heeft :hug:
@Mascha, hoe gaat het met beeb? Heeft ze al naar Saskia’s tip geluisterd? (nu snap ik eindelijk waarom Yvette niet luisterd… dat is al misgegaan voor de geboorte :inlove: )
Luisteren??? Nee dat doet ze helaas nog niet, zowel ik als der pappa hebben der aangesproken, al meerdere keren zelfs, maar ze wil niet luisteren tot op heden.
Spannend Mascha… de duimpjes draaien dat ze gewoon lekker snel komt :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Tjee zeg Mascha, hopelijk gaat ze dan beter luisteren als ze er eenmaal is
tja ze komen echt wanneer ze komen!
bij kaja had ik de de moed ook al opgegeven de dag voor de uitgerekende datum, maar 's nachts om 5 uur op de uitgerekende datum begon het toch echt! en 9,5 uur later was hij er!
bij milo had ik me daarom ook er op ingesteld dat ik of met 40 weken zou bevallen of er over heen, dus totaal verrast toen hij met 39 weken en 1 dag kwam! op de dag zelf hans gewoon naar het werk gegaan, om 9 uur de eerste weeen en om 15.03 was hij er!
maar mijn duimen draaien voor je meid dat je snel mag bevallen!
(mijn zus is nu 38 weken, dus ook erg spannend!)
@Lenneke, spannend voor je zus!
@Mascha, ook als ze niet luisteren zijn het heerlijke kindjes hoor, alleen duurt het dan een weekje langer voor je van ze kan genieten :mrgreen:
@Lenneke die spanning klinkt erg bekend, hopelijk hoeft ze niet te lang te wachten.
@Henrieke, het is nu al een schatje, als je op me buik duwt, duwt ze terug en als ik af en toe in een dipje zit, dan troost ze me toch, al is het dan alleen maar door me te laten weten dat ze er nog steeds zit.
Ik merk momenteel wel dat ze echt ruimte tekort komt hoor, maar ja als je ook groter bent dan dat je zou moeten zijn rond deze tijd.
Nog even Mascha. Ik heb trouwens nog even bij de mei mama’s sf gekeken. Je hebt een mooie grote buik zeg :thumbup:
hey mieden, kwam weer even buurten…
@ Nadine…jeetje meis…schrik ervan…wat een ass…sterkte meis…is allemaal heel verwarrend en beangstigend zo he…komt goed…jij en Silve redden het wel !!
Knuffie !!
@ Jeetje Mascha…duurd maar voort zo…kleine heeft nog erg naar haar zin he…en het kan dan zo tegenvallen als je ze allang verwacht…
Ik was er stellig van overtuigd dat Meagan eerder zou komen…net als de jongens met 39 weken…helaas…tuttebel bleef gewoon zitten tot 41 weken…en duurd wachten zoooooooo lang…
Heb je ook zo’n last van opgezette voeten?..
Nog even meis…duimpjes draaien op volle toeren…enne…een mc flurry wil wellicht ook wel werken…*buurvrouw ging mc flurry eten en de weeen begonnen spontaan smiddags…is afgelopen woensdag bevallen van een mannetje NOEL-sjips…puntjes boven de E werken weer eens niet- *
@ Lenneke…wat leuk dat je zus ook binnenkort de kleine krijgt…en spannend hoor !
@ Henrieke…wat een mooie meid is Y toch …die ogen …geweldig !
Trouwens alle beebjes hier zijn echt prachtig…goed topic hier hahahahha
@babymuisje…super spam…en die haartjes soooooo cute !!
@ Paco…alles goed met jou meis?
zal ook even spammen…
Ow Meagan is ook zo’n lekkere meid zeg. Ik ben dol op die haren van haar, zo lekker donker. Eva word alleen maar lichter en ik denk dat ze nog wel eens helemaal blond kon gaan worden Ik vond die donkere haren en blauwe ogen zo mooi bij haar staan maar ja.
Saskia, dank je wel, maar om heel eerlijk te zijn begin ik hem zat te worden, ben benieuwd naar wie er in die buik zit Zeker als ze toch al wat te groot is, dan mag ze van ons komen. Maar goed ze lijkt nu al op der vader en luistert voor geen meter :inlove:
Diana welke voeten? Mijn benen gaan direct over, hub wilde ze laatst al groen verven, zodat ze wat meer op de voeten van Shrek lijken. Die mcFlurry gaan we gewoon proberen, baat het niet dan schaad het niet en heb ik toch weer een lekkere mcFlurry binnen. Wat is Meagan toch een lekker ding joh.
hahahha.die Mascha…leef met je mee meis…had ook verschrikkelijk dikke pootjes aan het eind…niet grappig …
Nog ff …mcflurry dus niet geholpen?
@ Babymuisje…Meagan’s haren zijn ook zoveel lichter dan bij de geboorte…waren het echt zwarte haartjes…nu is het bruin…en als de zon erop schijnt heeft ze lichte plukken er tussen hahahha
Vanmiddag naar de HA…bloed zoveel de laatste maanden tussen door…zo erg zelfs en zo onverwachts steeds dat ik niet eens een uitstrijkje kon laten maken…
Ook steeds contactbloedingen…dus de actie is op dit moment ver te zoeken…van een half uurtje lol…4 dagen bloed…niet grappig!
Ben er niet gerust op, en knijp m eigenlijk best wel…maar ja…om het zo te laten is al helemaal geen optie…en nu ik vandaag niet bloed moest het vandaag gebeuren…(moet ook volgende week een spiraaltje plaatsen…dus wil zeker weten dat alles goed is voor hij geplaatst word dan)
Word vervolgd…
Diana das minder zeg en ook helemaal niet fijn. Hopelijk heb je er snel geen last meer van.
Mascha, ik kan me voorstellen dat je nu wel wilt weten wie er al die tijd in je buik heeft gezeten. Ik was op het laatst ook zoooooo nieuwsgierig.
Mascha, heeft de kleine zich al gemeld???