Het gaat echt heel snel nu ja… Nog maar een weekje of 5. Ik denk dat je wat de spulletjes betreft dat toch wel blijft houden hoor.
Hoi Marscha,wat gaat dat snel zeg,nog maar 5 weken en dan zie je je kleine meid.Super hoor.en ja de laatste loodjes wegen het zwaarst.Schakel lekker veel hulp in en doe lekker rustig aan,je krijgt het straks nog druk genoeg.Geniet nog lekker even.
en Eva ook al niet lekker.Mats is ook super verkeerde.al drinkt en eet hij nog wel goed gelukkigWat wordt ze al groot zeg.
Maandag met Mats ook al naar het cb geweest.Hij weegt al 10,140 gram.
hij is 72,5 cm lang.Ook loopt hij al rondjes rond de tafel en dat was erg vroeg zei ze.Nou dacht ik dat al wel.Hoe m eer je er hebt hoe sneller het gaat.hahaha
Hij mag van mij nog wel even wachten hoor,maar aan de andere kant is het ook zo’n leuk gezicht hahaha.
verder erg druk met de kids en de hond.3 keer in de week naar cursus met hem en de jongens zwemmen en tegenwoordig ook tennis.Kom soms tijd te kort.maar dat geeft niks.het is erg gezellig.
geniet lekker van het mooie weer vandaag
liefs Alexandra
Zo zeg jij komt echt tijd te kort als ik dat zo lees Alexandra. Hopelijk voelt Mats zich beter. Eva nog steeds heel erg verkouden en niks helpt en het is nog steeds niet beter. We blijven doorgaan met stomen als ik douche en de neusspray te gebruiken en dan hoop ik dat ze er snel vanaf is.
zo ben ook al een tijd niet geweest, maar hier gaat alles prima!
de mannen doen het goed, dus met mama gaat het ook goed!
kaja heeft soms last van zijn peuterbuien en die zijn soms echt vreselijk maar gelukkig is hij niet alle dagen zo en ook niet de hele dag zo!
met dit heerlijke weer zitten we veel buiten, kaja in de zandbak, milo in de wagen en ik op een bankje heerlijk!
milo doet het super slaapt al 3 weken door! en echt goed van 20.30/21.30 tot ergens tussen 7.00 en 8.15! dus mag niet klagen!
heb er ook een foto van Milo bij gedaan! het is echt een heerlijk ventje!
mascha nog maar even he! je bent net zo ver als mijn zus!
nou ga snel weer!
liefs
AAAHHH wat is Milo een schatje!!!
Vervelend dat Eva nog steeds verkouden is, ligt aan de geboortedatum, hier ook een verkouden kippie.
Wij hebben een hele vruchtbare straat… 1 april is me buurvrouw bevallen van een dochtertje, wij zijn in mei aan de beurt en in juli de buurvrouw van de net bevallen buurvrouw. 3 op een rij en eind vorig jaar is onze overbuurvrouw bevallen. Dit gaat erg leuk worden zo dadelijk.
Nu even wat minder leuk nieuws… Bart (hubbie) belde net, hij is de voorste in een kop-staart botsing. Hij remde netjes op tijd de 2 auto’s daar achter ook alleen de daarop volgende niet. Voor wat ik nu heb begrepen, zijn er geen gewonden en hebben wij alleen lakschade. We hadden net de auto laten maken. Kan wel janken, net nu alles goed leek te gaan.
naavond…
Sorry tijdje niet geweest…lekker druk hier met de kleine meid…
ennnn…ze staat …en schuifeld langs de tafel…pfffff…handen en ogen tekort op dit moment hahaha
hier even een filmpje…
http://s10.photobucket.com/albums/a150/diaantje17/?action=view¤t=HPIM3153.flv
fijn dat alles goed gaat met jullie…schiet al op voor Mascha…ben zooooo benieuwd naar jullie kleine wonder!
Geniet nog maar even van je buikje…ook al zit ie nou behoorlijk in de weg…je gaat m missen straks hoor hahaha
ohhhhhh…hoor Meagan…even kijken…
Iedereen liefs en dikke knuffel en een heel fijn weekend allemaal !..zoeft weg
Diana wat een schatje!!! Jeetje zoals ze zwaait. :inlove: Wedden dat wij nog nieuwsgieriger zijn naar onze dame We kunnen niet meer wachten.
Bart is thuis, mankeert gelukkig niets, wij hebben vermoedelijk alleen een nieuwe bumper nodig. De bestuurder van de 3de auto is wel naar het ziekenhuis vervoerd, deze klaagde over pijn in zijn nek en zijn benen.
Gelukkig is alles goed met je mannetje. Dat was wel even schrikken zeg.
Diana ik ga later even je filmpje van je grote meid bekijken, want ik moet even mijn kleine meisje van boven halen. Ze is net wakker geworden :mrgreen:
We zijn bij de autodealer geweest en na onderzoek van de monteur ziet het er uit als inderdaad alleen maar de bumper… pppfff gelukkig.
dus je krijgt een meisje mascha 8) of had je dat al verteld :eh:
Nadine het wordt inderdaad een meid, maar dat had ik toch al verteld??? :think:
@K1TT3N wrote:
Nadine het wordt inderdaad een meid, maar dat had ik toch al verteld??? :think:
ja hoor dat je ook,maar denk dat nadine het gemist heeft! kan gebeuren he!
hier alles prima! lekker genieten van het weer, al is het vandaag tot nu toe nog wat bewolkt… vrijdag gaan mijn jongens wennen bij het kdv, al zal het voor kaja geen wennen zijn, die zeurt al weken dat hij naar het kdv wilt :lol: hij is mama beu na 14 weken 24 uur per dag thuis :lol: maar ja heb nog 3 weken verlof!
ga snel weer verder milo slaapt kaja speelt leuk,d us ik ga strijken…
ow haha kan ook aan de zwangerschapsdementie liggen hoor! :oops:
Ben hier bezig met me vluchttas… Jeetje wat moet je veel meenemen zeg.
hier ook al een vluchttas klaar :thumbup:
heb vorige week een vrij heftige bloeding gehad en ben ter observatie opgenomen in het ziekenhuis.
ik heb een placenta preavia (placenta ligt voor de bmm) dit geeft bloedingen en zoals mn placenta er nu bij ligt zou het een keizersnede worden… gelukkig bestaat de kans nog dat het omhoogtrekt en ik alsong natuurlijk kan bevallen.
ik moet me instellen op meerdere heftige bloedingen die kunnen komen dus heb ook al een tas klaarstaan :? ik woon gelukkig maar 100meter van het ziekenhuis vandaan, dat scheelt…
en met mn kleine spruitje gaat het gelukkig hardstikke goed…en das dan toch het belangrijkste.
Tjee das niet zo leuk Nadine. Hopelijk trekt het verder omhoog en kan je natuurlijk bevallen. Dat lijkt me zelf toch het fijnste.
Diana wat een lekker ding toch. Waar een afstandsbediening wel niet goed voor is :mrgreen:
hey meiden…lekker rustig hier…iedereen druk dus…
Nadine…hoop dat je placenta gauw omhoog gaat en de bloedingen enigsinds onder controle tehouden zijn…
Knuffie voor jullie…blijft schrikken steeds toch?
Hier alles lekker…druk , maar geniet met volle teugen…
Meagan begint steeds meer teontdekken…en durft ook steeds meer…denk niet dat eht nog heel lang gaat duren voor ze gaat lopen…(al geven haar ondernemingen regelmatig blauwe plekken en bulten op haar hoofd hahahha)
Wil iedereen hele fijne paasdagen wensen,Geniet er lekker van!!
*dinsdag gaan we…nouja…ik …een spiraaltje zetten…ben benieuwd…hoor zoveel wisselende dingen erover…he zoveel tussentijdse bloedingen…kon zelfs geen uitstrijkje laten maken omdat ik steeds bloed…maar met een spiraaltje zou het met 80% moeten afnemen…ben benieuwd …en of het echt niet veel pijn gaat doen omdat je al kinderen hebt gehad …word vervolgd *
dames!
kom na de pasen uitgebreider terug…
voor nu: iedereen vrolijke paasdagen!!
:-*
Meiden allemaal heerlijke paasdagen. Kom net als Nadine binnenkort wel even uitgebreider reageren en bibben
dine,dat is balen.
hopelijk trekt hij nog omhoog.
wil iedereen fijne paasdagen wensen.Ik kom na de pasen ook uitgebreider terug.Alles goed hier.lekker gezellig druk.
liefs Alexandra